RTV EURO AGD w Atrium Plejada w nowej odsłonie!
RTV EURO AGD w bytomskiej galerii zmienia się! Sklep tej znanej, polskiej marki będzie ponownie dostępny w Atrium Plejada od 18 maja – w nowej odsłonie i nowej lokalizacji. Teraz znajduje się naprzeciwko głównego wejścia do centrum, przyciągając uwagę swoim ciekawym wystrojem i ekspozycją produktów. Osoby szukające w maju najlepszych okazji zakupowych z pewnością ucieszy fakt, że w salonie odnajdą mnóstwo produktów po okazyjnych cenach, m.in. z kategorii sprzętu audio-video, elektroniki czy urządzeń gospodarstwa domowego.
Maj to miesiąc kumulacji wydatków związanych m.in. z zakupem prezentów na pierwszą komunią świętą, na Dzień Matki, Dzień Dziecka bądź wymianą zużytego sprzętu audio-video lub AGD na nowy. Dlatego przy okazji poszukiwania ciekawych pomysłów na prezent bądź cenowych okazji, warto zajrzeć do salonu RTV EURO AGD w Atrium Plejada.
W stałej ofercie RTV EURO AGD znajduje się wiele produktów najpopularniejszych marek polskich i zagranicznych, mających w swoim asortymencie produkty należące do różnych kategorii: sprzętu audio- wideo, komputerowego, telekomunikacyjnego, fotograficznego i kamer, a także dużego i małego sprzętu gospodarstwa domowego. Poza szeroką propozycją asortymentową, w salonie Klienci mogą liczyć na fachową obsługę oraz porady specjalistów. Sklep zajmuje powierzchnię ok. 758 m kw. i znajduje się naprzeciwko wejścia do centrum handlowego.
RTV EURO AGD to pierwsza polska firma działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Marka od lat jest liderem sprzedaży produktów RTV i AGD w Polsce. Sklepy RTV EURO AGD znajdują się w najlepszych i najdogodniejszych dla klientów lokalizacjach w danym mieście. Najlepszym tego przykładem jest przeniesiony do nowej lokalizacji salon w Atrium Plejada, który zaaranżowano tak, aby najlepiej spełniał oczekiwania odwiedzających go gości. Sklep wyróżnia się ergonomią i funkcjonalnością, dzięki czemu poruszanie się po salonie stanie się łatwiejsze a zakupy wygodniejsze. W odnowionym punkcie klienci mogą liczyć na szereg udogodnień, w tym na rozwiązania ułatwiające im szybkie znalezienie poszukiwanego asortymentu czy dokonanie zakupów stacjonarnych.
– Cieszymy się, że najemcy, którzy działają w naszym centrum od dłuższego czasu, dostrzegają potrzebę przedstawienia swojej oferty w inny, nowoczesny sposób. Do tego grona należy RTV EURO AGD. Nowa lokalizacja salonu, ciekawy wystrój i przejrzysta aranżacja – to przede wszystkim większy komfort robienia zakupów. Dzięki modernizacji odwiedzający zyskają świeże spojrzenie na asortyment proponowany w sklepie. Ciekawe ekspozycje i nowoczesny format oraz funkcjonalne rozwiązania dedykowane klientom, z pewnością uatrakcyjnią zakupy w Atrium Plejada – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.