Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!

2020-10-27  |  16:00
Biuro prasowe

E.Wedel we współpracy z Żabką postanowił umożliwić konsumentom wybór jednego z trzech wcześniej dostępnych smaków kultowych pianek Ptasie Mleczko®, który powrócił do sprzedaży tylko w sklepach partnerskiej sieci. Decyzją użytkowników aplikacji Żappka, jesienią na półki sklepów Żabka trafi Ptasie Mleczko® Peanut Butter w białej karmelowej czekoladzie.

E.Wedel we współpracy z Żabką stworzył wyjątkową akcję w aplikacji Żappka. Celem działań było zaangażowanie konsumentów w wybór smaku pianek Ptasie Mleczko®, który powróci na półki sieci. Użytkownicy aplikacji mogli zagłosować na jeden z trzech, niedostępnych już w regularnej sprzedaży, wariantów smakowych: Kokosowy w białej czekoladzie, Peanut butter w białej karmelowej czekoladzie lub Mango shake w białej czekoladzie. Decyzją użytkowników aplikacji, zdobywając 42% głosów, wygrało Ptasie Mleczko® Peanut Butter. Wybór użytkowników wpisuje się w trend na słodko-słone przysmaki, które na stałe wpisały się w upodobania Polaków. Wariant będzie w sprzedaży już po raz trzeci. Wedlowskie pianki o smaku Peanut Butter zadebiutowały w limitowanej jesiennej edycji w roku 2018. Ponownie pojawiły się w szerokiej dystrybucji w roku 2019.  Tym razem smak będzie dostępny tylko w sklepach Żabka od października do wyczerpania zapasów.

Nasz sztandarowy produkt Ptasie Mleczko® posiada rzeszę wiernych wielbicieli, którzy z niecierpliwością czekają na nowe sezonowe smaki, ale też często tęsknią za niedostępnymi już wariantami. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wspólnie z siecią Żabka przywrócić smak wybrany w głosowaniu. Cieszymy się, że mogliśmy zaangażować konsumentów w decyzje sprzedażowe – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager.

E.Wedel oraz Żabka są stałymi partnerami, projekt w aplikacji to niejedyna współpraca marek. Obecnie tylko w sklepach Żabkach znajdziemy nowe lody E.Wedel o smaku Sorbet Mango. Jego niezwykle soczyste, sorbetowe wnętrze, które w 66% składa się z przecieru mango, oblane zostało oryginalną wedlowską czekoladą białą. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.