Portfolio Atrium Kasztanowa bogatsze o nowe marki
Atrium Kasztanowa to galeria, która lubi zaskakiwać mieszkańców ciekawymi wydarzeniami rozrywkowymi i różnorodną ofertą zakupową. Tym razem popularne centrum handlowe w Pile szykuje się na przyjęcie nowych najemców. Już wkrótce klienci będą mogli powitać dyskont Dealz oferujący tysiące artykułów z różnych kategorii po atrakcyjnych cenach. Natomiast kilka tygodni później w galerii zagości plac zabaw Euro Lider stanowiący wyjątkowe miejsce dla rodzin z dziećmi.
Marka Dealz, działająca od zaledwie kilku lat w Polsce, cieszy się coraz większą popularnością. Ze względu na oferowaną różnorodność asortymentu artykułów w wyjątkowo niskich cenach, sklep Dealz w Atrium Kasztanowa może stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla mieszkańców Piły. Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, marka proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz artykuły kreatywne i papiernicze..
Z kolei zaplanowane na jesieni otwarcie centrum zabaw Euro Lider ucieszy rodziny z dziećmi, które zyskają nowe miejsce do rekreacji w Pile. Euro Lider to polska, rodzinna sieć sal zabaw, działająca od wielu lat w branży rozrywki dziecięcej. Firma przywiązuje dużą wagę do funkcjonalności i bezpieczeństwa swoich obiektów. Tworzy kolorowe, wymarzone przestrzenie do zabawy dla młodszych i starszych gości, zapewniając im różne możliwości aktywnego spędzania czasu.
Choć do otwarcia nowych lokali pozostało jeszcze sporo czasu, to przebudowa i prace remontowe w nich już trwają. Obie firmy zdecydowały się otworzyć swoje salony w Atrium Kasztanowa ze względu na dogodną lokalizację galerii oraz dobre skomunikowanie z centrum miasta. Dla marki Dealz to będzie pierwszy punkt sprzedaży w Pile, w przypadku Euro Lider – plac zabaw zostanie przeniesiony do centrum z innej pilskiej lokalizacji.
– W Atrium Kasztanowa stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Po ubiegłorocznych debiutach kliku nowych najemców, przyszedł czas na kolejne otwarcia – Dealz i placu zabaw Euro Lider. Unikalna i bogata oferta zakupowo-rozrywkowa będzie zachętą dla klientów do częstszego odwiedzania naszej galerii – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.