Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła tegoroczna edycja akcji „Cashback” na produkty marki Mio. Konsumenci mogą otrzymać nawet do 250 zł zwrotu na jeden z 22 produktów największego producenta wideorejestratorów w Europie.
Zrób sobie prezent
Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy panują bardzo trudne warunki na drodze. Krótszy dzień i częste opady sprawiają, że prawdopodobieństwo uczestnictwa w wypadku jest bardzo wysokie Zazwyczaj to po nim kierowcy doceniają to, że posiadają nagranie, które jest rzetelnymi wiarygodnym odzwierciedleniem zaistniałej sytuacji. Jesień, to czas, w którym marka Mio rozpoczyna akcję „Cashback” , dzięki niej konsumenci mogą otrzymać do 250 zł zwrotu za objęte promocją urządzenie Mio.
Spośród 22 propozycji można znaleźć nawigacje rowerowe, wideorejestratory samochodowe oraz kamerę dedykowaną jednośladom.
Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele, jak chociażby najnowsza kamera dedykowana motocyklom, skuterom, czy hulajnogom Mio MiVue M700 (taniej o 250 zł), czy doceniane przez media wideorejestratory Mio MiVue 846 oraz Mio MiVue 818.
- Akcja „Cashback” z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy przeprowadzić ją również w tym roku. 22 modele zostały objęte promocją. Jestem przekonany, że niezależnie czy podróżujemy rowerem, autem, motocyklem wśród zaproponowanej gamy produktów każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Łukasz Tetkowski, Marketing and Communication Head CEE & DACH, Mio Mitac International Corp.
Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki należy do 7 stycznia 2022 zakupić jeden z objętych promocją produktów. Następnie wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłać paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.
Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.
Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.