Komunikaty PR

Prosto z zagrody – Netto z nową marką własną

2020-12-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Już niedługo Netto zaproponuje swoim klientom nową markę własną „Prosto z zagrody”. To linia, w której znajdą świeże mięso drobiowe, wołowe oraz wieprzowe. Opakowania produktów „Prosto z zagrody” są wytworzone w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku i nadają się w 100 proc. do recyclingu.

Wszystkie produkty z serii „Prosto z zagrody”, które wkrótce pojawią się w sprzedaży, pochodzą z Polski to znaczy, że źródłem mięsa są zwierzęta urodzone i wyhodowane w naszym kraju. Dlatego też na opakowaniach znajdziemy specjalne oznakowanie „Produkt Polski”, zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ze stycznia 2017. Dodatkowo opakowania produktów nowej linii są przyjazne środowisku ze względu na możliwość ponownego przetworzenia opakowania i ograniczenie wprowadzania pierwotnego plastiku na rynek. A to dlatego, że wykonano je w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku, który dodatkowo w 100 proc. nadaje się do recyklingu.

- Opakowania marki „Prosto z zagrody” wyróżnia nowoczesny design a proces ich produkcji podyktowany jest troską o środowisko – informuje Janusz Stroka, Prezes Netto Polska. – Oprócz znaku „Produkt Polski” na opakowaniach znajdziemy dodatkowe piktogramy, informujące klientów o tym, że pochodzą one z przetworzonego plastiku. „Prosto z zagrody” to kolejna marka własna Netto, którą wprowadzamy na sklepowe półki po przeglądzie asortymentu.

W asortymencie marki „Prosto z zagrody” można znaleźć m.in. schab w plastrach (360 g), gulasz wołowy (400 g), podudzia z kurczaka (360 g), mięso mielone z indyka (500 g). 

Netto stale poszerza bogatą ofertę marek własnych w odpowiedzi na potrzeby różnych grup konsumentów oraz trendy. Wyróżnia je nie tylko różnorodność czy wysoka jakość. Wiele z nich powstaje w zgodzie z poszanowaniem środowiska, a także zasad gospodarki zamkniętej. Jedną z takich marek jest Lovena. Na początku roku bambusowe bawełniane patyczki higieniczne z tej serii, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku. Jesienią ubiegłego roku Netto podjęło natomiast decyzję o wprowadzeniu biodegradowalnych doniczek na sałatę, które sprzedawane są w sklepach należących do sieci. W efekcie udaje się ograniczyć aż 3 tony plastiku rocznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.