Komunikaty PR

Promocja na kołdry i inne artykuły do domu w Lidl Polska

2022-09-29  |  09:00

Od czwartku 29 września do soboty 1 października w sklepach Lidl Polska będzie można kupić artykuły do domu i mieszkania aż o 30% taniej. W ofercie znajdzie się m.in. bezpieczna dla alergików, podwójna kołdra na zatrzaski – idealna na wszystkie pory roku.

Aby móc cieszyć się dobrym samopoczuciem, trzeba zadbać o zdrowy sen. Stanie się on przyjemniejszy z pikowaną kołdrą Livarno Home (69,30  zł/  1  zestaw), która składa się z aż dwóch kołder łączonych na zatrzaski. Jedna jest cieńsza – idealna na lato – a druga grubsza, dzięki czemu sprawdza się wiosną i jesienią. Po spięciu obu części, powstaje kołdra typowo zimowa. Nie zawiera szkodliwych substancji, jest także bezpieczna dla alergików. Co więcej, wypełniono ją materiałem pochodzącym w  100%  z  recyklingu.

Do kołdry warto dokupić topper Livarno Home (139,30  zł/  1 szt.), nadający się do położenia zarówno na standardowym materacu, jak i na składanym meblu, np. wersalce. Topper ma 5 cm grubości, dzięki czemu skutecznie niweluje nierówności i zmniejsza napięcie mięśni. Wyposażono go w  gumki mocujące na rogach oraz zdejmowaną podszewkę z zamkiem błyskawicznym.

Praktycznie i wygodnie

Każde pomieszczenie powinno być również funkcjonalne. Pomoże w tym regał ścienny Livarno Home ze składaną półką (230,30 zł/ 1 zestaw), która może służyć za biurko czy stolik kuchenny. Podporę półki stanowi tablica kredowa, idealna do sporządzania notatek, a sam regał ma 9 praktycznych przegródek. Ponieważ dni stają się coraz krótsze, użytecznym dodatkiem do mieszkania jest także podszafkowa lampa z 42 diodami LED (20,99 zł/ 1 zestaw) idealna do oświetlania powierzchni roboczych.

Ponadto, już w czwartek 29 września do sklepów Lidl Polska trafią produkty ułatwiające pracę i naukę: m.in. suchościeralna tablica magnetyczna (62,93 zł/ 1 zestaw), bezprzewodowa podkładka do ładowania Qi z funkcją ładowania dwóch urządzeń równocześnie (41,93 zł/ 1 zestaw), a także zestaw 30 długopisów żelowych (13,99 zł/ 1 zestaw) i nożyczek (12,59  zł/ 1 zestaw).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.