Rozkręć się na wakacje z Atrium Kasztanowa!
Zaplanuj wakacje na rowerze i podziwiaj widoki z siodełka! Dla miłośników dwóch kółek, a zarazem fanów letnich eskapad, Atrium Kasztanowa przygotowało wyjątkowy konkurs z nagrodami. Klienci, którzy w dniach 18-27 czerwca zrobią w centrum handlowym zakupy, mogą wygrać praktyczne akcesoria rowerowe. Nagrody przyznawane będą za udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba z najlepszym wynikiem otrzyma voucher na funkcjonalny i wygodny rower.
Atrium Kasztanowa rozkręca lato… na rowerze! Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek poznawczych. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkowy konkurs pod hasłem „Rozkręcamy się na wakacje!”.
Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 18-27 czerwca, czekają wspaniałe nagrody w postaci akcesoriów rowerowych znanych marek –dzwonki, bidony, oświetlenie, odblaski, zapięcia rowerowe.
Aby uczestniczyć w konkursie i wygrać jedną z nagród, należy zgłosić się z paragonem zakupowym w godz. 11.00-19.00 do punktu obsługi akcji, a następnie wziąć udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba, która uzyska najlepszy wynik podczas trwania konkursu, zdobędzie nagrodę główną - voucher na rower - idealny sprzęt na wakacyjne wojaże, natomiast pozostali gracze otrzymają akcesoria rowerowe
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w konkursie.
– Akcją „Rozkręcamy się na wakacje!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście lata, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dlatego też przygotowaliśmy dla uczestników konkursu wspaniałe nagrody w postaci rowerowych akcesoriów, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym. Jednocześnie pragnę zapewnić, że w trosce o dobro naszych klientów, dokładamy wszelkich starań, aby przebywając na terenie Atrium Kasztanowa czuli się oni przez cały czas bezpiecznie i komfortowo - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Punkt obsługi akcji znajduje się na parterze w hallu głównym centrum i czynny jest w godzinach 11.00-19.00 każdego dnia trwania eventu (oprócz niedzieli niehandlowej).
Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.