Przegląd najnowszych trendów w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów
Najmodniejsze stylizacje na jesień prosto z wybiegu mody, shop-the-look oraz live shopping łączące świat offline i online, a także rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital – to jedne z wielu atrakcji, jakie czekają na klientów, którzy odwiedzą centra handlowe Westfield Arkadia i Westfield Mokotów w pierwszy weekend października. Będzie to doskonała okazja, by odkryć najnowsze trendy i wziąć udział w wyjątkowych aktywnościach.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się w dniach 5-7 października 2023 roku w obydwu warszawskich centrach Westfield: Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W każdym z nich na klientów czekają tematyczne instastrefy poświęcone modzie, jedzeniu, czasowi wolnemu, urodzie oraz kulturze i sztuce. W obu centrach powstaną także wybiegi mody nawiązujące do tych znanych z pokazów. Na każdym z nich rolę modeli odegrają wystylizowane przez stylistkę Westfield manekiny, z których każdy będzie miał swój dedykowany kod QR, kierujący do sklepów e-commerce najemców. Najnowsze trendy będzie można śledzić przy dźwiękach specjalnie stworzonej playlisty Westfield Days na Spotify.
Westfield Mokotów zawsze trendy
Poza wspólnymi atrakcjami, każde z centrów zaplanowało także wyjątkowe aktywności dla swoich klientów. Westfield Mokotów postawiło na serię warsztatów. Uczestnicy poznają techniki jogi twarzy i automasażu z elementami kobido i tapingu, stworzą niepowtarzalną jeansową kurtkę z frędzlami w ramach warsztatów z upcyclingu z projektantem Jackobem Buczyńskim, czy wykonają wyjątkowy kolaż z Hekla Studio. Podczas spotkania z cyklu „Jedz, pij, maluj” z Wino Grono Art, uczestnicy będą mieli z kolei okazję spróbować swoich sił w malowaniu techniką akrylu na płótnie. Kulminacyjnym punktem programu Westfield Days na Mokotowie będzie inspirująca rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital. Klienci będą mieli także okazję obejrzeć wystawę autorskich obrazów i kostiumów scenicznych artystki. Uczestnictwo w wydarzeniach jest bezpłatne, jednak na niektóre warsztaty obowiązują zapisy. To nie koniec atrakcji – klienci centrum mogą także skorzystać z bezpłatnej usługi analizy kolorystycznej, podczas której dowiedzą się jakie kolory pasują do ich urody i powinny pojawiać się częściej w ich garderobie i makijażu.
– Chcemy, aby nadchodzące Westfield Days były z jednej strony celebracją najnowszych trendów z obszaru mody, sztuki i designu, a z drugiej ciekawą propozycją spotkań wokół których budować będzie można społeczność naszych klientów. W końcu Westfield Mokotów jest miejscem, w którym nieustannie dzieje się coś kreatywnego, gdzie można rozwinąć swoje umiejętności, spędzić czas ze znajomymi i zainspirować się, słuchając rozmów o różnorodnej tematyce od zrównoważonego rozwoju, po modę, kulturę czy sztukę – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.
Jak zorganizować wydarzenie łączące świat online i offline? Westfield Arkadia zna odpowiedź
Centrum handlowe Westfield Arkadia podczas Westfield Days postawi na nowe technologie. Poza instastrefami i wybiegiem mody pełnym najbardziej trendy stylizacji sezonu, na klientów będą czekały też inne atrakcje, m.in.: strefa Clipmaker, umożliwiająca stworzenie viralowych filmików, a następnie zamieszczenie ich bezpośrednio w mediach społecznościowych oraz znany już z Summer Festivalu live shopping Westfield Extra Live, który poprowadzi Maks Behr i stylistka Westfield – Marta Waluk. Live będzie streamowany na stronie internetowej i w mediach społecznościowych centrum. Na klientów będą czekać również Trend Catchers – eksperci od wizerunku i niepowtarzalnego stylu (m.in. influencer Maciej Dąbroś), którzy najlepiej wystylizowanych klientów nagrodzą kartami podarunkowymi na zakupy w Westfield Arkadia.
– Lubimy zaskakiwać naszych klientów i właśnie tak będzie podczas Westfield Days. Poza licznymi bezpłatnymi atrakcjami ze świata mody i nowych technologii, klienci będą mogli także wymienić swoje paragony na nagrody jak np. bilety do kina, karty podarunkowe czy vouchery – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się we wrześniu i w październiku w 14 centrach Westfield zlokalizowanych w 8 europejskich krajach.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.