Ptasie Mleczko® w kultowym opakowaniu z lat 90.
Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla wielbicieli pianek Ptasie Mleczko® wyjątkową niespodziankę. Od października na sklepowych półkach dostępna jest limitowana edycja opakowań kultowego, wedlowskiego produktu. Ich szata graficzna inspirowana jest historycznymi opakowaniami pianek Ptasie Mleczko® z 1993 roku. Ofertą specjalną objęte zostały dwa uwielbiane przez Polaków smaki: waniliowy i śmietankowy.
Ukłon w stronę historii
Historia pianek w czekoladzie rozpoczęła się już w 1936 roku, kiedy to Jan Wedel zainspirowany podróżą po Francji stworzył kultowy do dziś produkt – Ptasie Mleczko®. Ptasie ilustracje po raz pierwszy pojawiły się na kartonikowych pudełkach w 1986 roku. W 1993 roku artysta J.Hołub opracował nowy projekt opakowania. Tym razem również nie zabrakło na nim motywu dostojnie siedzącego na gałęzi kolorowego ptaka. Ptasi motyw do dziś obecny jest na opakowaniach pianek Ptasie Mleczko®, a E.Wedel kontynuuje współpracę z utalentowanymi twórcami.
Rok 2019 był przełomowy dla opakowań Ptasie Mleczko®, ponieważ marka zdecydowała się na zmianę szaty graficznej. E.Wedel zaangażował do projektu siedmiu polskich artystów. Każdy z nich stworzył ptasi motyw inspirowaną jednym wariantem smakowym pianek Ptasie Mleczko®. Obecnie ptasie ilustracje wzbogacone zostały odświeżonym historycznym symbolem marki : Chłopcem i Zebrą. Słynna kreacja została zaprojektowana w 1926 roku przez włoskiego ilustratora - Leonetto Capiello. Współcześnie, symbol Chłopca i Zebry widnieje na opakowaniach wedlowskich tabliczek oraz pianek Ptasie Mleczko®, a także w spotach reklamowych marki.
Limitowane opakowanie z lat 90.
Marka E.Wedel we współpracy z siecią sklepów Biedronka przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję opakowań pianek Ptasie Mleczko® nawiązującą do projektu J.Hołuba z 1993 roku. Konsumenci bez trudu odnajdą limitowane Ptasie Mleczko® na sklepowej półce, dzięki dużemu logotypowi umieszczonemu na gładkim tle oraz ilustracjom pianek. Ponadto, z pewnością wielu konsumentów pamięta historyczne opakowanie wariantu waniliowego, które ozdobione było ilustracją żółtego ptaka, Wilgi. W ramach akcji marka stworzyła dedykowaną grafikę dla pianek Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym. Na limitowanym opakowaniu umieszczono ilustrację sójki błękitnej dostojnie siedzącej na gałęzi jarzębiny.
Edycja limitowana jest dostępna do wyczerpania zapasów wyłącznie w sieci sklepów Biedronka.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.