Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”
Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł.
Po raz kolejny MediaMarkt wspiera uczniów rozpoczynających nowy rok szkolny. W akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” może wziąć udział każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobi zakupy w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci za min. 100 zł i zrealizuje wyzwanie 10 przysiadów. Za każde wykonane zadanie MediaMarkt przekaże 10 zł na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD wspierające dzieci w całej Polsce.
Naszym celem jest wzbogacanie i ułatwianie życia poprzez nieograniczone możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Jako firma odpowiedzialna społecznie włączamy się w liczne inicjatywy, które mają na celu zarówno pomoc potrzebującym, jak również wyrównanie szans edukacyjnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele placówek oświatowo-wychowawczych boryka się z różnymi ograniczeniami w zakresie wyposażenia w sprzęty elektroniczne, dlatego ponownie chcemy wesprzeć uczniów, tym razem podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Do tego wyjątkowego projektu zapraszamy naszych klientów, którzy mają realny wpływ na wartość przekazanego wsparcia i jestem przekonany, że również wielkie serce - mówi Alpay Güner, prezes MediaMarktSaturn Polska.
Uczestnicy akcji, którzy podejmą wyzwanie, otrzymają sportowe nagrody od partnerów akcji. Jedną z nich jest półroczny abonament do najzdrowszej aplikacji dla dzieci i młodzieży FiTKiDDO, w której najmłodsi zdobywają punkty za wykonanie zadań w formie ćwiczeń i uczą się zdrowych nawyków. Każdy posiadacz paragonu od 100 zł dostanie także kody rabatowe na zakupy odzieży oraz sprzętu sportowego i turystycznego w sklepie INTERSPORT. Dzięki temu uczestnicy akcji będą mogli jeszcze lepiej praktykować aktywności fizyczne.
Najważniejszą nagrodą jest fakt, że każde wykonane zadanie to 10 zł na niezbędny sprzęt dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i ich podopiecznych. Jako jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce Towarzystwo prowadzi świetlice środowiskowe na terenie całego kraju, gdzie najmłodsi, szczególnie z potrzebujących rodzin, otrzymują niezbędne wsparcie.
Naszym celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni dla wszystkich dzieci i nastolatków, którzy tego potrzebują. Początek nowego roku szkolnego to zawsze wyjątkowy czas zarówno dla nas, jak i naszych podopiecznych. Niepewność związana z pandemią sprawia, że musimy być przygotowani na wszystko, a każde wsparcie jest dla nas na wagę złota. Z tego powodu zachęcamy wszystkich do podjęcia wyzwania MediaMarkt i dołożenia cegiełki do naszej misji – podkreśla Wiesław Kołak Prezes Zarządu Głównego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Potrzeby ponad 300 placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzania do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce.
Kampania CSR „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” jest kolejną akcją MediaMarkt organizowaną z myślą o dzieciach. Kilka miesięcy temu sieć przekazała m.in. sprzęt komputerowy oraz RTV i AGD dla pierwszej w Polsce Pracowni Kardiologicznej Symulacji Medycznej w Instytucie "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka". W roku 2020 w ramach akcji "MediaMarkt i Zenek dzieciom" 100 laptopów trafiło do szkół podstawowych, które najbardziej potrzebowały nowoczesnych technologii do realizacji zadań edukacyjnych w okresie pandemii.
O MediaMarkt
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2021 r. MediaMarkt po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.