Przedświąteczny słodki relaks – kalendarze adwentowe z Super-Pharm
Chociaż za oknem wciąż panuje jesienna aura, a korzenny zapach świeżo upieczonych pierniczków nie wypełnił jeszcze każdego domowego zakątku, magiczną atmosferę Bożego Narodzenia można budować już wcześniej, celebrując każdy kolejny dzień z kalendarzem adwentowym. Wyjątkowe upominki, ukryte w każdym z okienek kalendarza sprawią, że odliczanie do Świąt stanie się jeszcze przyjemniejsze. Po kalendarz można sięgnąć do Super-Pharm, który kolejny raz zachwyca swoją bogatą ofertą.
W tym roku, adwentowa selekcja kalendarzy dostępnych w drogeriach Super-Pharm jest wyjątkowo… słodka! Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać niekwestionowanego lidera w świecie pralin – Lindt. W tym roku marka przygotowała Teddy Calendar XMASS – pełen wyśmienitych czekoladek, pralinek i figurek o niepowtarzalnym, kultowym już smaku aksamitnej szwajcarskiej czekolady.
Dla tych, którym kalorie nie są obojętne, znajdzie się równie pyszna propozycja – to kalednarz adwentowy Foods by Ann, a w środku 24 mini czekoladki w 4 różnych smakach. Prawdziwym zaskoczeniam może być jednak ostatnie okienko, gdzie kryje się jeszcze jedna niespodzianka prosto od Ani Lewandowskiej, czyli 10-dniowy dostęp do aplikacji Diet&Training by Ann. Niecodzienne połączenie słodkości z zachętą do treningu wydaje się być jednym z bardziej motywujących sposobów na wkroczenie w Nowy Rok!
Super-Pharm nie zapomina również o najmłodszych. Wszystkie dzieci na pewno ucieszy uroczy, kalendarz Świnki Peppy, Trolli, Lol Surprise, Minionków czy innych postaci z bajek z pysznymi czekoladkami.
Aby nie zrobiło się jednak zbyt słodko, warto wspomnieć też o adwentowej propozycji od English Tea Shop. Każde okienko kalendarza to inna herbatka o wyjątkowej kompozycji ziół i przypraw, które rozgrzeją, zrelaksują i nastroją w przytulną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie.
Ponieważ wszyscy wiemy, jak wymagający może być okres przedświątecznych przygotowań, chwilę uwagi warto poświęcić kalendarzom pielęgnacyjnym. Ukryte w nich produkty do pielęgnacji ciała będą idealną okazją do przygotowania własnej, domowej strefy relaksu. Ciepła kąpiel przy świecach, a może odprężający automasaż? Czas wybrać ulubiony sposób na pielęgnacyjny me-time i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Dla wszystkich ceniących sobie właśnie takie potrzeby, idelany będzie kalendarz Nuxe. To selekcja 24 nowości marki w pięknym, limitowanym wydaniu. Równie trafionym prezentem może okazać się kalendarz Dreamy Winter, Bath & Body – trzeba przyznać, że oprócz niezwykle uroczej oprawy w pudrowo różowym kolorze, zachwyca 24. kosmetykami, idealnymi do stworzenia domowego SPA.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kalendarzy adwentowych na www.superpharm.pl lub odwiedzenia jednej z drogerii stacjonarnych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.