Przed nami bezpieczne mikołajki i piękne gwiazdy w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Tegoroczne mikołajki w Magnolia Park będą przede wszystkim bezpieczne. Centrum wybrało formy atrakcji dostosowane do aktualnej sytuacji. Zrealizuje je 5 i 12 grudnia.
Magnolia Park przyłącza się do apelu Polskiej Rady Centrów Handlowych o solidarną troskę o bezpieczeństwo podczas zakupów i w okresie wzmożonego ruchu przypomina o stosowaniu się do zasad DDM – Dystans, Dezynfekcja, Maseczki. – W tym roku zrezygnowaliśmy z typowych atrakcji mikołajkowych, ponieważ naszym priorytetem jest teraz bezpieczeństwo klientów i pracowników – podkreśla Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.
– Jednocześnie zapewniamy, że centrum działa zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych, czego dowodem jest otrzymany niedawno certyfikat SafeGuard. Magnolia Park spełnia najważniejsze wymogi sanitarne związane z walką z COVID-19 – zaznacza.
Zamiast tradycyjnych atrakcji Magnolia Park przygotowała dwie akcje, których formuła umożliwia dostosowanie się do obecnej sytuacji i do wszystkich wytycznych rządowych. Pierwsza akcja, mikołajkowa, już 5 grudnia. Magnolia Park ma do rozdania 600 kart podarunkowych, które są świetnym prezentem na każdą okazję. – Można je naładować małą lub dużą kwotą i wręczyć bliskiej osobie na mikołajki lub na święta. To zawsze udany prezent, ponieważ daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru – mówi Joanna Sawośko-Duda.
– W naszym centrum czuć już bajkową atmosferę dzięki dekoracjom i fantastycznym iluminacjom. Wszystkie sklepy znów są otwarte, więc przy okazji świątecznych zakupów w bezpiecznych warunkach można otrzymać upominek od Magnolia Park. Warto przyjść już w tę sobotę, kiedy rozdamy prezenty mikołajkowe, a tydzień później po nagrody bożonarodzeniowe. Trzymajmy jednak dystans, nośmy maseczki, a posiłki zabierzmy ze sobą do domu – zachęca.
Druga akcja zostanie zorganizowana tydzień później, czyli 12 grudnia, także w sobotę. Tym razem prezentami będą piękne gwiazdy betlejemskie. Zasady będą takie same.
Stoiska promocyjne zostaną ustawione 5 i 12 grudnia w rejonie sklepu Empik na parterze i będą otwarte od godziny 10.00 do 20.00.
Całe centrum handlowe Magnolia Park wydłużyło do końca roku godziny otwarcia do 22:00.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.