Komunikaty PR

Powrót do szkoły z Westfield Arkadia: koncert Sary James i tor przeszkód

2023-08-28  |  13:00
Biuro prasowe

Koncert Sary James oraz wyjątkowe strefy rozrywki stworzone wspólnie z markami Samsung i NERF – te i inne atrakcje zostały zaplanowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia w ramach wydarzenia „Back to school. Weekend w Westfield Arkadia”. W piątek i sobotę, 1 i 2 września, z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego, centrum przygotowało wiele niespodzianek z myślą o dzieciach, młodzieży i ich rodzicach. Celem jest zarówno zachęcenie do aktywności fizycznej, jak i rozbudzanie kreatywności wśród najmłodszych.

Powrót do szkoły często budzi w dzieciach i młodzieży negatywne skojarzenia. Poprzez zaproszenie uczniów na nasze wydarzenie chcemy odczarować to wrażenie i pokazać, że koniec wakacji nie musi oznaczać końca ciekawych przeżyć. To świetna okazja do ponownego spotkania z przyjaciółmi, nowych aktywności i rozszerzania zainteresowań – a to wszystko w świetnej, festiwalowej atmosferzemówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Miasteczko festiwalowe Samsung i koncert Sary James

W piątek, 1 września odbędzie się event GALAXY LIVE, którego organizatorem jest firma Samsung. Na terenie zewnętrznym przed Westfield Arkadia powstanie miasteczko festiwalowe, a wewnątrz centrum handlowego pojawią się strefy promocyjne, w tym strefa do personalizacji telefonów, selfie spot czy strefa chilloutu do ładowania urządzeń mobilnych. Będą one dostępne dla gości centrum handlowego przez cały dzień (w godzinach otwarcia Westfield Arkadia), natomiast o godzinie 14.00, w Namiocie Galaxy Live, rozpoczną się wyjątkowe atrakcje, w których wezmą udział znani i lubiani influencerzy – Hejka tu Lenka, Hashtagalek, Kinga Sawczuk i Victor Borsuk.

Kulminacyjnym punktem wieczoru będzie koncert Sary James – polskiej piosenkarki popowej, zwyciężczyni 4. edycji programu The Voice Kids, reprezentantki Polski w 19. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci oraz finalistki 17. edycji talent show America’s Got Talent. Jako support przed występem gwiazdy wieczoru zaśpiewa Nita Dudczak. Firma Samsung udostępni 999 wejściówek na koncert, które będzie można zdobyć poprzez udział w konkursie organizowanym przez markę. Koncerty rozpoczną się o godzinie 18.30 i potrwają do około 21.00.

Sportowe atrakcje z marką NERF

Sobota, 2 września, czyli drugi dzień eventu „Back to School. Weekend w Westfield Arkadia” upłynie pod znakiem atrakcji zachęcających do aktywności fizycznej, pobudzenia wyobraźni i strategicznego myślenia, których partnerem będzie marka NERF. Będzie to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie sportowe dla dzieci w wieku 6-14 lat. Na terenie zielonym zlokalizowanym przy placu zabaw przed centrum handlowym powstanie strefa marki, której główną częścią będzie Nerfowa Arena. Uczestnicy będą mogli odwiedzić: strzelnicę, na której własnoręcznie wypróbują różne wyrzutnie Nerf i poznają ich unikalne cechy, plac treningowy z przeszkodami, gdzie dadzą ponieść się wystrzałowej zabawie czy zbrojownię prezentującą najciekawsze i najlepsze wyrzutnie.

Boisko składające się z dmuchanych przeszkód i areny pneumatycznej będzie miejscem sportowych rozgrywek z udziałem drużyn, trenera oraz sędziów.

Nad przebiegiem eventu i bezpieczeństwem odwiedzających atrakcję będzie czuwał wyszkolony personel, który na co dzień prowadzi zajęcia z wykorzystaniem wyrzutni NERF. Każdy z uczestników otrzyma ochronne okulary, a strefa przeszkód zostanie odpowiednio ogrodzona. Arena będzie zabezpieczona siatką zapobiegającą przedostawaniu się strzałek poza teren strefy, a jednocześnie umożliwi widzom obserwację rozgrywek. Strefa NERF będzie dostępna w godzinach otwarcia Westfield Arkadia (10.00-22.00), a wszystkie aktywności będą odbywać się jednocześnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.