Prosto z zagrody – Netto z nową marką własną
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Już niedługo Netto zaproponuje swoim klientom nową markę własną „Prosto z zagrody”. To linia, w której znajdą świeże mięso drobiowe, wołowe oraz wieprzowe. Opakowania produktów „Prosto z zagrody” są wytworzone w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku i nadają się w 100 proc. do recyclingu.
Wszystkie produkty z serii „Prosto z zagrody”, które wkrótce pojawią się w sprzedaży, pochodzą z Polski to znaczy, że źródłem mięsa są zwierzęta urodzone i wyhodowane w naszym kraju. Dlatego też na opakowaniach znajdziemy specjalne oznakowanie „Produkt Polski”, zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ze stycznia 2017. Dodatkowo opakowania produktów nowej linii są przyjazne środowisku ze względu na możliwość ponownego przetworzenia opakowania i ograniczenie wprowadzania pierwotnego plastiku na rynek. A to dlatego, że wykonano je w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku, który dodatkowo w 100 proc. nadaje się do recyklingu.
- Opakowania marki „Prosto z zagrody” wyróżnia nowoczesny design a proces ich produkcji podyktowany jest troską o środowisko – informuje Janusz Stroka, Prezes Netto Polska. – Oprócz znaku „Produkt Polski” na opakowaniach znajdziemy dodatkowe piktogramy, informujące klientów o tym, że pochodzą one z przetworzonego plastiku. „Prosto z zagrody” to kolejna marka własna Netto, którą wprowadzamy na sklepowe półki po przeglądzie asortymentu.
W asortymencie marki „Prosto z zagrody” można znaleźć m.in. schab w plastrach (360 g), gulasz wołowy (400 g), podudzia z kurczaka (360 g), mięso mielone z indyka (500 g).
Netto stale poszerza bogatą ofertę marek własnych w odpowiedzi na potrzeby różnych grup konsumentów oraz trendy. Wyróżnia je nie tylko różnorodność czy wysoka jakość. Wiele z nich powstaje w zgodzie z poszanowaniem środowiska, a także zasad gospodarki zamkniętej. Jedną z takich marek jest Lovena. Na początku roku bambusowe bawełniane patyczki higieniczne z tej serii, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku. Jesienią ubiegłego roku Netto podjęło natomiast decyzję o wprowadzeniu biodegradowalnych doniczek na sałatę, które sprzedawane są w sklepach należących do sieci. W efekcie udaje się ograniczyć aż 3 tony plastiku rocznie.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.