RTV EURO AGD w Atrium Plejada w nowej odsłonie!
RTV EURO AGD w bytomskiej galerii zmienia się! Sklep tej znanej, polskiej marki będzie ponownie dostępny w Atrium Plejada od 18 maja – w nowej odsłonie i nowej lokalizacji. Teraz znajduje się naprzeciwko głównego wejścia do centrum, przyciągając uwagę swoim ciekawym wystrojem i ekspozycją produktów. Osoby szukające w maju najlepszych okazji zakupowych z pewnością ucieszy fakt, że w salonie odnajdą mnóstwo produktów po okazyjnych cenach, m.in. z kategorii sprzętu audio-video, elektroniki czy urządzeń gospodarstwa domowego.
Maj to miesiąc kumulacji wydatków związanych m.in. z zakupem prezentów na pierwszą komunią świętą, na Dzień Matki, Dzień Dziecka bądź wymianą zużytego sprzętu audio-video lub AGD na nowy. Dlatego przy okazji poszukiwania ciekawych pomysłów na prezent bądź cenowych okazji, warto zajrzeć do salonu RTV EURO AGD w Atrium Plejada.
W stałej ofercie RTV EURO AGD znajduje się wiele produktów najpopularniejszych marek polskich i zagranicznych, mających w swoim asortymencie produkty należące do różnych kategorii: sprzętu audio- wideo, komputerowego, telekomunikacyjnego, fotograficznego i kamer, a także dużego i małego sprzętu gospodarstwa domowego. Poza szeroką propozycją asortymentową, w salonie Klienci mogą liczyć na fachową obsługę oraz porady specjalistów. Sklep zajmuje powierzchnię ok. 758 m kw. i znajduje się naprzeciwko wejścia do centrum handlowego.
RTV EURO AGD to pierwsza polska firma działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Marka od lat jest liderem sprzedaży produktów RTV i AGD w Polsce. Sklepy RTV EURO AGD znajdują się w najlepszych i najdogodniejszych dla klientów lokalizacjach w danym mieście. Najlepszym tego przykładem jest przeniesiony do nowej lokalizacji salon w Atrium Plejada, który zaaranżowano tak, aby najlepiej spełniał oczekiwania odwiedzających go gości. Sklep wyróżnia się ergonomią i funkcjonalnością, dzięki czemu poruszanie się po salonie stanie się łatwiejsze a zakupy wygodniejsze. W odnowionym punkcie klienci mogą liczyć na szereg udogodnień, w tym na rozwiązania ułatwiające im szybkie znalezienie poszukiwanego asortymentu czy dokonanie zakupów stacjonarnych.
– Cieszymy się, że najemcy, którzy działają w naszym centrum od dłuższego czasu, dostrzegają potrzebę przedstawienia swojej oferty w inny, nowoczesny sposób. Do tego grona należy RTV EURO AGD. Nowa lokalizacja salonu, ciekawy wystrój i przejrzysta aranżacja – to przede wszystkim większy komfort robienia zakupów. Dzięki modernizacji odwiedzający zyskają świeże spojrzenie na asortyment proponowany w sklepie. Ciekawe ekspozycje i nowoczesny format oraz funkcjonalne rozwiązania dedykowane klientom, z pewnością uatrakcyjnią zakupy w Atrium Plejada – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.