Komunikaty PR

PRZYSZŁOŚĆ ROZKWITA JUŻ DZIŚ

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które zostało zainspirowane naturą i powrotem znaku Smoka, chińskiego zodiakalnego patrona 2024 roku, symbolizującego nową, lepszą przyszłość. Ta limitowana edycja, przygotowana z okazji Chińskiego Nowego Roku 2024 będzie nieocenionym prezentem zarówno dla przyjaciół, rodziny, jak i partnerów biznesowych.

10 lutego 2024 roku przypada Chiński Nowy Rok. Z tej okazji, podobnie jak w latach ubiegłych, marka Glenfiddich postanowiła stworzyć limitowaną edycję i po rocznej przerwie wprowadzić ją na polski rynek. Ostatnim dostępnym wydaniem w Polsce było to z 2022 roku, autorstwa Rlona Wanga, kontynuujące graficzną opowieść o przyszłości, zapoczątkowaną dwa lata wcześniej.

W tym roku marka nawiązała współpracę z międzynarodowej klasy artystą Raku Inoue, dla którego głównym źródłem inspiracji przy projektowaniu tego wyjątkowego opakowania było piękno otaczającej go natury.

Urodzony w Japonii, a mieszkający na co dzień w Kanadzie, Raku podczas swojej podróży artystycznej mistrzowsko opanował sztukę rysunku, rękodzieła i fotografii. Zrozumienie kompozycji obrazu przyczyniło się do rozwinięcia się jego zamiłowania do pracy z organicznymi materiałami – kwiatami, liśćmi i różnorodnymi gatunkami roślin. 

Raku użył swojego charakterystycznego, artystycznego stylu, aby ożywić limitowaną edycję Glenfiddich z okazji Chińskiego Nowego Roku, łącząc ikonicznego dla marki Jelenia ze wspaniałym Smokiem za pomocą swojej mistrzowskiej wizji. Artysta wykorzystał w swoim dziele naturalne elementy: ziemię, drewno i motywy floralne uosabiające wzrost i rozkwit nowego życia. W ramach hołdu dla mistycznej postaci chińskiego Smoka, symbol marki Glenfiddich - Jeleń został stworzony z liści i kwiatów w rozkwicie, które oznaczają nadchodzącą świetlaną przyszłość.

“Chiński Nowy Rok symbolizuje rozwój i odnowę, czego najlepszym przykładem jest natura. Moim celem było zabranie Was w podróż na łono przyrody, poprzez wykorzystanie niektórych z jej najwspanialszych elementów. Fu Lu, czyli symboliczny Jeleń marki Glenfiddich, jest stworzony z naturalnych elementów i rzeźbiony płatek po płatku, detal po detalu, doskonale wpasowując się w ten szczególny moment.” mówi Raku Inoue.

Nagradzana whisky Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO spędziła ponad dwie dekady dojrzewając w beczkach z białego amerykańskiego dębu, a następnie finiszowała przez około 9 miesięcy w beczkach po karaibskim rumie. Butelka, umieszczona w oryginalnym opakowaniu, stanowi doskonały prezent dla miłośników whisky oraz tych, którzy chcieliby obdarować swoich bliskich luksusowym trunkiem.

Marka Glenfiddich, będąca prekursorem w kategorii single malt whisky i najczęściej nagradzanym autorem szkockiej single malt, nieustannie podnosi poprzeczkę, by stworzyć jak najautentyczniejszą i najwyższej jakości whisky. W skład tegorocznej limitowanej edycji wchodzi wielokrotnie nagradzana „Double Gold” Gran Reserva Rum Cask 21YO. Ta wyjątkowa whisky została poddana procesowi finiszowania w beczkach po karaibskim rumie, co zaowocowało rozwinięciem się pikantnego ciepła oraz rozkosznymi nutami wanilii i toffi.

Edycja limitowana dostępna jest od początku lutego wyłącznie w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. Rekomendowana cena detaliczna Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO wynosi 1149,99 PLN.

Noty tastingowe

Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO – Nuty smakowe:

KOLOR: Ciemno złoty

ZAPACH: Intensywny, słodko-waniliowy. Kwiatowy z wyczuwalnymi nutami bananów, fig, rozkosznego tofii, skóry i dębu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.