Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła tegoroczna edycja akcji „Cashback” na produkty marki Mio. Konsumenci mogą otrzymać nawet do 250 zł zwrotu na jeden z 22 produktów największego producenta wideorejestratorów w Europie.
Zrób sobie prezent
Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy panują bardzo trudne warunki na drodze. Krótszy dzień i częste opady sprawiają, że prawdopodobieństwo uczestnictwa w wypadku jest bardzo wysokie Zazwyczaj to po nim kierowcy doceniają to, że posiadają nagranie, które jest rzetelnymi wiarygodnym odzwierciedleniem zaistniałej sytuacji. Jesień, to czas, w którym marka Mio rozpoczyna akcję „Cashback” , dzięki niej konsumenci mogą otrzymać do 250 zł zwrotu za objęte promocją urządzenie Mio.
Spośród 22 propozycji można znaleźć nawigacje rowerowe, wideorejestratory samochodowe oraz kamerę dedykowaną jednośladom.
Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele, jak chociażby najnowsza kamera dedykowana motocyklom, skuterom, czy hulajnogom Mio MiVue M700 (taniej o 250 zł), czy doceniane przez media wideorejestratory Mio MiVue 846 oraz Mio MiVue 818.
- Akcja „Cashback” z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy przeprowadzić ją również w tym roku. 22 modele zostały objęte promocją. Jestem przekonany, że niezależnie czy podróżujemy rowerem, autem, motocyklem wśród zaproponowanej gamy produktów każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Łukasz Tetkowski, Marketing and Communication Head CEE & DACH, Mio Mitac International Corp.
Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki należy do 7 stycznia 2022 zakupić jeden z objętych promocją produktów. Następnie wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłać paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.
Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.
Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.