Komunikaty PR

Propozycja sylwestrowej stylizacji według znanej trendsetterki!

2021-12-28  |  18:00
Biuro prasowe

Agata Sieramska, której konto na Instagramie obserwuje blisko 100 tysięcy osób, zachwyca autorską propozycją sylwestrowej stylizacji w minimalistycznym, a jednocześnie niezwykle eleganckim wydaniu. Znana influencerka i trenerka tysięcy Polek i Polaków uzupełniła swój outfit dodatkami z najnowszej kolekcji marki Kazar. 

Wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok, a wraz z nim Sylwester, czyli okazja na niezapomnianą imprezę i pożegnanie roku 2021. Panie, które wciąż poszukują outfitu na piątkowe wydarzenie, powinny zapoznać się z propozycjami zaprezentowanymi na tę okazję przez czołowe influencerki w Polsce. Instagram może się bowiem okazać prawdziwą skarbnicą inspiracji. 

Na uwagę z pewnością zasługuje stylizacja zaprezentowana przez Agatę Sieramską. Influencerka wybrała czarną spódniczkę i marynarkę w stylu oversize, które uzupełniła szpilkami i torebką w tym samym kolorze. Dodatki znajdziemy w ofercie rodzimego producenta – marki Kazar. Zjawiskowa torebka do ręki z wysokiej jakości tkaniny olśniewa bogatym zdobieniem, a długie, srebrne łańcuszki z cyrkoniami w połączeniu z czernią materiału tworzą niesamowity efekt wizualny. Ta elegancka propozycja będzie zjawiskową ozdobą skromnych, klasycznych kreacji nie tylko w sylwestrową noc, a jej cena to 499 zł. Równie ciekawie prezentują się wybrane przez Agatę Sieramską czarne sandały damskie na szpilce. Ich cienkie paseczki zmysłowo oplatające stopę zostały ozdobione srebrnymi cyrkoniami, które efektownie połyskują w słońcu.  Model z linii Shiny wykonany został z wysokiej jakości skóry licowej i charakteryzuje się wytrzymałością i estetycznym wyglądem. Te szykowne sandały to przepiękny dodatek do wielu wieczorowych kreacji, a ich cena wynosi 449 zł.

Więcej informacji na temat produktów oferowanych przez markę Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.