Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został stworzony, aby wspierać osoby, dla których zakupy w dynamicznym środowisku centrum handlowego mogą stanowić wyzwanie. Do dyspozycji odwiedzających są wyciszające słuchawki oraz Strefa Ciszy. Projekt „Ciszej” jest realizowany we współpracy z Fundacją AutismTeam.
Zakupy w ciszy i spokoju
W ramach nowego projektu Port Łódź udostępnia swoim klientom słuchawki wyciszające, które można wypożyczyć bezpłatnie przy głównym wejściu do centrum, w Punkcie Informacyjnym. Słuchawki, dostępne w wersjach dla dzieci i dorosłych, pozwolą zrobić spokojne zakupy przy minimalizacji zewnętrznych bodźców. Proces wypożyczenia jest prosty i wygodny – wystarczy zdjąć słuchawki z wieszaka, nałożyć jednorazowe osłonki i cieszyć się zakupami w ciszy. Po zakończeniu wizyty, należy zdjąć ochronny materiał, nauszniki zdezynfekować i odwiesić słuchawki dla kolejnych użytkowników.
Oaza spokoju w centrum handlowym
Strefa Ciszy, zlokalizowana w Sali Ruda Pabianicka, to wyjątkowe miejsce, które stanowi enklawę spokoju w sercu tętniącego życiem centrum handlowego. Przestrzeń ta oferuje odizolowanie od zgiełku i pośpiechu, dając możliwość odetchnięcia w ciszy. Wyposażona w komfortowe fotele akustyczne i pufy sako, strefa ta zapewnia warunki do regeneracji sił. Przestrzeń ta została dodatkowo wzbogacona o indywidualne miejsca odpoczynku,. Delikatne, przyciemnione oświetlenie oraz naturalne światło dzienne tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi.
Strefa jest dostępna dla każdego, kto poszukuje chwili wytchnienia, w tym dla osób neuroatypowych i z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Dostępna jest w godzinach otwarcia Portu Łódź. Pamiętać należy, że strefa ta nie jest miejscem do rozmów, zabawy dla dzieci czy przechowywania bagażu, lecz azylem, w którym można na chwilę zatrzymać się i odpocząć w ciszy i spokoju.
Neuroróżnorodność – różnorodność w funkcjonowaniu mózgu
Projekt “Ciszej” wpisuje się w szersze zrozumienie neuroróżnorodności, czyli różnorodności w funkcjonowaniu mózgu i sposobie przetwarzania informacji. Neuroróżnorodność obejmuje szeroki zakres różnic w myśleniu, percepcji, zachowaniach i reakcjach emocjonalnych, co autorzy projektu uznają za ważny aspekt w tworzeniu przestrzeni przyjaznej dla wszystkich klientów.
Port Łódź jest zaangażowany w tworzenie miejsca, które jest dostępne i komfortowe dla wszystkich. Projekt “Ciszej” to kolejny krok w realizacji tej misji. Łódzkie centrum zaprasza do skorzystania z nowych rozwiązań i doświadczenia zakupów w atmosferze spokoju i komfortu.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.