Komunikaty PR

PRZYSZŁOŚĆ ROZKWITA JUŻ DZIŚ

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które zostało zainspirowane naturą i powrotem znaku Smoka, chińskiego zodiakalnego patrona 2024 roku, symbolizującego nową, lepszą przyszłość. Ta limitowana edycja, przygotowana z okazji Chińskiego Nowego Roku 2024 będzie nieocenionym prezentem zarówno dla przyjaciół, rodziny, jak i partnerów biznesowych.

10 lutego 2024 roku przypada Chiński Nowy Rok. Z tej okazji, podobnie jak w latach ubiegłych, marka Glenfiddich postanowiła stworzyć limitowaną edycję i po rocznej przerwie wprowadzić ją na polski rynek. Ostatnim dostępnym wydaniem w Polsce było to z 2022 roku, autorstwa Rlona Wanga, kontynuujące graficzną opowieść o przyszłości, zapoczątkowaną dwa lata wcześniej.

W tym roku marka nawiązała współpracę z międzynarodowej klasy artystą Raku Inoue, dla którego głównym źródłem inspiracji przy projektowaniu tego wyjątkowego opakowania było piękno otaczającej go natury.

Urodzony w Japonii, a mieszkający na co dzień w Kanadzie, Raku podczas swojej podróży artystycznej mistrzowsko opanował sztukę rysunku, rękodzieła i fotografii. Zrozumienie kompozycji obrazu przyczyniło się do rozwinięcia się jego zamiłowania do pracy z organicznymi materiałami – kwiatami, liśćmi i różnorodnymi gatunkami roślin. 

Raku użył swojego charakterystycznego, artystycznego stylu, aby ożywić limitowaną edycję Glenfiddich z okazji Chińskiego Nowego Roku, łącząc ikonicznego dla marki Jelenia ze wspaniałym Smokiem za pomocą swojej mistrzowskiej wizji. Artysta wykorzystał w swoim dziele naturalne elementy: ziemię, drewno i motywy floralne uosabiające wzrost i rozkwit nowego życia. W ramach hołdu dla mistycznej postaci chińskiego Smoka, symbol marki Glenfiddich - Jeleń został stworzony z liści i kwiatów w rozkwicie, które oznaczają nadchodzącą świetlaną przyszłość.

“Chiński Nowy Rok symbolizuje rozwój i odnowę, czego najlepszym przykładem jest natura. Moim celem było zabranie Was w podróż na łono przyrody, poprzez wykorzystanie niektórych z jej najwspanialszych elementów. Fu Lu, czyli symboliczny Jeleń marki Glenfiddich, jest stworzony z naturalnych elementów i rzeźbiony płatek po płatku, detal po detalu, doskonale wpasowując się w ten szczególny moment.” mówi Raku Inoue.

Nagradzana whisky Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO spędziła ponad dwie dekady dojrzewając w beczkach z białego amerykańskiego dębu, a następnie finiszowała przez około 9 miesięcy w beczkach po karaibskim rumie. Butelka, umieszczona w oryginalnym opakowaniu, stanowi doskonały prezent dla miłośników whisky oraz tych, którzy chcieliby obdarować swoich bliskich luksusowym trunkiem.

Marka Glenfiddich, będąca prekursorem w kategorii single malt whisky i najczęściej nagradzanym autorem szkockiej single malt, nieustannie podnosi poprzeczkę, by stworzyć jak najautentyczniejszą i najwyższej jakości whisky. W skład tegorocznej limitowanej edycji wchodzi wielokrotnie nagradzana „Double Gold” Gran Reserva Rum Cask 21YO. Ta wyjątkowa whisky została poddana procesowi finiszowania w beczkach po karaibskim rumie, co zaowocowało rozwinięciem się pikantnego ciepła oraz rozkosznymi nutami wanilii i toffi.

Edycja limitowana dostępna jest od początku lutego wyłącznie w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. Rekomendowana cena detaliczna Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO wynosi 1149,99 PLN.

Noty tastingowe

Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO – Nuty smakowe:

KOLOR: Ciemno złoty

ZAPACH: Intensywny, słodko-waniliowy. Kwiatowy z wyczuwalnymi nutami bananów, fig, rozkosznego tofii, skóry i dębu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją Biuro prasowe
2024-08-22 | 16:45

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.