Komunikaty PR

Przedświąteczny słodki relaks – kalendarze adwentowe z Super-Pharm

2021-11-24  |  16:00
Biuro prasowe

Chociaż za oknem wciąż panuje jesienna aura, a korzenny zapach świeżo upieczonych pierniczków nie wypełnił jeszcze każdego domowego zakątku, magiczną atmosferę Bożego Narodzenia można budować już wcześniej, celebrując każdy kolejny dzień z kalendarzem adwentowym. Wyjątkowe upominki, ukryte w każdym z okienek kalendarza sprawią, że odliczanie do Świąt stanie się jeszcze przyjemniejsze. Po kalendarz można sięgnąć do Super-Pharm, który kolejny raz zachwyca swoją bogatą ofertą.  

W tym roku, adwentowa selekcja kalendarzy dostępnych w drogeriach Super-Pharm jest wyjątkowo… słodka! Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać niekwestionowanego lidera w świecie pralin – Lindt. W tym roku marka przygotowała Teddy Calendar XMASS – pełen wyśmienitych czekoladek, pralinek i figurek o niepowtarzalnym, kultowym już smaku aksamitnej szwajcarskiej czekolady. 

Dla tych, którym kalorie nie są obojętne, znajdzie się równie pyszna propozycja – to kalednarz adwentowy Foods by Ann, a w środku 24 mini czekoladki w 4 różnych smakach. Prawdziwym zaskoczeniam może być jednak ostatnie okienko, gdzie kryje się jeszcze jedna niespodzianka prosto od Ani Lewandowskiej, czyli 10-dniowy dostęp do aplikacji Diet&Training by Ann. Niecodzienne połączenie słodkości z zachętą do treningu wydaje się być jednym z bardziej motywujących sposobów na wkroczenie w Nowy Rok!

Super-Pharm nie zapomina również o najmłodszych. Wszystkie dzieci na pewno ucieszy uroczy, kalendarz Świnki Peppy, Trolli, Lol Surprise, Minionków czy innych postaci z bajek z pysznymi czekoladkami.

Aby nie zrobiło się jednak zbyt słodko, warto wspomnieć też o adwentowej propozycji od English Tea Shop. Każde okienko kalendarza to inna herbatka o wyjątkowej kompozycji ziół i przypraw, które rozgrzeją, zrelaksują  i nastroją w przytulną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie. 

Ponieważ wszyscy wiemy, jak wymagający może być okres przedświątecznych przygotowań, chwilę uwagi warto poświęcić kalendarzom pielęgnacyjnym. Ukryte w nich produkty do pielęgnacji ciała będą idealną okazją do przygotowania własnej, domowej strefy relaksu. Ciepła kąpiel przy świecach, a może odprężający automasaż? Czas wybrać ulubiony sposób na pielęgnacyjny me-time i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Dla wszystkich ceniących sobie właśnie takie potrzeby, idelany będzie kalendarz Nuxe. To selekcja 24 nowości marki w pięknym, limitowanym wydaniu. Równie trafionym prezentem może okazać się kalendarz Dreamy Winter, Bath & Body – trzeba przyznać, że oprócz niezwykle uroczej oprawy w pudrowo różowym kolorze, zachwyca 24. kosmetykami, idealnymi do stworzenia domowego SPA. 

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kalendarzy adwentowych na www.superpharm.pl lub odwiedzenia jednej z drogerii stacjonarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.