Przegląd najnowszych trendów w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów
Najmodniejsze stylizacje na jesień prosto z wybiegu mody, shop-the-look oraz live shopping łączące świat offline i online, a także rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital – to jedne z wielu atrakcji, jakie czekają na klientów, którzy odwiedzą centra handlowe Westfield Arkadia i Westfield Mokotów w pierwszy weekend października. Będzie to doskonała okazja, by odkryć najnowsze trendy i wziąć udział w wyjątkowych aktywnościach.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się w dniach 5-7 października 2023 roku w obydwu warszawskich centrach Westfield: Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W każdym z nich na klientów czekają tematyczne instastrefy poświęcone modzie, jedzeniu, czasowi wolnemu, urodzie oraz kulturze i sztuce. W obu centrach powstaną także wybiegi mody nawiązujące do tych znanych z pokazów. Na każdym z nich rolę modeli odegrają wystylizowane przez stylistkę Westfield manekiny, z których każdy będzie miał swój dedykowany kod QR, kierujący do sklepów e-commerce najemców. Najnowsze trendy będzie można śledzić przy dźwiękach specjalnie stworzonej playlisty Westfield Days na Spotify.
Westfield Mokotów zawsze trendy
Poza wspólnymi atrakcjami, każde z centrów zaplanowało także wyjątkowe aktywności dla swoich klientów. Westfield Mokotów postawiło na serię warsztatów. Uczestnicy poznają techniki jogi twarzy i automasażu z elementami kobido i tapingu, stworzą niepowtarzalną jeansową kurtkę z frędzlami w ramach warsztatów z upcyclingu z projektantem Jackobem Buczyńskim, czy wykonają wyjątkowy kolaż z Hekla Studio. Podczas spotkania z cyklu „Jedz, pij, maluj” z Wino Grono Art, uczestnicy będą mieli z kolei okazję spróbować swoich sił w malowaniu techniką akrylu na płótnie. Kulminacyjnym punktem programu Westfield Days na Mokotowie będzie inspirująca rozmowa z wokalistką, autorką tekstów, kompozytorką i artystką wizualną – Bovską, oraz jej recital. Klienci będą mieli także okazję obejrzeć wystawę autorskich obrazów i kostiumów scenicznych artystki. Uczestnictwo w wydarzeniach jest bezpłatne, jednak na niektóre warsztaty obowiązują zapisy. To nie koniec atrakcji – klienci centrum mogą także skorzystać z bezpłatnej usługi analizy kolorystycznej, podczas której dowiedzą się jakie kolory pasują do ich urody i powinny pojawiać się częściej w ich garderobie i makijażu.
– Chcemy, aby nadchodzące Westfield Days były z jednej strony celebracją najnowszych trendów z obszaru mody, sztuki i designu, a z drugiej ciekawą propozycją spotkań wokół których budować będzie można społeczność naszych klientów. W końcu Westfield Mokotów jest miejscem, w którym nieustannie dzieje się coś kreatywnego, gdzie można rozwinąć swoje umiejętności, spędzić czas ze znajomymi i zainspirować się, słuchając rozmów o różnorodnej tematyce od zrównoważonego rozwoju, po modę, kulturę czy sztukę – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.
Jak zorganizować wydarzenie łączące świat online i offline? Westfield Arkadia zna odpowiedź
Centrum handlowe Westfield Arkadia podczas Westfield Days postawi na nowe technologie. Poza instastrefami i wybiegiem mody pełnym najbardziej trendy stylizacji sezonu, na klientów będą czekały też inne atrakcje, m.in.: strefa Clipmaker, umożliwiająca stworzenie viralowych filmików, a następnie zamieszczenie ich bezpośrednio w mediach społecznościowych oraz znany już z Summer Festivalu live shopping Westfield Extra Live, który poprowadzi Maks Behr i stylistka Westfield – Marta Waluk. Live będzie streamowany na stronie internetowej i w mediach społecznościowych centrum. Na klientów będą czekać również Trend Catchers – eksperci od wizerunku i niepowtarzalnego stylu (m.in. influencer Maciej Dąbroś), którzy najlepiej wystylizowanych klientów nagrodzą kartami podarunkowymi na zakupy w Westfield Arkadia.
– Lubimy zaskakiwać naszych klientów i właśnie tak będzie podczas Westfield Days. Poza licznymi bezpłatnymi atrakcjami ze świata mody i nowych technologii, klienci będą mogli także wymienić swoje paragony na nagrody jak np. bilety do kina, karty podarunkowe czy vouchery – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Wydarzenie Westfield Days odbędzie się we wrześniu i w październiku w 14 centrach Westfield zlokalizowanych w 8 europejskich krajach.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.