Przygotuj się na święta z Atrium Molo!
Boże Narodzenie kojarzy nam się z wigilijnymi potrawami, piękną choinką przystrojoną bombkami oraz prezentami. Magię świąt tworzy też niepowtarzalna, ciepła i radosna atmosfera towarzysząca przygotowaniom do nich. W tym szczególnym okresie o wyjątkowy, miły nastrój zadbało także Atrium Molo, oferując swoim klientom dodatkowe udogodnienia w postaci bezpłatnego pakowania prezentów oraz gwiazdkowego prezentownika, dzięki którym zorganizowanie świąt będzie bardziej przyjemne i bezstresowe.
W okresie przedświątecznym centrum zachęca szczecinian do skorzystania z dodatkowych usług, które ułatwią i uprzyjemnią im świąteczne zakupy oraz czas spędzony w galerii. W poszukiwaniu idealnych upominków z pewnością pomocne okażą się pomysły i stylizacje świąteczne przedstawione w prezentowniku, w którym znajduje się szeroki wybór produktów zaspokajających najróżniejsze oczekiwania i gusta. Prezentowe inspiracje dostępne są w wersji online na stronie https://atrium-molo.pl/akcje/swiateczny-doradca.
Zakup prezentu to nie wszystko, ważna jest również niebanalna, oryginalna forma zapakowania, która podkreśli wyjątkowość okazji i sprawi dodatkową radość obdarowanemu. Realizację tego zadania kupujący mogą powierzyć Atrium Molo, które zaprasza do bezpłatnej strefy pakowania prezentów w pobliżu sklepu TK Maxx, dostępnej w dniach 17-19 grudnia, w godzinach 11.00 - 19.00. Z usługi mogą skorzystać klienci, którzy zgłoszą się do punktu z paragonem za zakupy zrealizowane w sklepach galerii w okresie 13-19 grudnia.
- W przedświątecznym natłoku obowiązków i pośpiechu, bardzo trudno utrzymać dobry nastrój aż do świąt. Dla wielu szczecinian okres przygotowań oraz robienia zakupów może być stresujący. Z myślą o osobach odwiedzających naszą galerię, nie tylko zadbaliśmy o magiczny przedświąteczny nastrój, ale również za sprawą bezpłatnych udogodnień, o komfort robienia zakupów w miłej, bezstresowej atmosferze – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Przy okazji wizyt w Atrium Molo, najmłodsi mogą korzystać z interaktywnej wystawy Kolorowe Centrum Świata. Podczas przedświątecznych zakupów centrum handlowe zachęca dzieci do odkrywania kolorowych tajemnic dzikich zwierząt i poznawania ciekawostek na ich temat, a także do robienia sobie unikalnych zdjęć z pandą, lampartem i innymi zwierzakami, także z wieeeeeelką żyrafą!
Więcej informacji na temat aktualności i oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.