Produkty Philips TV & Sound z nagrodami Red Dot 2023 Product Design Awards
Produkty Philips TV & Sound – marki należącej do TP Vision, po raz kolejny otrzymały prestiżowe nagrody Red Dot Product Design Awards. Tym razem praca zespołu projektowego pozwoliła marce na zdobycie aż czterech wyróżnień. Jednym z nagrodzonych produktów jest produkowany w Polsce – w gorzowskiej fabryce TP Vision - telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908.
TP Vision od lat przykłada bardzo dużą wagę do najwyższej jakości wzornictwa swoich telewizorów i sprzętów audio marki Philips. Wysiłki te po raz kolejny zostały docenione w jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie Red Dot Design Awards – w tegorocznej edycji nagrodzone zostały aż cztery produkty firmy, w kategorii „Product Design”.
Produkty Philips TV & Sound nagrodzone w konkursie:
Philips Ambilight TV OLED+ 908 – flagowy telewizor Philips Ambilight na 2023 rok, co podkreśla nie tylko najwyższej próby wzornictwo, ale też parametry techniczne - telewizory OLED+ wyróżniają się najlepszą jakością obrazu i dźwięku.
W modelu OLED+908 zastosowano dyskretne, zintegrowane rozwiązanie dźwiękowe firmy Bowers & Wilkins, opakowane w przygotowaną na zamówienie tkaninę z wełny akustycznej Kvadrat.
Aluminiowa podstawa z otwartą ramą zapewnia funkcje obrotowe, a nowy pilot zdalnego sterowania oferuje podświetlenie i kontekstowe użycie klawiszy dodatkowych w celu ułatwienia obsługi.
Telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908 montowany jest w Polsce – w fabryce TP Vision w Gorzowie Wielkopolskim.
Słuchawki Philips Fidelio T2 TWS – już sama nazwa Fidelio świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktem audio klasy premium.
Bezprzewodowe słuchawki T2 to kontynuacja prostego, geometrycznego wzornictwa wprowadzonego dla Philips Fidelio jakiś czas temu. Słuchawki oraz ich etui, będące jednocześnie ładowarką, są przy tym kompaktowe i poręczne.
W słuchawkach zastosowano precyzyjne ceramiczne obramowanie oraz skórę Muirhead. Natomiast w etui do ładowania, poza skórą Muirhead, użyto wytłaczanego, anodyzowanego aluminium i dodano gumową podstawę ułatwiającą użytkowanie.
Słuchawki Philips Fidelio L4.
Słuchawki L4 są rozwinięciem prostego, geometrycznego wzornictwa, przyjętego dla Philips Fidelio, przy jednoczesnym zachowaniu ich charakteru premium. Dzięki zastosowaniu anodyzowanego aluminium i trwałej skóry Muirhead - Fidelio L4 są zaskakująco lekkie i kompaktowe.
Philips A5508 True Wireless - Philips przyjął podejście marki klasy "A" dla segmentu dedykowanego sportowemu audio. Model A5508 pomaga rozbudowywać gamę urządzeń sportowych Philips, oferując produkt True Wireless, który jest lekki, kompaktowy, wyrazisty i trwały. Rowkowane detale na wszystkich punktach styku z produktem pozwalają na łatwiejsze korzystanie bez konieczności zerkania na nie, a także usprawniają odprowadzanie potu z powierzchni produktu.
To, co czyni TP Vision wyjątkowym w dziedzinie elektroniki konsumenckiej, to skupienie się na wzornictwie. Dbamy o to, aby było ono głównym elementem tworzenia produktu, a nie tylko dodatkiem po nakreśleniu jego koncepcji. Doceniają to nasi klienci, którzy wierzą, że design posiadanego przez nich produktu jest kluczowy i sprawi im radość przez cały okres użytkowania. Cieszę się, że po raz kolejny idea ta została doceniona i otrzymała najwyższe wyróżnienie oraz uznanie profesjonalnej społeczności projektantów, zdobywając cztery nagrody Red Dot – powiedział Rod White, Chief Design Officer TP Vision
Od prawie 70 lat nagrody Red Dot przyznawane są firmom, które chcą wyróżnić swoje produkty i działalność poprzez design. W ramach Red Dot Design Award nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design oraz Design Concept. Nagrody są wyrazem uznania dla najlepszego wzornictwa produktów, które oceniane są przez kilka dni przez niezależny panel 50 międzynarodowych ekspertów. Kryteria oceny uwzględniają szereg czynników, w tym: funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność. Red Dot Design Award, z ponad 20 tys. nominacji co roku, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.