Ptasie Mleczko® w kultowym opakowaniu z lat 90.
Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla wielbicieli pianek Ptasie Mleczko® wyjątkową niespodziankę. Od października na sklepowych półkach dostępna jest limitowana edycja opakowań kultowego, wedlowskiego produktu. Ich szata graficzna inspirowana jest historycznymi opakowaniami pianek Ptasie Mleczko® z 1993 roku. Ofertą specjalną objęte zostały dwa uwielbiane przez Polaków smaki: waniliowy i śmietankowy.
Ukłon w stronę historii
Historia pianek w czekoladzie rozpoczęła się już w 1936 roku, kiedy to Jan Wedel zainspirowany podróżą po Francji stworzył kultowy do dziś produkt – Ptasie Mleczko®. Ptasie ilustracje po raz pierwszy pojawiły się na kartonikowych pudełkach w 1986 roku. W 1993 roku artysta J.Hołub opracował nowy projekt opakowania. Tym razem również nie zabrakło na nim motywu dostojnie siedzącego na gałęzi kolorowego ptaka. Ptasi motyw do dziś obecny jest na opakowaniach pianek Ptasie Mleczko®, a E.Wedel kontynuuje współpracę z utalentowanymi twórcami.
Rok 2019 był przełomowy dla opakowań Ptasie Mleczko®, ponieważ marka zdecydowała się na zmianę szaty graficznej. E.Wedel zaangażował do projektu siedmiu polskich artystów. Każdy z nich stworzył ptasi motyw inspirowaną jednym wariantem smakowym pianek Ptasie Mleczko®. Obecnie ptasie ilustracje wzbogacone zostały odświeżonym historycznym symbolem marki : Chłopcem i Zebrą. Słynna kreacja została zaprojektowana w 1926 roku przez włoskiego ilustratora - Leonetto Capiello. Współcześnie, symbol Chłopca i Zebry widnieje na opakowaniach wedlowskich tabliczek oraz pianek Ptasie Mleczko®, a także w spotach reklamowych marki.
Limitowane opakowanie z lat 90.
Marka E.Wedel we współpracy z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję opakowań pianek Ptasie Mleczko® nawiązującą do projektu J.Hołuba z 1993 roku. Konsumenci bez trudu odnajdą limitowane Ptasie Mleczko® na sklepowej półce, dzięki dużemu logotypowi umieszczonemu na gładkim tle oraz ilustracjom pianek. Ponadto, z pewnością wielu konsumentów pamięta historyczne opakowanie wariantu waniliowego, które ozdobione było ilustracją żółtego ptaka, Wilgi. W ramach akcji marka stworzyła dedykowaną grafikę dla pianek Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym. Na limitowanym opakowaniu umieszczono ilustrację sójki błękitnej dostojnie siedzącej na gałęzi jarzębiny.
Edycja limitowana jest dostępna do wyczerpania zapasów wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.