RTV EURO AGD w Atrium Plejada w nowej odsłonie!
RTV EURO AGD w bytomskiej galerii zmienia się! Sklep tej znanej, polskiej marki będzie ponownie dostępny w Atrium Plejada od 18 maja – w nowej odsłonie i nowej lokalizacji. Teraz znajduje się naprzeciwko głównego wejścia do centrum, przyciągając uwagę swoim ciekawym wystrojem i ekspozycją produktów. Osoby szukające w maju najlepszych okazji zakupowych z pewnością ucieszy fakt, że w salonie odnajdą mnóstwo produktów po okazyjnych cenach, m.in. z kategorii sprzętu audio-video, elektroniki czy urządzeń gospodarstwa domowego.
Maj to miesiąc kumulacji wydatków związanych m.in. z zakupem prezentów na pierwszą komunią świętą, na Dzień Matki, Dzień Dziecka bądź wymianą zużytego sprzętu audio-video lub AGD na nowy. Dlatego przy okazji poszukiwania ciekawych pomysłów na prezent bądź cenowych okazji, warto zajrzeć do salonu RTV EURO AGD w Atrium Plejada.
W stałej ofercie RTV EURO AGD znajduje się wiele produktów najpopularniejszych marek polskich i zagranicznych, mających w swoim asortymencie produkty należące do różnych kategorii: sprzętu audio- wideo, komputerowego, telekomunikacyjnego, fotograficznego i kamer, a także dużego i małego sprzętu gospodarstwa domowego. Poza szeroką propozycją asortymentową, w salonie Klienci mogą liczyć na fachową obsługę oraz porady specjalistów. Sklep zajmuje powierzchnię ok. 758 m kw. i znajduje się naprzeciwko wejścia do centrum handlowego.
RTV EURO AGD to pierwsza polska firma działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Marka od lat jest liderem sprzedaży produktów RTV i AGD w Polsce. Sklepy RTV EURO AGD znajdują się w najlepszych i najdogodniejszych dla klientów lokalizacjach w danym mieście. Najlepszym tego przykładem jest przeniesiony do nowej lokalizacji salon w Atrium Plejada, który zaaranżowano tak, aby najlepiej spełniał oczekiwania odwiedzających go gości. Sklep wyróżnia się ergonomią i funkcjonalnością, dzięki czemu poruszanie się po salonie stanie się łatwiejsze a zakupy wygodniejsze. W odnowionym punkcie klienci mogą liczyć na szereg udogodnień, w tym na rozwiązania ułatwiające im szybkie znalezienie poszukiwanego asortymentu czy dokonanie zakupów stacjonarnych.
– Cieszymy się, że najemcy, którzy działają w naszym centrum od dłuższego czasu, dostrzegają potrzebę przedstawienia swojej oferty w inny, nowoczesny sposób. Do tego grona należy RTV EURO AGD. Nowa lokalizacja salonu, ciekawy wystrój i przejrzysta aranżacja – to przede wszystkim większy komfort robienia zakupów. Dzięki modernizacji odwiedzający zyskają świeże spojrzenie na asortyment proponowany w sklepie. Ciekawe ekspozycje i nowoczesny format oraz funkcjonalne rozwiązania dedykowane klientom, z pewnością uatrakcyjnią zakupy w Atrium Plejada – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
Pierwsze świąteczne zakupy, czyli Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
SHEIN Cloud Car: Moda dostępna dla wszystkich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.