Komunikaty PR

Przegląd najnowszych trendów w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów

2023-09-28  |  10:40
Biuro prasowe

Najmodniejsze stylizacje na jesień prosto z wybiegu mody, shop-the-look oraz live shopping łączące świat offline i online, a także rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital – to jedne z wielu atrakcji, jakie czekają na klientów, którzy odwiedzą centra handlowe Westfield Arkadia i Westfield Mokotów w pierwszy weekend października. Będzie to doskonała okazja, by odkryć najnowsze trendy i wziąć udział w wyjątkowych aktywnościach.

Wydarzenie Westfield Days odbędzie się w dniach 5-7 października 2023 roku w obydwu warszawskich centrach Westfield: Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W każdym z nich na klientów czekają tematyczne instastrefy poświęcone modzie, jedzeniu, czasowi wolnemu, urodzie oraz kulturze i sztuce. W obu centrach powstaną także wybiegi mody nawiązujące do tych znanych z pokazów. Na każdym z nich rolę modeli odegrają wystylizowane przez stylistkę Westfield manekiny, z których każdy będzie miał swój dedykowany kod QR, kierujący do sklepów e-commerce najemców. Najnowsze trendy będzie można śledzić przy dźwiękach specjalnie stworzonej playlisty Westfield Days na Spotify.

 Westfield Mokotów zawsze trendy

Poza wspólnymi atrakcjami, każde z centrów zaplanowało także wyjątkowe aktywności dla swoich klientów. Westfield Mokotów postawiło na serię warsztatów. Uczestnicy poznają techniki jogi twarzy i automasażu z elementami kobido i tapingu, stworzą niepowtarzalną jeansową kurtkę z frędzlami w ramach warsztatów z upcyclingu z projektantem Jackobem Buczyńskim, czy wykonają wyjątkowy kolaż z Hekla Studio. Podczas spotkania z cyklu „Jedz, pij, maluj” z Wino Grono Art, uczestnicy będą mieli z kolei okazję spróbować swoich sił w malowaniu techniką akrylu na płótnie. Kulminacyjnym punktem programu Westfield Days na Mokotowie będzie inspirująca rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital. Klienci będą mieli także okazję obejrzeć wystawę autorskich obrazów i kostiumów scenicznych artystki. Uczestnictwo w wydarzeniach jest bezpłatne, jednak na niektóre warsztaty obowiązują zapisy. To nie koniec atrakcji – klienci centrum mogą także skorzystać z bezpłatnej usługi analizy kolorystycznej, podczas której dowiedzą się jakie kolory pasują do ich urody i powinny pojawiać się częściej w ich garderobie i makijażu.

– Chcemy, aby nadchodzące Westfield Days były z jednej strony celebracją najnowszych trendów z obszaru mody, sztuki i designu, a z drugiej ciekawą propozycją spotkań wokół których budować będzie można społeczność naszych klientów. W końcu Westfield Mokotów jest miejscem, w którym nieustannie dzieje się coś kreatywnego, gdzie można rozwinąć swoje umiejętności, spędzić czas ze znajomymi i zainspirować się, słuchając rozmów o różnorodnej tematyce od zrównoważonego rozwoju, po modę, kulturę czy sztukę – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Jak zorganizować wydarzenie łączące świat online i offline? Westfield Arkadia zna odpowiedź

Centrum handlowe Westfield Arkadia podczas Westfield Days postawi na nowe technologie. Poza instastrefami i wybiegiem mody pełnym najbardziej trendy stylizacji sezonu, na klientów będą czekały też inne atrakcje, m.in.: strefa Clipmaker, umożliwiająca stworzenie viralowych filmików, a następnie zamieszczenie ich bezpośrednio w mediach społecznościowych oraz znany już z Summer Festivalu live shopping Westfield Extra Live, który poprowadzi Maks Behr i stylistka Westfield – Marta Waluk. Live będzie streamowany na stronie internetowej i w mediach społecznościowych centrum. Na klientów będą czekać również Trend Catchers – eksperci od wizerunku i niepowtarzalnego stylu (m.in. influencer Maciej Dąbroś), którzy najlepiej wystylizowanych klientów nagrodzą kartami podarunkowymi na zakupy w Westfield Arkadia.

Lubimy zaskakiwać naszych klientów i właśnie tak będzie podczas Westfield Days. Poza licznymi bezpłatnymi atrakcjami ze świata mody i nowych technologii, klienci będą mogli także wymienić swoje paragony na nagrody jak np. bilety do kina, karty podarunkowe czy vouchery – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Wydarzenie Westfield Days odbędzie się we wrześniu i w październiku w 14 centrach Westfield zlokalizowanych w 8 europejskich krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.