Komunikaty PR

Przedświąteczne zakupy. Jak zrobimy je bezpiecznie?

2020-12-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

DDM – to złota zasada, o której trzeba pamiętać w trakcie zakupów w centrum handlowym. Do apelu o jej przestrzeganie przyłącza się Magnolia Park. Centrum podjęło szereg działań, aby zapewnić bezpieczne warunki. Przed wizytą w galerii warto przypomnieć sobie dobre praktyki, bo to właśnie zdrowie i bezpieczeństwo są teraz najważniejsze.

Po zniesieniu większości ograniczeń pod koniec listopada galerie handlowe przygotowują się na okres wzmożonych zakupów przedświątecznych. Najważniejsze jest teraz z jednej strony zapewnienie bezpiecznych warunków przez galerie, z drugiej stosowanie się przez klientów do wytycznych. Dlatego Polska Rada Centrów Handlowych wystosowała apel o solidarną troskę o bezpieczeństwo podczas zakupów i przypomniała o stosowaniu się do zasady DDM – Dystans, Dezynfekcja, Maseczki. We Wrocławiu do tego apelu przyłącza się Magnolia Park.
Gwarantujemy bezpieczne warunki robienia zakupów. Pod względem organizacyjnym jesteśmy przygotowani do przyjęcia większej liczby klientów. Bezpieczeństwo było i jest dla nas priorytetem – zapewnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park, centrum zarządzanego przez Multi Poland – polski oddział Multi Corporation.

Dystans, Dezynfekcja, Maseczki

Magnolia Park przykłada dużą uwagę do zasady DDM. Na parterze i piętrze rozmieszczonych jest łącznie 25 podajników z płynem do dezynfekcji rąk. Natomiast w Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. – Podczas wizyty i zakupów prosimy o bezwzględne stosowanie się do zasad bezpieczeństwa: zakrywania nosa i ust, higieny i dezynfekcji rąk, a także zachowywania dystansu społecznego minimum dwóch metrów – apeluje Joanna Sawośko-Duda. Zasada dystansu obowiązuje nie tylko w korytarzach i przejściach, ale także w strefach wypoczynkowych. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Nawet ruchome schody i windy są oznakowane w sposób określający bezpieczne z nich korzystanie. – Takie miejsca jak schody i windy, oraz inne elementy infrastruktury wspólnej, są regularnie dezynfekowane – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.

Bezpieczeństwo przed wejściem

Magnolia Park dba także o bezpieczeństwo klientów, zanim wejdą oni do środka. Na parkingu zalecane jest parkowanie samochodów na co drugim miejscu z zachowaniem trzymetrowej odległości, a przy wsiadaniu i wysiadaniu wymagane jest zachowanie dystansu od innych klientów. Dopuszczone jest korzystanie z zewnętrznego placu zabaw oraz zewnętrznej siłowni, ale pod warunkiem zachowania dystansu społecznego, a także zasłaniania ust i nosa.

Godziny dla seniorów i limity osób

W celu zapewnienia komfortowych i bezpiecznych zakupów, wydłużone zostały godziny otwarcia. Od 28 listopada do odwołania centrum jest czynne do godziny 22.00, a hipermarket Carrefour pracuje godzinę lub dwie dłużej. Oczywiście w sklepach spożywczych, aptekach i drogeriach od poniedziałku do piątku obowiązują godziny dla seniorów (10.00-12.00). Dodatkowo zawsze obowiązują limity osób, zarówno w centrum handlowym, jak i w samych sklepach, w zależności od ich wielkości. Liczba klientów w centrum jest na bieżąco monitorowana, a informacje o maksymalnej liczbie osób znajdują się na witrynach sklepowych oraz przy wejściu do obiektu. – Dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci i pracownicy czuli się bezpiecznie podczas wizyty w Magnolia Park. Wdrożone są wszelkie procedury bezpieczeństwa rekomendowane przez organy państwowe oraz wymagane przez władze sanitarne – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

Certyfikat „SafeGuard”

Potwierdzeniem tych słów jest certyfikat „SafeGuard”, przyznany Magnolia Park przez firmę Bureau Veritas, która jest światowym liderem w tej dziedzinie. Widoczny przed wejściem znak „SafeGuard” to informacja dla klientów, że miejsce spełnia najważniejsze wymogi sanitarne związane z COVID-19. Certyfikat „SafeGuard” uzyskały także pozostałe centra handlowe, którymi zarządza firma Multi Poland: Forum Gdańsk, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.