Komunikaty PR

"Stare na Nowo" - nowy sklep w koncepcie zero waste w King Cross Praga

2022-05-19  |  14:20
Biuro prasowe

King Cross Praga otwiera się na małych przedsiębiorców. I to nie byle jakich! Wkrótce portfolio galerii wzbogaci nietypowy najemca działający w duchu Zero Waste. Lokal „Stare Na Nowo”, czyli pchli targ pod dachem w sercu warszawskiej Pragi, zadebiutuje w zupełnie nowej dla siebie przestrzeni centrum handlowego. W ramach konceptu klienci będą mieli możliwość stać się również sprzedawcami, dając drugie życie rzeczom, których już nie potrzebują.

 

Do tej pory pchle targi kojarzyły się z rozległą przestrzenią na świeżym powietrzu. W pewnym momencie
w Skandynawii pojawiły się sklepy stacjonarne funkcjonujące na podobnych zasadach, gdzie każdy, po uprzednim wynajęciu regału, mógł wystawić niepotrzebne mu już rzeczy na sprzedaż, Ten koncept przywędrował już do Polski, czego przykładem jest „Stare na Nowo”, który teraz otworzy swoje podwoje dla szerszego grona klientów, debiutując w centrum handlowym King Cross Praga.

 

Filozofia Zero Waste jest nam bliska, ponieważ jednym z czterech filarów programu Atrium Razem wdrażanego przez wszystkie centra z portfolio Atrium Poland Real Estate jest działalność na rzecz środowiska. Obecność oryginalnego konceptu, jakim jest sklep cyrkularny, w naszym centrum handlowym ma również aspekt edukacyjny. Pokazuje, że ekologia to nie tylko recykling, ale też wydłużenie życia przedmiotu poprzez utrzymanie go w obiegu. – mówi Monika Leszczyńśka, Dyrektor Centrum Handlowego, i dodaje – Sposób funkcjonowania „Stare na Nowo” idealnie wpasowuje się także w nasze działania zakładające wspieranie lokalnej społeczności i przedsiębiorczości. Od teraz klienci będą mogli nie tylko kupić, ale też wystawić na sprzedaż swoje rzeczy.

 

Na polskim rynku taki sklep jak „Stare na Nowo” to zupełnie nowe przedsięwzięcie, w którym klienci nie tylko kupują, ale
i dostarczają produkty. Po spełnieniu określonych wymogów i wycenieniu przedmiotów, jakie chcemy sprzedać, wynajmujemy regał, na którym zostaną wyeksponowane. „Stare na Nowo” zajmie się ich sprzedażą, a status przedmiotów będziemy mogli monitorować w specjalnym systemie. W ten sposób my pozbędziemy się zalegających akcesoriów, dodatków, elementów dekoracyjnych lub mebli, by ktoś inny mógł czerpać radość z ich posiadania. To także doskonały sposób na zwiększenie domowego budżetu w nieskomplikowany sposób oraz idealna propozycja dla poszukujących jedynych w swoim rodzaju rzeczy „z duszą”, których próżno szukać w standardowych sieciówkach z wyposażeniem wnętrz.

 

O warszawskiej Pradze jako nowej lokalizacji naszego sklepu myśleliśmy już wcześniej, a oferta King Cross wydała nam się szczególnie ciekawa. Spodziewamy się  dużego zainteresowania mieszkańców okolicznych osiedli i wszystkich innych klientów galerii. Nasza oferta jest unikalna i skierowana nie tylko do osób świadomych ekologicznie, ale też tych poszukujących ciekawych przedmiotów lub po prostu mających problem z nadmiarem rzeczy. – mówi współwłaściciel „Stare na Nowo” Dariusz SokołowskiPrzez pięć lat zyskaliśmy grono stałych klientów, a po otwarciu lokalu w King Cross Praga mamy nadzieję je poszerzyć. Do każdego podchodzimy indywidualnie, bo też każdy przedmiot to inna historia. Kiedyś starsze małżeństwo chciało u nas sprzedać rodzinny obraz za 180 zł. Kiedy dokładniej go obejrzeliśmy, okazało się, że był wart prawie 10 razy więcej!

 

„Stare na Nowo” otworzy się w King Cross Praga już 21 maja. Z tej okazji dla nowych klientów i wynajmujących przygotowano specjalne promocje!

 

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie King Cross Praga: www.kingcrosspraga.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.