Komunikaty PR

Refille YOPE W CARREFOUR BIO!

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania mat.pras. ( 3.51 MB )

UZUPEŁNIAJ – NIE WYRZUCAJ!

Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od małych zmian. Wprowadź nowe zasady w swoim otoczeniu, a szybko przekonasz się, jak wiele znaczą. W YOPE troska o środowisko motywuje nas do wcielania w życie nawet najbardziej nieszablonowych pomysłów. Tak było z opcją refill, którą wprowadziliśmy jako pierwsza polska marka w warszawskim butiku YOPE.

 

„Nasz butik codziennie odwiedzają klienci z całej Warszawy, którzy przyjeżdżają ponownie napełnić butelki produktami YOPE. To rozwiązanie, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem i dlatego tak ważne jest dla nas udostepnienie go dla szerszego grona klientów. Kreatywne trio: Andrzej, Sargheve i Szymon stworzyli automat Swapp, ktory pozwala ograniczyć ilość zużywanego plastiku i tym samym zredukować ilość odpadów, które trafiają do środowiska. Nasze naturalne kosmetyki i środki czystości idealnie wypełniają ten proekologiczny koncept. Tak samo troszczymy się o Ziemię, to naturalne więc, że połączyliśmy siły.– mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, właścicielka marki.

 

 

YOPE Z AUTOMATU W CARREFOUR BIO

 

Dzięki wygodnym automatom Swapp klienci mogą teraz ponownie napełnić puste butelki swoimi ulubionymi produktami YOPE podczas codziennych zakupów w Carrefour BIO na warszawskim Bemowie.   

„Automaty do ponownego uzupełniania produktów w płynie to wg nas jedna ze skutecznych dróg w ograniczaniu jednorazowych opakowań z plastiku” – mówi Szymon Barabasz ze Swapp. – „W ankiecie, którą przeprowadziliśmy kilka miesięcy temu, większość respondentów potwierdziła zainteresowanie takim rozwiązaniem. Teraz przyszła pora testu, ale już mogę powiedzieć, że pierwsze dni przyniosły bardzo optymistyczne dane” – dodaje.

Carrefour Polska w ramach m.in. polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie, angażuje się w inicjatywy, które mają na celu poprawę stanu środowiska naturalnego. Jednym z takich projektów jest stacja do refillingu opakowań Swapp, gdzie można uzupełnić kosmetyki polskiej marki Yope do butelek wielokrotnego użytku. Projekt odpowiada na problemy środowiskowe związane z nadprodukcją opakowań i powstających z nich odpadów opakowaniowych.” – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour.

 

JAK TO DZIAŁA?

 

Podobnie jak automat z kawą. Stawiasz pustą 500 ml butelkę w wyznaczonym miejscu i na ekranie urządzenia wybierasz produkt, którym chcesz ją napełnić. Płacisz, zbliżając kartę do terminala, naciskasz start i gotowe! Jeśli jednak nie posiadasz żadnej butelki ze sobą, na miejscu możesz kupić lub wypożyczyć butelkę wielokrotnego użytku. Wybierz tę ze stali nierdzewnej, gdy zależy Ci na trwałości opakowania lub szklaną, jeśli masz alergię na metale: chrom lub nikiel.

 

CO MOŻNA UZUPEŁNIĆ? 

 

W menu naszych automatów znajdują się zarówno klasyki, czyli najczęściej kupowane produkty YOPE, jak i nowości.  Na dobry początek proponujemy: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane, Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.

Oferta będzie się zmieniać tak, by każdy znalazł to, co lubi najbardziej. Warto śledzić ją na bieżąco na naszym profilu Instagram @yope_soap.  Zaoszczędzisz czas i pieniądze, bo produkty z automatu są też tańsze o około 15%. W końcu kupujesz kosmetyk bez opakowania. I to się liczy dla środowiska!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.