Produkty Philips TV & Sound z nagrodami Red Dot 2023 Product Design Awards
Produkty Philips TV & Sound – marki należącej do TP Vision, po raz kolejny otrzymały prestiżowe nagrody Red Dot Product Design Awards. Tym razem praca zespołu projektowego pozwoliła marce na zdobycie aż czterech wyróżnień. Jednym z nagrodzonych produktów jest produkowany w Polsce – w gorzowskiej fabryce TP Vision - telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908.
TP Vision od lat przykłada bardzo dużą wagę do najwyższej jakości wzornictwa swoich telewizorów i sprzętów audio marki Philips. Wysiłki te po raz kolejny zostały docenione w jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie Red Dot Design Awards – w tegorocznej edycji nagrodzone zostały aż cztery produkty firmy, w kategorii „Product Design”.
Produkty Philips TV & Sound nagrodzone w konkursie:
Philips Ambilight TV OLED+ 908 – flagowy telewizor Philips Ambilight na 2023 rok, co podkreśla nie tylko najwyższej próby wzornictwo, ale też parametry techniczne - telewizory OLED+ wyróżniają się najlepszą jakością obrazu i dźwięku.
W modelu OLED+908 zastosowano dyskretne, zintegrowane rozwiązanie dźwiękowe firmy Bowers & Wilkins, opakowane w przygotowaną na zamówienie tkaninę z wełny akustycznej Kvadrat.
Aluminiowa podstawa z otwartą ramą zapewnia funkcje obrotowe, a nowy pilot zdalnego sterowania oferuje podświetlenie i kontekstowe użycie klawiszy dodatkowych w celu ułatwienia obsługi.
Telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908 montowany jest w Polsce – w fabryce TP Vision w Gorzowie Wielkopolskim.
Słuchawki Philips Fidelio T2 TWS – już sama nazwa Fidelio świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktem audio klasy premium.
Bezprzewodowe słuchawki T2 to kontynuacja prostego, geometrycznego wzornictwa wprowadzonego dla Philips Fidelio jakiś czas temu. Słuchawki oraz ich etui, będące jednocześnie ładowarką, są przy tym kompaktowe i poręczne.
W słuchawkach zastosowano precyzyjne ceramiczne obramowanie oraz skórę Muirhead. Natomiast w etui do ładowania, poza skórą Muirhead, użyto wytłaczanego, anodyzowanego aluminium i dodano gumową podstawę ułatwiającą użytkowanie.
Słuchawki Philips Fidelio L4.
Słuchawki L4 są rozwinięciem prostego, geometrycznego wzornictwa, przyjętego dla Philips Fidelio, przy jednoczesnym zachowaniu ich charakteru premium. Dzięki zastosowaniu anodyzowanego aluminium i trwałej skóry Muirhead - Fidelio L4 są zaskakująco lekkie i kompaktowe.
Philips A5508 True Wireless - Philips przyjął podejście marki klasy "A" dla segmentu dedykowanego sportowemu audio. Model A5508 pomaga rozbudowywać gamę urządzeń sportowych Philips, oferując produkt True Wireless, który jest lekki, kompaktowy, wyrazisty i trwały. Rowkowane detale na wszystkich punktach styku z produktem pozwalają na łatwiejsze korzystanie bez konieczności zerkania na nie, a także usprawniają odprowadzanie potu z powierzchni produktu.
To, co czyni TP Vision wyjątkowym w dziedzinie elektroniki konsumenckiej, to skupienie się na wzornictwie. Dbamy o to, aby było ono głównym elementem tworzenia produktu, a nie tylko dodatkiem po nakreśleniu jego koncepcji. Doceniają to nasi klienci, którzy wierzą, że design posiadanego przez nich produktu jest kluczowy i sprawi im radość przez cały okres użytkowania. Cieszę się, że po raz kolejny idea ta została doceniona i otrzymała najwyższe wyróżnienie oraz uznanie profesjonalnej społeczności projektantów, zdobywając cztery nagrody Red Dot – powiedział Rod White, Chief Design Officer TP Vision
Od prawie 70 lat nagrody Red Dot przyznawane są firmom, które chcą wyróżnić swoje produkty i działalność poprzez design. W ramach Red Dot Design Award nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design oraz Design Concept. Nagrody są wyrazem uznania dla najlepszego wzornictwa produktów, które oceniane są przez kilka dni przez niezależny panel 50 międzynarodowych ekspertów. Kryteria oceny uwzględniają szereg czynników, w tym: funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność. Red Dot Design Award, z ponad 20 tys. nominacji co roku, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.