Komunikaty PR

Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

2021-09-20  |  08:00
Biuro prasowe

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł.

 

Po raz kolejny MediaMarkt wspiera uczniów rozpoczynających nowy rok szkolny. W akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” może wziąć udział każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobi zakupy w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci za min. 100 zł i zrealizuje wyzwanie 10 przysiadów. Za każde wykonane zadanie MediaMarkt przekaże 10 zł na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD wspierające dzieci w całej Polsce.

Naszym celem jest wzbogacanie i ułatwianie życia poprzez nieograniczone możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Jako firma odpowiedzialna społecznie włączamy się w liczne inicjatywy, które mają na celu zarówno pomoc potrzebującym, jak również wyrównanie szans edukacyjnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele placówek oświatowo-wychowawczych boryka się z różnymi ograniczeniami w zakresie wyposażenia w sprzęty elektroniczne, dlatego ponownie chcemy wesprzeć  uczniów, tym razem podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Do tego wyjątkowego projektu zapraszamy naszych klientów, którzy mają realny wpływ na wartość przekazanego wsparcia i jestem przekonany, że również wielkie serce - mówi Alpay Güner, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy akcji, którzy podejmą wyzwanie, otrzymają sportowe nagrody od partnerów akcji. Jedną z nich jest półroczny abonament do najzdrowszej aplikacji dla dzieci i młodzieży FiTKiDDO, w której najmłodsi zdobywają punkty za wykonanie zadań w formie ćwiczeń i uczą się zdrowych nawyków. Każdy posiadacz paragonu od 100 zł dostanie także kody rabatowe na zakupy odzieży oraz sprzętu sportowego i turystycznego w sklepie INTERSPORT. Dzięki temu uczestnicy akcji będą mogli jeszcze lepiej praktykować aktywności fizyczne.

Najważniejszą nagrodą jest fakt, że każde wykonane zadanie to 10 zł na niezbędny sprzęt dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i ich podopiecznych. Jako jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce Towarzystwo prowadzi świetlice środowiskowe na terenie całego kraju, gdzie najmłodsi, szczególnie z potrzebujących rodzin, otrzymują niezbędne wsparcie.

Naszym celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni dla wszystkich dzieci i nastolatków, którzy tego potrzebują. Początek nowego roku szkolnego to zawsze wyjątkowy czas zarówno dla nas, jak i naszych podopiecznych. Niepewność związana z pandemią sprawia, że musimy być przygotowani na wszystko, a każde wsparcie jest dla nas na wagę złota. Z tego powodu zachęcamy wszystkich do podjęcia wyzwania MediaMarkt i dołożenia cegiełki do naszej misji – podkreśla Wiesław Kołak Prezes  Zarządu Głównego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Potrzeby ponad 300 placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzania do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce.

Kampania CSR „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” jest kolejną akcją MediaMarkt organizowaną z myślą o dzieciach. Kilka miesięcy temu sieć przekazała m.in. sprzęt komputerowy oraz RTV i AGD dla pierwszej w Polsce Pracowni Kardiologicznej Symulacji Medycznej w Instytucie "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka". W roku 2020 w ramach akcji "MediaMarkt i Zenek dzieciom" 100 laptopów trafiło do szkół podstawowych, które najbardziej potrzebowały nowoczesnych technologii do realizacji zadań edukacyjnych w okresie pandemii.

 

O MediaMarkt

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2021 r. MediaMarkt po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.