Komunikaty PR

Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe

Ruszyła akcja „Cashback” od Mio.  22 produkty, do 250 złotych taniej

Ruszyła tegoroczna edycja akcji „Cashback” na produkty marki Mio. Konsumenci mogą otrzymać nawet do 250 zł zwrotu na jeden z 22 produktów największego producenta wideorejestratorów w Europie.

Zrób sobie prezent

Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy panują bardzo trudne warunki na drodze. Krótszy dzień i częste opady sprawiają, że prawdopodobieństwo uczestnictwa w wypadku jest bardzo wysokie Zazwyczaj to po nim kierowcy doceniają to, że posiadają nagranie, które jest rzetelnymi wiarygodnym odzwierciedleniem zaistniałej sytuacji. Jesień, to czas, w którym marka Mio rozpoczyna akcję „Cashback” , dzięki niej konsumenci mogą otrzymać do 250 zł zwrotu za objęte promocją urządzenie Mio.

Spośród 22 propozycji można znaleźć nawigacje rowerowe, wideorejestratory samochodowe oraz kamerę dedykowaną jednośladom.

Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele, jak chociażby najnowsza kamera dedykowana motocyklom, skuterom, czy hulajnogom Mio MiVue M700 (taniej o 250 zł), czy doceniane przez media wideorejestratory Mio MiVue 846 oraz Mio MiVue 818.

 

 - Akcja „Cashback” z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy przeprowadzić ją również w tym roku. 22 modele zostały objęte promocją. Jestem przekonany, że niezależnie czy podróżujemy rowerem, autem, motocyklem wśród zaproponowanej gamy produktów każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Łukasz Tetkowski, Marketing and Communication Head CEE & DACH, Mio Mitac International Corp.

Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?                                                          

Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki należy do 7 stycznia 2022 zakupić jeden z objętych promocją produktów. Następnie wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłać paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.

Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.

Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.