Rusza walentynkowy konkurs marki E.Wedel „Podaruj i zagadaj”
Słodycze to idealny pomysł na prezent, a marka E.Wedel wie o tym najlepiej, bo od lat towarzyszy Polakom w wyjątkowych dla nich chwilach. To z myślą o okazywaniu sobie uczuć, rusza walentynkowy konkurs, pt. „Podaruj i zagadaj”. Na laureatów czekają fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i czas spędzony z bliską nam osobą.
Konkurs pt. „Podaruj i zagadaj” to doskonała okazja do tego, by wykazać się kreatywnością i zdobyć wspaniałe nagrody. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego opakowania pianek Ptasie Mleczko® 360 g o dowolnym smaku, zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl, uzupełnienia zadania konkursowego, które brzmi: „Podziel się swoim lekkim i słodkim tekstem na zagadanie” oraz dołączenia do niego zdjęcia paragonu, potwierdzającego zakup dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®.
Konkurs wystartował 24 stycznia o godzinie 09:00 i potrwa do 14 lutego 2022 r.
Na autorów najlepszych tekstów na zagadanie czekają wyjątkowe nagrody, a wśród nich m.in.: 9 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1000,00 zł, 22 naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk i aż 110 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.