Komunikaty PR

Ręcznie robione Karmelki nadziewane – pyszny smak tradycji

2020-06-02  |  13:00
Biuro prasowe

Każdy z nas lubi wracać myślami do młodzieńczych lat. Wspomnienie radosnych chwil przywołują zdjęcia, ludzie, miejsca, a także smaki – szczególnie, gdy mowa o słodkościach! Ręcznie robione Karmelki nadziewane z Wawelu – Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające – mają moc łączenia pokoleń. To idealny wybór, by poczuć niepowtarzalny smak dzieciństwa lub stworzyć nowe, wyjątkowe wspomnienia. Zwłaszcza że teraz, dzięki Loterii (Z)ręcznie Robionej, Karmelki kuszą nie tylko smakiem i aromatem, ale też szansą na wielką wygraną!

 

Niebanalny charakter Karmelków

Ręcznie wykonywane Karmelki z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Każdy Karmelek jest indywidualnie zapakowany i ma charakterystyczny kształt z ciemnymi lub jasnymi paseczkami, w zależności od wariantu. Kruchy karmel łączy się tu z bogatym nadzieniem - dzięki temu Karmelki z Wawelu to intensywny aromat oraz przepyszny smak, który znajdzie uznanie nawet wśród najbardziej wymagających miłośników słodkości.

 

Ręczna produkcja oparta na tradycji

Niezwykłość Karmelków wynika ze sposobu ich produkcji. Karmelki wpisują się w popularny nurt produktów kraftowych, wytwarzanych ręcznie, w oparciu o sprawdzone od lat receptury. Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające swój wyjątkowy charakter zawdzięczają wieloletniemu doświadczeniu firmy Wawel i jej pracowników – Karmelarzy. Dzięki wykorzystaniu ręcznych metod produkcji, możliwe jest stworzenie produktu, w którym krucha skorupka karmelu idealnie łączy się z bogatym wnętrzem nadzienia. Przed zapakowaniem, mistrzowie procesu produkcji dokładnie sprawdzają kształt, stopień napełnienia nadzieniem oraz kruchość Karmelków. A wszystko to odbywa się tak dobrze, jak przed laty!

 

Wybierz swój ulubiony smak

Dzięki różnorodności wariantów, Karmelki przypadną do gustu każdemu miłośnikowi słodyczy. Kukułka to krucha skorupka karmelu kryjąca w sobie kakaowe nadzienie z delikatną nutą alkoholu. Fistaszkowe to nadzienie z orzeszków arachidowych zamknięte w słodkim karmelu. Raczki pod kruchą karmelową otoczką mają aksamitne orzechowo-kakaowe nadzienie, uzupełnione rumową nutą. Orzeźwiające łączą w sobie smak mięty ze słodyczą kruchego karmelu.

 

Jak słodycze, to tylko z Dobrymi Składnikami

Przyjemność, jaką dają Karmelki z Wawelu, wynika z troski firmy o jakość produktów i zadowolenie wszystkich miłośników słodyczy. Dlatego powstają one zgodnie z ideą Dobrych Składników, co oznacza prosty, nieskomplikowany skład bez sztucznych aromatów i barwników oraz substancji konserwujących. To dlatego produkty z Wawelu są tak pyszne i kuszące!

 

Loteria (Z)ręcznie Robiona

Od czerwca do końca września Karmelki z Wawelu kuszą nie tylko smakiem, ale i dodatkowo - loterią pełną gotówki. Zasady konkursu są niezwykle proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować paragon na stronie www.loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod 4306. Co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł.

 

Powodzenia!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.