Produkty Gerlach w Lidl Polska - przez jeden dzień w super promocji!
Aromat suszonych grzybów, buraków i klusek z makiem oznacza tylko jedno: zbliża się świąteczne gotowanie. Od soboty 19 listopada w sklepach Lidl Polska dostępne będą wysokiej jakości zestawy garnków i sztućców polskiej firmy Gerlach – idealne na prezent! Tylko w sobotę produkty zostaną objęte specjalną akcją promocyjną – ich cena spadnie nawet o 40 zł. Oferta potrwa tylko do wyczerpania zapasów, więc warto się spieszyć!
Przygotowania do Świąt to dla polskich rodzin wyjątkowy czas. Żeby potrawy smakowały jak najlepiej, warto zaopatrzyć się w naczynia i sztućce wysokiej jakości. Firma Gerlach istnieje w Polsce od 1760 roku. Jej produkty cechują się wyjątkową trwałością, ponadczasowym designem oraz elegancją.
Już od soboty 19 listopada, atrakcyjnie wycenione produkty Gerlach pojawią się w sklepach Lidl Polska. Wśród nich m.in. praktyczny zestaw garnków FIRST (299 zł/ 1 zestaw), składający się z 6 elementów o średnicy: 18 cm (1,5 l), 16 cm (1 l) i 24 cm (4 l). Komplet został wykonany ze stali nierdzewnej 18/10 – odpornej na uszkodzenia, korozję i wysoką temperaturę. Poszczególne garnki mają trójwarstwowe dno z wbudowanym, aluminiowym dyskiem, który równomiernie rozprowadza ciepło. Można je umieszczać w piekarniku oraz na kuchenkach: gazowych, elektrycznych, indukcyjnych i ceramicznych. Ponadto garnki są przystosowane do mycia w zmywarce. Tylko w sobotę 19 listopada ich cena zostanie obniżona o 40 zł – wyniesie 259 zł/ 1 zestaw.
Na wigilijnym stole, obok tradycyjnych potraw, idealnie będzie prezentował się zestaw sztućców TUNEA (189 zł/ 1 zestaw), składający się z 24 elementów: 6 noży, widelców, łyżek i łyżeczek. Wykonane ze stali szlachetnej 18/10, cechują się wysokim połyskiem oraz trwałością – producent zapewnia wieczystą gwarancję. To idealny wybór dla osób preferujących nowoczesny, minimalistyczny design. Tylko w sobotę cena sztućców TUNEA zostanie obniżona o 20 zł – wyniesie 169 zł/ 1 zestaw.
Produkty firmy Gerlach będą dostępne w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od soboty 19 listopada aż do wyczerpania zapasów.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.