Komunikaty PR

Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

2021-09-20  |  08:00
Biuro prasowe

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł.

 

Po raz kolejny MediaMarkt wspiera uczniów rozpoczynających nowy rok szkolny. W akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” może wziąć udział każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobi zakupy w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci za min. 100 zł i zrealizuje wyzwanie 10 przysiadów. Za każde wykonane zadanie MediaMarkt przekaże 10 zł na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD wspierające dzieci w całej Polsce.

Naszym celem jest wzbogacanie i ułatwianie życia poprzez nieograniczone możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Jako firma odpowiedzialna społecznie włączamy się w liczne inicjatywy, które mają na celu zarówno pomoc potrzebującym, jak również wyrównanie szans edukacyjnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele placówek oświatowo-wychowawczych boryka się z różnymi ograniczeniami w zakresie wyposażenia w sprzęty elektroniczne, dlatego ponownie chcemy wesprzeć  uczniów, tym razem podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Do tego wyjątkowego projektu zapraszamy naszych klientów, którzy mają realny wpływ na wartość przekazanego wsparcia i jestem przekonany, że również wielkie serce - mówi Alpay Güner, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy akcji, którzy podejmą wyzwanie, otrzymają sportowe nagrody od partnerów akcji. Jedną z nich jest półroczny abonament do najzdrowszej aplikacji dla dzieci i młodzieży FiTKiDDO, w której najmłodsi zdobywają punkty za wykonanie zadań w formie ćwiczeń i uczą się zdrowych nawyków. Każdy posiadacz paragonu od 100 zł dostanie także kody rabatowe na zakupy odzieży oraz sprzętu sportowego i turystycznego w sklepie INTERSPORT. Dzięki temu uczestnicy akcji będą mogli jeszcze lepiej praktykować aktywności fizyczne.

Najważniejszą nagrodą jest fakt, że każde wykonane zadanie to 10 zł na niezbędny sprzęt dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i ich podopiecznych. Jako jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce Towarzystwo prowadzi świetlice środowiskowe na terenie całego kraju, gdzie najmłodsi, szczególnie z potrzebujących rodzin, otrzymują niezbędne wsparcie.

Naszym celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni dla wszystkich dzieci i nastolatków, którzy tego potrzebują. Początek nowego roku szkolnego to zawsze wyjątkowy czas zarówno dla nas, jak i naszych podopiecznych. Niepewność związana z pandemią sprawia, że musimy być przygotowani na wszystko, a każde wsparcie jest dla nas na wagę złota. Z tego powodu zachęcamy wszystkich do podjęcia wyzwania MediaMarkt i dołożenia cegiełki do naszej misji – podkreśla Wiesław Kołak Prezes  Zarządu Głównego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Potrzeby ponad 300 placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzania do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce.

Kampania CSR „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” jest kolejną akcją MediaMarkt organizowaną z myślą o dzieciach. Kilka miesięcy temu sieć przekazała m.in. sprzęt komputerowy oraz RTV i AGD dla pierwszej w Polsce Pracowni Kardiologicznej Symulacji Medycznej w Instytucie "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka". W roku 2020 w ramach akcji "MediaMarkt i Zenek dzieciom" 100 laptopów trafiło do szkół podstawowych, które najbardziej potrzebowały nowoczesnych technologii do realizacji zadań edukacyjnych w okresie pandemii.

 

O MediaMarkt

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2021 r. MediaMarkt po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.