Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® w kultowym opakowaniu z lat 90.

2020-11-17  |  12:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla wielbicieli pianek Ptasie Mleczko® wyjątkową niespodziankę. Od października na sklepowych półkach dostępna jest limitowana edycja opakowań kultowego, wedlowskiego produktu. Ich szata graficzna inspirowana jest historycznymi opakowaniami pianek Ptasie Mleczko® z 1993 roku. Ofertą specjalną objęte zostały dwa uwielbiane przez Polaków smaki: waniliowy i śmietankowy. 

Ukłon w stronę historii 

Historia pianek w czekoladzie rozpoczęła się już w 1936 roku, kiedy to Jan Wedel zainspirowany podróżą po Francji stworzył kultowy do dziś produkt – Ptasie Mleczko®. Ptasie ilustracje po raz pierwszy pojawiły się na kartonikowych pudełkach w 1986 roku. W 1993 roku artysta J.Hołub opracował nowy projekt opakowania. Tym razem również nie zabrakło na nim motywu dostojnie siedzącego na gałęzi kolorowego ptaka. Ptasi motyw do dziś obecny jest na opakowaniach pianek Ptasie Mleczko®, a E.Wedel kontynuuje współpracę z utalentowanymi twórcami. 

Rok 2019 był przełomowy dla opakowań Ptasie Mleczko®, ponieważ marka zdecydowała się na zmianę szaty graficznej. E.Wedel zaangażował do projektu siedmiu polskich artystów. Każdy z nich stworzył ptasi motyw  inspirowaną jednym wariantem smakowym pianek Ptasie Mleczko®. Obecnie ptasie ilustracje wzbogacone zostały odświeżonym historycznym symbolem marki : Chłopcem i Zebrą. Słynna kreacja została zaprojektowana w 1926 roku przez włoskiego ilustratora - Leonetto Capiello. Współcześnie, symbol Chłopca i Zebry widnieje na opakowaniach wedlowskich tabliczek oraz pianek Ptasie Mleczko®, a także w spotach reklamowych marki. 

Limitowane opakowanie z lat 90.

Marka E.Wedel we współpracy z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję opakowań pianek Ptasie Mleczko® nawiązującą do projektu J.Hołuba z 1993 roku. Konsumenci bez trudu odnajdą limitowane Ptasie Mleczko® na sklepowej półce, dzięki dużemu logotypowi umieszczonemu na gładkim tle oraz ilustracjom pianek. Ponadto, z pewnością wielu konsumentów pamięta historyczne opakowanie wariantu waniliowego, które ozdobione było ilustracją żółtego ptaka, Wilgi. W ramach akcji marka stworzyła dedykowaną grafikę dla pianek Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym. Na limitowanym opakowaniu umieszczono ilustrację sójki błękitnej dostojnie siedzącej na gałęzi jarzębiny. 

Edycja limitowana jest dostępna do wyczerpania zapasów wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.