Komunikaty PR

Przedświąteczny słodki relaks – kalendarze adwentowe z Super-Pharm

2021-11-24  |  16:00
Biuro prasowe

Chociaż za oknem wciąż panuje jesienna aura, a korzenny zapach świeżo upieczonych pierniczków nie wypełnił jeszcze każdego domowego zakątku, magiczną atmosferę Bożego Narodzenia można budować już wcześniej, celebrując każdy kolejny dzień z kalendarzem adwentowym. Wyjątkowe upominki, ukryte w każdym z okienek kalendarza sprawią, że odliczanie do Świąt stanie się jeszcze przyjemniejsze. Po kalendarz można sięgnąć do Super-Pharm, który kolejny raz zachwyca swoją bogatą ofertą.  

W tym roku, adwentowa selekcja kalendarzy dostępnych w drogeriach Super-Pharm jest wyjątkowo… słodka! Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać niekwestionowanego lidera w świecie pralin – Lindt. W tym roku marka przygotowała Teddy Calendar XMASS – pełen wyśmienitych czekoladek, pralinek i figurek o niepowtarzalnym, kultowym już smaku aksamitnej szwajcarskiej czekolady. 

Dla tych, którym kalorie nie są obojętne, znajdzie się równie pyszna propozycja – to kalednarz adwentowy Foods by Ann, a w środku 24 mini czekoladki w 4 różnych smakach. Prawdziwym zaskoczeniam może być jednak ostatnie okienko, gdzie kryje się jeszcze jedna niespodzianka prosto od Ani Lewandowskiej, czyli 10-dniowy dostęp do aplikacji Diet&Training by Ann. Niecodzienne połączenie słodkości z zachętą do treningu wydaje się być jednym z bardziej motywujących sposobów na wkroczenie w Nowy Rok!

Super-Pharm nie zapomina również o najmłodszych. Wszystkie dzieci na pewno ucieszy uroczy, kalendarz Świnki Peppy, Trolli, Lol Surprise, Minionków czy innych postaci z bajek z pysznymi czekoladkami.

Aby nie zrobiło się jednak zbyt słodko, warto wspomnieć też o adwentowej propozycji od English Tea Shop. Każde okienko kalendarza to inna herbatka o wyjątkowej kompozycji ziół i przypraw, które rozgrzeją, zrelaksują  i nastroją w przytulną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie. 

Ponieważ wszyscy wiemy, jak wymagający może być okres przedświątecznych przygotowań, chwilę uwagi warto poświęcić kalendarzom pielęgnacyjnym. Ukryte w nich produkty do pielęgnacji ciała będą idealną okazją do przygotowania własnej, domowej strefy relaksu. Ciepła kąpiel przy świecach, a może odprężający automasaż? Czas wybrać ulubiony sposób na pielęgnacyjny me-time i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Dla wszystkich ceniących sobie właśnie takie potrzeby, idelany będzie kalendarz Nuxe. To selekcja 24 nowości marki w pięknym, limitowanym wydaniu. Równie trafionym prezentem może okazać się kalendarz Dreamy Winter, Bath & Body – trzeba przyznać, że oprócz niezwykle uroczej oprawy w pudrowo różowym kolorze, zachwyca 24. kosmetykami, idealnymi do stworzenia domowego SPA. 

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kalendarzy adwentowych na www.superpharm.pl lub odwiedzenia jednej z drogerii stacjonarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.