Promocja Panasonic w Media Expert: soundbar w zestawie z TV taniej
W sieci Media Expert trwa właśnie wyjątkowa promocja. W jej ramach, w sklepie stacjonarnym oraz internetowym, można kupić w atrakcyjnych cenach telewizor Panasonic wraz z soundbarem. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Na początku lutego, w sieci Media Expert ruszyła promocja, która upoważnia klientów sklepu do zakupu soundbaru Panasonic w zestawie z TV taniej. Promocja działa w sklepie internetowym mediaexpert.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży i obejmuje wybrane modele telewizorów, oferujące najwyższą jakość obrazu (TX-55HZ980E, TX-65HZ980E, TX58HX810E). Przy ich zakupie, klienci mogą dodać do koszyka przypisany do nich soundbar (SC-HTB600EGK, SC-HTB400EGK), aby móc cieszyć się nie tylko z rabatu w zestawie, ale również z realistycznych wrażeń kinowych, gwarantowanych przez najwyższej jakości sprzęt.
W celu skorzystania z promocji, należy dodać do koszyka telewizor objęty promocją oraz przypisany do niego soundbar. Następnie, po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego, rabat na soundbar zostanie naliczony automatycznie, obniżając wartość́ produktu promocyjnego o daną kwotę̨. Promocja nie łączy się̨ z innymi promocjami, a ilość́ produktów dostępnych w ofercie jest ograniczona. Regulamin akcji jest dostępny na stronie: https://www.mediaexpert.pl/lp,9347-panasonic-soundbar-w-zestawie-z-tv
Telewizory Panasonic HZ980 i 58HX810
Telewizor Panasonic OLED 4K HZ980 to nowy wymiar jakości obrazu, charakteryzującej się wiernym odwzorowaniem barw, głęboką czerpią i precyzją detali dzięki inteligentnemu procesorowi HCX Pro. Technologie Dolby Vision IQ i HDR10+ gwarantują dokładne odwzorowanie HDR w poszczególnych scenach. Jednocześnie technologia Dolby Atmos zapewnia realistyczny dźwięk, oferujący kinowe wrażenia.Telewizor LED 4K HX810 wyposażono natomiast w technologię HDR Bright Panel PLUS, pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4K. Dzięki technologiom dynamicznych metadanych HDR10+ i Dolby Vision oraz funkcji adaptacyjnego ściemniania podświetlenia, ten smukły telewizor przedstawia szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem. Urządzenie to gwarantuje doskonałą wydajność, dzięki wykorzystaniu procesora HCX i dostrojeniu obrazu przez specjalistę z Hollywood.
Soundbar Panasonic HTB600 i HTB400
Soundbar HTB600 zapewnia wrażenia kinowe dzięki technologii Dolby Atmos. Obsługuje również format DTS:X, zapewniając realistyczny dźwięk przestrzenny. Duży subwoofer generuje wysoką moc dźwięku i potężny bas, aby jego użytkownicy mogli cieszyć się prawdziwymi kinowymi wrażeniami we własnym domu. HTB400 zapewnia natomiast potężny bas dzięki podwójnym wbudowanym subwooferom zintegrowanym z obudową urządzenia. Maksymalnie uproszczona, dopasowana do telewizorów stylowa konstrukcja, podkreśli wystrój każdego wnętrza.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.