Komunikaty PR

PRZYSZŁOŚĆ ROZKWITA JUŻ DZIŚ

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które zostało zainspirowane naturą i powrotem znaku Smoka, chińskiego zodiakalnego patrona 2024 roku, symbolizującego nową, lepszą przyszłość. Ta limitowana edycja, przygotowana z okazji Chińskiego Nowego Roku 2024 będzie nieocenionym prezentem zarówno dla przyjaciół, rodziny, jak i partnerów biznesowych.

10 lutego 2024 roku przypada Chiński Nowy Rok. Z tej okazji, podobnie jak w latach ubiegłych, marka Glenfiddich postanowiła stworzyć limitowaną edycję i po rocznej przerwie wprowadzić ją na polski rynek. Ostatnim dostępnym wydaniem w Polsce było to z 2022 roku, autorstwa Rlona Wanga, kontynuujące graficzną opowieść o przyszłości, zapoczątkowaną dwa lata wcześniej.

W tym roku marka nawiązała współpracę z międzynarodowej klasy artystą Raku Inoue, dla którego głównym źródłem inspiracji przy projektowaniu tego wyjątkowego opakowania było piękno otaczającej go natury.

Urodzony w Japonii, a mieszkający na co dzień w Kanadzie, Raku podczas swojej podróży artystycznej mistrzowsko opanował sztukę rysunku, rękodzieła i fotografii. Zrozumienie kompozycji obrazu przyczyniło się do rozwinięcia się jego zamiłowania do pracy z organicznymi materiałami – kwiatami, liśćmi i różnorodnymi gatunkami roślin. 

Raku użył swojego charakterystycznego, artystycznego stylu, aby ożywić limitowaną edycję Glenfiddich z okazji Chińskiego Nowego Roku, łącząc ikonicznego dla marki Jelenia ze wspaniałym Smokiem za pomocą swojej mistrzowskiej wizji. Artysta wykorzystał w swoim dziele naturalne elementy: ziemię, drewno i motywy floralne uosabiające wzrost i rozkwit nowego życia. W ramach hołdu dla mistycznej postaci chińskiego Smoka, symbol marki Glenfiddich - Jeleń został stworzony z liści i kwiatów w rozkwicie, które oznaczają nadchodzącą świetlaną przyszłość.

“Chiński Nowy Rok symbolizuje rozwój i odnowę, czego najlepszym przykładem jest natura. Moim celem było zabranie Was w podróż na łono przyrody, poprzez wykorzystanie niektórych z jej najwspanialszych elementów. Fu Lu, czyli symboliczny Jeleń marki Glenfiddich, jest stworzony z naturalnych elementów i rzeźbiony płatek po płatku, detal po detalu, doskonale wpasowując się w ten szczególny moment.” mówi Raku Inoue.

Nagradzana whisky Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO spędziła ponad dwie dekady dojrzewając w beczkach z białego amerykańskiego dębu, a następnie finiszowała przez około 9 miesięcy w beczkach po karaibskim rumie. Butelka, umieszczona w oryginalnym opakowaniu, stanowi doskonały prezent dla miłośników whisky oraz tych, którzy chcieliby obdarować swoich bliskich luksusowym trunkiem.

Marka Glenfiddich, będąca prekursorem w kategorii single malt whisky i najczęściej nagradzanym autorem szkockiej single malt, nieustannie podnosi poprzeczkę, by stworzyć jak najautentyczniejszą i najwyższej jakości whisky. W skład tegorocznej limitowanej edycji wchodzi wielokrotnie nagradzana „Double Gold” Gran Reserva Rum Cask 21YO. Ta wyjątkowa whisky została poddana procesowi finiszowania w beczkach po karaibskim rumie, co zaowocowało rozwinięciem się pikantnego ciepła oraz rozkosznymi nutami wanilii i toffi.

Edycja limitowana dostępna jest od początku lutego wyłącznie w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. Rekomendowana cena detaliczna Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO wynosi 1149,99 PLN.

Noty tastingowe

Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO – Nuty smakowe:

KOLOR: Ciemno złoty

ZAPACH: Intensywny, słodko-waniliowy. Kwiatowy z wyczuwalnymi nutami bananów, fig, rozkosznego tofii, skóry i dębu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.