Psi Patrol w Arkadach Wrocławskich – zrób zakupy i odbierz wejściówki!
Już 3 i 4 września po raz pierwszy w Polsce odbędzie się Psi Patrol Mini Live Show czyli seria krótkich spektakli teatralnych z bohaterami bajki. Bezpłatne wejściówki na wydarzenie będzie można odebrać, robiąc zakupy w dniach 28.08-02.09 w Arkadach Wrocławskich!
Aby wziąć udział w wyjątkowym show z bohaterami bajki Psi Patrol, wystarczy w dniach 28.08-02.09 zrobić zakupy w Arkadach Wrocławskich na kwotę minimum 200 zł, a paragony wymienić na bilety. Wydana kwota w wysokości 200 zł uprawnia do odbioru 2 wejściówek na wydarzenie. Paragony sumują się (max. 3 sztuki). Jedna osoba może odebrać maksymalnie 3 zestawy nagród (za każdą wydaną wielokrotność kwoty 200 zł).
Wymiany paragonów na nagrody będzie można dokonać przy specjalnym stoisku na poziomie zero Arkad Wrocławskich, w tzw. łezce eventowej. Odbędzie się aż 8 spektakli:
03 września 2021, godz. 11:00, 13:00, 15:00, 17:00
04 września 2021, godz. 11:00, 13:00, 15:00, 17:00
Podczas odbioru nagrody istnieje możliwość wyboru dnia oraz godziny spektaklu w zależności od preferencji i dostępnych miejsc. Początek września to idealny moment na spotkanie z bohaterami Psiego Patrolu, ponieważ w kinach właśnie pojawił się pełnometrażowy film opowiadający o przygodach czteronożnych przyjaciół!
To jeszcze nie koniec atrakcji!
Uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość zabawy z Ryder’em, Chase’em i Marshall’em! Dodatkowo utworzone zostaną wyjątkowe strefy, w których będzie można brać udział w animacjach i konkursach z nagrodami.
Bezpieczne spotkanie
Organizatorzy dbają o bezpieczeństwo zarówno najmłodszych, jak i ich opiekunów, dlatego wydarzenie zaplanowano w „OH KINO” z zachowaniem wszelkich obowiązujących restrykcji sanitarnych.
***
CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się ponad 100 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.