Przegląd najnowszych trendów w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów
Najmodniejsze stylizacje na jesień prosto z wybiegu mody, shop-the-look oraz live shopping łączące świat offline i online, a także rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital – to jedne z wielu atrakcji, jakie czekają na klientów, którzy odwiedzą centra handlowe Westfield Arkadia i Westfield Mokotów w pierwszy weekend października. Będzie to doskonała okazja, by odkryć najnowsze trendy i wziąć udział w wyjątkowych aktywnościach.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się w dniach 5-7 października 2023 roku w obydwu warszawskich centrach Westfield: Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W każdym z nich na klientów czekają tematyczne instastrefy poświęcone modzie, jedzeniu, czasowi wolnemu, urodzie oraz kulturze i sztuce. W obu centrach powstaną także wybiegi mody nawiązujące do tych znanych z pokazów. Na każdym z nich rolę modeli odegrają wystylizowane przez stylistkę Westfield manekiny, z których każdy będzie miał swój dedykowany kod QR, kierujący do sklepów e-commerce najemców. Najnowsze trendy będzie można śledzić przy dźwiękach specjalnie stworzonej playlisty Westfield Days na Spotify.
Westfield Mokotów zawsze trendy
Poza wspólnymi atrakcjami, każde z centrów zaplanowało także wyjątkowe aktywności dla swoich klientów. Westfield Mokotów postawiło na serię warsztatów. Uczestnicy poznają techniki jogi twarzy i automasażu z elementami kobido i tapingu, stworzą niepowtarzalną jeansową kurtkę z frędzlami w ramach warsztatów z upcyclingu z projektantem Jackobem Buczyńskim, czy wykonają wyjątkowy kolaż z Hekla Studio. Podczas spotkania z cyklu „Jedz, pij, maluj” z Wino Grono Art, uczestnicy będą mieli z kolei okazję spróbować swoich sił w malowaniu techniką akrylu na płótnie. Kulminacyjnym punktem programu Westfield Days na Mokotowie będzie inspirująca rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital. Klienci będą mieli także okazję obejrzeć wystawę autorskich obrazów i kostiumów scenicznych artystki. Uczestnictwo w wydarzeniach jest bezpłatne, jednak na niektóre warsztaty obowiązują zapisy. To nie koniec atrakcji – klienci centrum mogą także skorzystać z bezpłatnej usługi analizy kolorystycznej, podczas której dowiedzą się jakie kolory pasują do ich urody i powinny pojawiać się częściej w ich garderobie i makijażu.
– Chcemy, aby nadchodzące Westfield Days były z jednej strony celebracją najnowszych trendów z obszaru mody, sztuki i designu, a z drugiej ciekawą propozycją spotkań wokół których budować będzie można społeczność naszych klientów. W końcu Westfield Mokotów jest miejscem, w którym nieustannie dzieje się coś kreatywnego, gdzie można rozwinąć swoje umiejętności, spędzić czas ze znajomymi i zainspirować się, słuchając rozmów o różnorodnej tematyce od zrównoważonego rozwoju, po modę, kulturę czy sztukę – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.
Jak zorganizować wydarzenie łączące świat online i offline? Westfield Arkadia zna odpowiedź
Centrum handlowe Westfield Arkadia podczas Westfield Days postawi na nowe technologie. Poza instastrefami i wybiegiem mody pełnym najbardziej trendy stylizacji sezonu, na klientów będą czekały też inne atrakcje, m.in.: strefa Clipmaker, umożliwiająca stworzenie viralowych filmików, a następnie zamieszczenie ich bezpośrednio w mediach społecznościowych oraz znany już z Summer Festivalu live shopping Westfield Extra Live, który poprowadzi Maks Behr i stylistka Westfield – Marta Waluk. Live będzie streamowany na stronie internetowej i w mediach społecznościowych centrum. Na klientów będą czekać również Trend Catchers – eksperci od wizerunku i niepowtarzalnego stylu (m.in. influencer Maciej Dąbroś), którzy najlepiej wystylizowanych klientów nagrodzą kartami podarunkowymi na zakupy w Westfield Arkadia.
– Lubimy zaskakiwać naszych klientów i właśnie tak będzie podczas Westfield Days. Poza licznymi bezpłatnymi atrakcjami ze świata mody i nowych technologii, klienci będą mogli także wymienić swoje paragony na nagrody jak np. bilety do kina, karty podarunkowe czy vouchery – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się we wrześniu i w październiku w 14 centrach Westfield zlokalizowanych w 8 europejskich krajach.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.