Komunikaty PR

Portfolio Atrium Kasztanowa bogatsze o nowe marki

2023-07-14  |  11:20
Biuro prasowe

Atrium Kasztanowa to galeria, która lubi zaskakiwać mieszkańców ciekawymi wydarzeniami rozrywkowymi i różnorodną ofertą zakupową. Tym razem popularne centrum handlowe w Pile szykuje się na przyjęcie nowych najemców. Już wkrótce klienci będą mogli powitać dyskont Dealz oferujący tysiące artykułów z różnych kategorii po atrakcyjnych cenach. Natomiast kilka tygodni później w galerii zagości plac zabaw Euro Lider stanowiący wyjątkowe miejsce dla rodzin z dziećmi.

Marka Dealz, działająca od zaledwie kilku lat w Polsce, cieszy się coraz większą popularnością. Ze względu na oferowaną różnorodność asortymentu artykułów w wyjątkowo niskich cenach, sklep Dealz w Atrium Kasztanowa może stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla mieszkańców Piły. Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, marka proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz artykuły kreatywne i papiernicze..

Z kolei zaplanowane na jesieni otwarcie centrum zabaw Euro Lider ucieszy rodziny z dziećmi, które zyskają nowe miejsce do rekreacji w Pile. Euro Lider to polska, rodzinna sieć sal zabaw, działająca od wielu lat w branży rozrywki dziecięcej. Firma przywiązuje dużą wagę do funkcjonalności i bezpieczeństwa swoich obiektów. Tworzy kolorowe, wymarzone przestrzenie do zabawy dla młodszych i starszych gości, zapewniając im różne możliwości aktywnego spędzania czasu.

 

Choć do otwarcia nowych lokali pozostało jeszcze sporo czasu, to przebudowa i prace remontowe w nich już trwają. Obie firmy zdecydowały się otworzyć swoje salony w Atrium Kasztanowa ze względu na dogodną lokalizację galerii oraz dobre skomunikowanie z centrum miasta. Dla marki Dealz to będzie pierwszy punkt sprzedaży w Pile, w przypadku Euro Lider – plac zabaw zostanie przeniesiony do centrum z innej pilskiej lokalizacji.

W Atrium Kasztanowa stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Po ubiegłorocznych debiutach kliku nowych najemców, przyszedł czas na kolejne otwarcia – Dealz i placu zabaw Euro Lider. Unikalna i bogata oferta zakupowo-rozrywkowa będzie zachętą dla klientów do częstszego odwiedzania naszej galerii  mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.