Rozkręć się na wakacje z Atrium Kasztanowa!
Zaplanuj wakacje na rowerze i podziwiaj widoki z siodełka! Dla miłośników dwóch kółek, a zarazem fanów letnich eskapad, Atrium Kasztanowa przygotowało wyjątkowy konkurs z nagrodami. Klienci, którzy w dniach 18-27 czerwca zrobią w centrum handlowym zakupy, mogą wygrać praktyczne akcesoria rowerowe. Nagrody przyznawane będą za udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba z najlepszym wynikiem otrzyma voucher na funkcjonalny i wygodny rower.
Atrium Kasztanowa rozkręca lato… na rowerze! Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek poznawczych. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkowy konkurs pod hasłem „Rozkręcamy się na wakacje!”.
Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 18-27 czerwca, czekają wspaniałe nagrody w postaci akcesoriów rowerowych znanych marek –dzwonki, bidony, oświetlenie, odblaski, zapięcia rowerowe.
Aby uczestniczyć w konkursie i wygrać jedną z nagród, należy zgłosić się z paragonem zakupowym w godz. 11.00-19.00 do punktu obsługi akcji, a następnie wziąć udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba, która uzyska najlepszy wynik podczas trwania konkursu, zdobędzie nagrodę główną - voucher na rower - idealny sprzęt na wakacyjne wojaże, natomiast pozostali gracze otrzymają akcesoria rowerowe
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w konkursie.
– Akcją „Rozkręcamy się na wakacje!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście lata, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dlatego też przygotowaliśmy dla uczestników konkursu wspaniałe nagrody w postaci rowerowych akcesoriów, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym. Jednocześnie pragnę zapewnić, że w trosce o dobro naszych klientów, dokładamy wszelkich starań, aby przebywając na terenie Atrium Kasztanowa czuli się oni przez cały czas bezpiecznie i komfortowo - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Punkt obsługi akcji znajduje się na parterze w hallu głównym centrum i czynny jest w godzinach 11.00-19.00 każdego dnia trwania eventu (oprócz niedzieli niehandlowej).
Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.