Komunikaty PR

Refille YOPE W CARREFOUR BIO!

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania mat.pras. ( 3.51 MB )

UZUPEŁNIAJ – NIE WYRZUCAJ!

Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od małych zmian. Wprowadź nowe zasady w swoim otoczeniu, a szybko przekonasz się, jak wiele znaczą. W YOPE troska o środowisko motywuje nas do wcielania w życie nawet najbardziej nieszablonowych pomysłów. Tak było z opcją refill, którą wprowadziliśmy jako pierwsza polska marka w warszawskim butiku YOPE.

 

„Nasz butik codziennie odwiedzają klienci z całej Warszawy, którzy przyjeżdżają ponownie napełnić butelki produktami YOPE. To rozwiązanie, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem i dlatego tak ważne jest dla nas udostepnienie go dla szerszego grona klientów. Kreatywne trio: Andrzej, Sargheve i Szymon stworzyli automat Swapp, ktory pozwala ograniczyć ilość zużywanego plastiku i tym samym zredukować ilość odpadów, które trafiają do środowiska. Nasze naturalne kosmetyki i środki czystości idealnie wypełniają ten proekologiczny koncept. Tak samo troszczymy się o Ziemię, to naturalne więc, że połączyliśmy siły.– mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, właścicielka marki.

 

 

YOPE Z AUTOMATU W CARREFOUR BIO

 

Dzięki wygodnym automatom Swapp klienci mogą teraz ponownie napełnić puste butelki swoimi ulubionymi produktami YOPE podczas codziennych zakupów w Carrefour BIO na warszawskim Bemowie.   

„Automaty do ponownego uzupełniania produktów w płynie to wg nas jedna ze skutecznych dróg w ograniczaniu jednorazowych opakowań z plastiku” – mówi Szymon Barabasz ze Swapp. – „W ankiecie, którą przeprowadziliśmy kilka miesięcy temu, większość respondentów potwierdziła zainteresowanie takim rozwiązaniem. Teraz przyszła pora testu, ale już mogę powiedzieć, że pierwsze dni przyniosły bardzo optymistyczne dane” – dodaje.

Carrefour Polska w ramach m.in. polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie, angażuje się w inicjatywy, które mają na celu poprawę stanu środowiska naturalnego. Jednym z takich projektów jest stacja do refillingu opakowań Swapp, gdzie można uzupełnić kosmetyki polskiej marki Yope do butelek wielokrotnego użytku. Projekt odpowiada na problemy środowiskowe związane z nadprodukcją opakowań i powstających z nich odpadów opakowaniowych.” – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour.

 

JAK TO DZIAŁA?

 

Podobnie jak automat z kawą. Stawiasz pustą 500 ml butelkę w wyznaczonym miejscu i na ekranie urządzenia wybierasz produkt, którym chcesz ją napełnić. Płacisz, zbliżając kartę do terminala, naciskasz start i gotowe! Jeśli jednak nie posiadasz żadnej butelki ze sobą, na miejscu możesz kupić lub wypożyczyć butelkę wielokrotnego użytku. Wybierz tę ze stali nierdzewnej, gdy zależy Ci na trwałości opakowania lub szklaną, jeśli masz alergię na metale: chrom lub nikiel.

 

CO MOŻNA UZUPEŁNIĆ? 

 

W menu naszych automatów znajdują się zarówno klasyki, czyli najczęściej kupowane produkty YOPE, jak i nowości.  Na dobry początek proponujemy: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane, Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.

Oferta będzie się zmieniać tak, by każdy znalazł to, co lubi najbardziej. Warto śledzić ją na bieżąco na naszym profilu Instagram @yope_soap.  Zaoszczędzisz czas i pieniądze, bo produkty z automatu są też tańsze o około 15%. W końcu kupujesz kosmetyk bez opakowania. I to się liczy dla środowiska!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.