Portfolio Atrium Kasztanowa bogatsze o nowe marki
Atrium Kasztanowa to galeria, która lubi zaskakiwać mieszkańców ciekawymi wydarzeniami rozrywkowymi i różnorodną ofertą zakupową. Tym razem popularne centrum handlowe w Pile szykuje się na przyjęcie nowych najemców. Już wkrótce klienci będą mogli powitać dyskont Dealz oferujący tysiące artykułów z różnych kategorii po atrakcyjnych cenach. Natomiast kilka tygodni później w galerii zagości plac zabaw Euro Lider stanowiący wyjątkowe miejsce dla rodzin z dziećmi.
Marka Dealz, działająca od zaledwie kilku lat w Polsce, cieszy się coraz większą popularnością. Ze względu na oferowaną różnorodność asortymentu artykułów w wyjątkowo niskich cenach, sklep Dealz w Atrium Kasztanowa może stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla mieszkańców Piły. Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, marka proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz artykuły kreatywne i papiernicze..
Z kolei zaplanowane na jesieni otwarcie centrum zabaw Euro Lider ucieszy rodziny z dziećmi, które zyskają nowe miejsce do rekreacji w Pile. Euro Lider to polska, rodzinna sieć sal zabaw, działająca od wielu lat w branży rozrywki dziecięcej. Firma przywiązuje dużą wagę do funkcjonalności i bezpieczeństwa swoich obiektów. Tworzy kolorowe, wymarzone przestrzenie do zabawy dla młodszych i starszych gości, zapewniając im różne możliwości aktywnego spędzania czasu.
Choć do otwarcia nowych lokali pozostało jeszcze sporo czasu, to przebudowa i prace remontowe w nich już trwają. Obie firmy zdecydowały się otworzyć swoje salony w Atrium Kasztanowa ze względu na dogodną lokalizację galerii oraz dobre skomunikowanie z centrum miasta. Dla marki Dealz to będzie pierwszy punkt sprzedaży w Pile, w przypadku Euro Lider – plac zabaw zostanie przeniesiony do centrum z innej pilskiej lokalizacji.
– W Atrium Kasztanowa stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Po ubiegłorocznych debiutach kliku nowych najemców, przyszedł czas na kolejne otwarcia – Dealz i placu zabaw Euro Lider. Unikalna i bogata oferta zakupowo-rozrywkowa będzie zachętą dla klientów do częstszego odwiedzania naszej galerii – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.