Komunikaty PR

Restauracja Fresh&Go otworzyła się w CH Focus!

2023-04-14  |  13:05
Biuro prasowe

Na kulinarnej mapie Bydgoszczy pojawił się nowy punkt, który warto odwiedzić podczas wizyty w CH Focus. W należącej do sieci Fresh&Go restauracji, klienci mogą skosztować świeżych sałatek, przekąsek i wrap’ów, a także zakupić orzeźwiające soki i napoje. Lokal zajmujący powierzchnię 65 mkw. znajduje się na I piętrze galerii, w strefie food court, tuż obok punktu North Fish.

W różnorodnym menu Fresh&Go każdy znajdzie coś dla siebie. Restauracja oferuje sałatki, smaczne wrapy, a  także jedno ze swoich flagowych dań - Fresh&Fit Bowle z szarpaną wołowiną, kurczakiem, bekonem oraz w  wersji wege. Posiłki przygotowywane są na miejscu, codziennie z najlepszych produktów. Na klientów czekają także świeżo wyciskane soki i orzeźwiające napoje. Restauracja serwuje dania na miejscu oraz na  wynos. Otwarcie lokalu Fresh&Go miało miejsce w czwartek, 13 kwietnia br.

- CH Focus to nie tylko ulubiona destynacja zakupowa mieszkańców Bydgoszczy i okolic – to również miejsce, w którym miło i przyjemnie można spędzić czas, m.in. podczas lunchu czy obiadu w strefie gastronomicznej. Nowo otwarta restauracja Fresh&Go idealnie uzupełnia kulinarne zaplecze naszej galerii, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Mamy nadzieję, że smaczne i świeże menu przypadnie do gustu naszym klientom  - mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.