Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!

2020-10-27  |  16:00
Biuro prasowe

E.Wedel we współpracy z Żabką postanowił umożliwić konsumentom wybór jednego z trzech wcześniej dostępnych smaków kultowych pianek Ptasie Mleczko®, który powrócił do sprzedaży tylko w sklepach partnerskiej sieci. Decyzją użytkowników aplikacji Żappka, jesienią na półki sklepów Żabka trafi Ptasie Mleczko® Peanut Butter w białej karmelowej czekoladzie.

E.Wedel we współpracy z Żabką stworzył wyjątkową akcję w aplikacji Żappka. Celem działań było zaangażowanie konsumentów w wybór smaku pianek Ptasie Mleczko®, który powróci na półki sieci. Użytkownicy aplikacji mogli zagłosować na jeden z trzech, niedostępnych już w regularnej sprzedaży, wariantów smakowych: Kokosowy w białej czekoladzie, Peanut butter w białej karmelowej czekoladzie lub Mango shake w białej czekoladzie. Decyzją użytkowników aplikacji, zdobywając 42% głosów, wygrało Ptasie Mleczko® Peanut Butter. Wybór użytkowników wpisuje się w trend na słodko-słone przysmaki, które na stałe wpisały się w upodobania Polaków. Wariant będzie w sprzedaży już po raz trzeci. Wedlowskie pianki o smaku Peanut Butter zadebiutowały w limitowanej jesiennej edycji w roku 2018. Ponownie pojawiły się w szerokiej dystrybucji w roku 2019.  Tym razem smak będzie dostępny tylko w sklepach Żabka od października do wyczerpania zapasów.

Nasz sztandarowy produkt Ptasie Mleczko® posiada rzeszę wiernych wielbicieli, którzy z niecierpliwością czekają na nowe sezonowe smaki, ale też często tęsknią za niedostępnymi już wariantami. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wspólnie z siecią Żabka przywrócić smak wybrany w głosowaniu. Cieszymy się, że mogliśmy zaangażować konsumentów w decyzje sprzedażowe – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager.

E.Wedel oraz Żabka są stałymi partnerami, projekt w aplikacji to niejedyna współpraca marek. Obecnie tylko w sklepach Żabkach znajdziemy nowe lody E.Wedel o smaku Sorbet Mango. Jego niezwykle soczyste, sorbetowe wnętrze, które w 66% składa się z przecieru mango, oblane zostało oryginalną wedlowską czekoladą białą. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.