Komunikaty PR

Przegląd najnowszych trendów w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów

2023-09-28  |  10:40
Biuro prasowe

Najmodniejsze stylizacje na jesień prosto z wybiegu mody, shop-the-look oraz live shopping łączące świat offline i online, a także rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital – to jedne z wielu atrakcji, jakie czekają na klientów, którzy odwiedzą centra handlowe Westfield Arkadia i Westfield Mokotów w pierwszy weekend października. Będzie to doskonała okazja, by odkryć najnowsze trendy i wziąć udział w wyjątkowych aktywnościach.

Wydarzenie Westfield Days odbędzie się w dniach 5-7 października 2023 roku w obydwu warszawskich centrach Westfield: Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W każdym z nich na klientów czekają tematyczne instastrefy poświęcone modzie, jedzeniu, czasowi wolnemu, urodzie oraz kulturze i sztuce. W obu centrach powstaną także wybiegi mody nawiązujące do tych znanych z pokazów. Na każdym z nich rolę modeli odegrają wystylizowane przez stylistkę Westfield manekiny, z których każdy będzie miał swój dedykowany kod QR, kierujący do sklepów e-commerce najemców. Najnowsze trendy będzie można śledzić przy dźwiękach specjalnie stworzonej playlisty Westfield Days na Spotify.

 Westfield Mokotów zawsze trendy

Poza wspólnymi atrakcjami, każde z centrów zaplanowało także wyjątkowe aktywności dla swoich klientów. Westfield Mokotów postawiło na serię warsztatów. Uczestnicy poznają techniki jogi twarzy i automasażu z elementami kobido i tapingu, stworzą niepowtarzalną jeansową kurtkę z frędzlami w ramach warsztatów z upcyclingu z projektantem Jackobem Buczyńskim, czy wykonają wyjątkowy kolaż z Hekla Studio. Podczas spotkania z cyklu „Jedz, pij, maluj” z Wino Grono Art, uczestnicy będą mieli z kolei okazję spróbować swoich sił w malowaniu techniką akrylu na płótnie. Kulminacyjnym punktem programu Westfield Days na Mokotowie będzie inspirująca rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital. Klienci będą mieli także okazję obejrzeć wystawę autorskich obrazów i kostiumów scenicznych artystki. Uczestnictwo w wydarzeniach jest bezpłatne, jednak na niektóre warsztaty obowiązują zapisy. To nie koniec atrakcji – klienci centrum mogą także skorzystać z bezpłatnej usługi analizy kolorystycznej, podczas której dowiedzą się jakie kolory pasują do ich urody i powinny pojawiać się częściej w ich garderobie i makijażu.

– Chcemy, aby nadchodzące Westfield Days były z jednej strony celebracją najnowszych trendów z obszaru mody, sztuki i designu, a z drugiej ciekawą propozycją spotkań wokół których budować będzie można społeczność naszych klientów. W końcu Westfield Mokotów jest miejscem, w którym nieustannie dzieje się coś kreatywnego, gdzie można rozwinąć swoje umiejętności, spędzić czas ze znajomymi i zainspirować się, słuchając rozmów o różnorodnej tematyce od zrównoważonego rozwoju, po modę, kulturę czy sztukę – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Jak zorganizować wydarzenie łączące świat online i offline? Westfield Arkadia zna odpowiedź

Centrum handlowe Westfield Arkadia podczas Westfield Days postawi na nowe technologie. Poza instastrefami i wybiegiem mody pełnym najbardziej trendy stylizacji sezonu, na klientów będą czekały też inne atrakcje, m.in.: strefa Clipmaker, umożliwiająca stworzenie viralowych filmików, a następnie zamieszczenie ich bezpośrednio w mediach społecznościowych oraz znany już z Summer Festivalu live shopping Westfield Extra Live, który poprowadzi Maks Behr i stylistka Westfield – Marta Waluk. Live będzie streamowany na stronie internetowej i w mediach społecznościowych centrum. Na klientów będą czekać również Trend Catchers – eksperci od wizerunku i niepowtarzalnego stylu (m.in. influencer Maciej Dąbroś), którzy najlepiej wystylizowanych klientów nagrodzą kartami podarunkowymi na zakupy w Westfield Arkadia.

Lubimy zaskakiwać naszych klientów i właśnie tak będzie podczas Westfield Days. Poza licznymi bezpłatnymi atrakcjami ze świata mody i nowych technologii, klienci będą mogli także wymienić swoje paragony na nagrody jak np. bilety do kina, karty podarunkowe czy vouchery – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Wydarzenie Westfield Days odbędzie się we wrześniu i w październiku w 14 centrach Westfield zlokalizowanych w 8 europejskich krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.