Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital, wsparcie w sklepach, a także działania PR.
Najnowsza kampania czekolad Wawel skierowana została przede wszystkim do młodszych odbiorców. W nowej kreacji marka w humorystyczny i przewrotny sposób promuje czekoladę Gorzką 70% cocoa, a w nowej komunikacji pojawiają się Maciek i Jacek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru. Komunikacja wspierająca kategorię czekolad w portfolio marki ruszyła 20 stycznia. Jest to pierwsza odsłona serii trzech 15 sekundowych spotów prezentujących czekolady i miniczekolady marki Wawel. Kolejne reklamy pojawią się w telewizji w najbliższym czasie.
Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkową jakość czekolad Wawel, które powstają w oparciu o sprawdzone receptury i wydłużony proces konszowania, czyli intensywnego mieszania masy czekoladowej. To właśnie dlatego czekolady Wawel mają delikatny, ale zarazem intensywny smak, jeszcze bardziej aksamitną oraz kruchą konsystencję, która rozpływa się w ustach.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania digital, czyli komunikację opartą o Display, Video, Influencer oraz Social Media marketing na wielu platformach mediowych. Spoty telewizyjne będą emitowane w wiodących stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), a także salach kinowych sieci kin Cinema City w całej Polsce.
Produkcją spotu zajęło się Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów dom mediowy Mets. Za działania PR odpowiada agencja Great Minds.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=N8AKOoNAsIM&feature=youtu.be

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.