Restauracja Fresh&Go otworzyła się w CH Focus!
Na kulinarnej mapie Bydgoszczy pojawił się nowy punkt, który warto odwiedzić podczas wizyty w CH Focus. W należącej do sieci Fresh&Go restauracji, klienci mogą skosztować świeżych sałatek, przekąsek i wrap’ów, a także zakupić orzeźwiające soki i napoje. Lokal zajmujący powierzchnię 65 mkw. znajduje się na I piętrze galerii, w strefie food court, tuż obok punktu North Fish.
W różnorodnym menu Fresh&Go każdy znajdzie coś dla siebie. Restauracja oferuje sałatki, smaczne wrapy, a także jedno ze swoich flagowych dań - Fresh&Fit Bowle z szarpaną wołowiną, kurczakiem, bekonem oraz w wersji wege. Posiłki przygotowywane są na miejscu, codziennie z najlepszych produktów. Na klientów czekają także świeżo wyciskane soki i orzeźwiające napoje. Restauracja serwuje dania na miejscu oraz na wynos. Otwarcie lokalu Fresh&Go miało miejsce w czwartek, 13 kwietnia br.
- CH Focus to nie tylko ulubiona destynacja zakupowa mieszkańców Bydgoszczy i okolic – to również miejsce, w którym miło i przyjemnie można spędzić czas, m.in. podczas lunchu czy obiadu w strefie gastronomicznej. Nowo otwarta restauracja Fresh&Go idealnie uzupełnia kulinarne zaplecze naszej galerii, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Mamy nadzieję, że smaczne i świeże menu przypadnie do gustu naszym klientom - mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.