Komunikaty PR

Ruszyła IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie"!

2022-12-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ciepły posiłek każdego dnia jest bardzo ważny niemal we wszystkich aspektach rozwoju dziecka – zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Tymczasem problem niedożywienia najmłodszych wciąż pozostaje aktualny. Dlatego Procter & Gamble już po raz czwarty łączy siły ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce, aby zapewnić ciepły posiłek dzieciom w potrzebie. W akcję mogą zaangażować się konsumenci, którzy kupując wybrane produkty marek P&G w sieci sklepów Carrefour, pomagają sfinansować obiady dla podopiecznych Stowarzyszenia. W dotychczasowych akcjach P&G ufundowało już ponad 40 000 posiłków, a do końca grudnia przekaże kolejne 10 000.

Wspólne posiłki mają moc

Regularne pełnowartościowe posiłki przy wspólnym stole zawsze miały ogromny wpływ na prawidłowy rozwój dzieci. Sycące śniadanie czy obiad dostarczają dziecku siły i energii niezbędnej do codziennego funkcjonowania – uczenia się, zabawy czy ruchu na świeżym powietrzu. Nie wszystkie dzieci mają jednak szanse na ciepły, pełnowartościowy posiłek na co dzień. I choć Polska jest krajem o jednym z najniższych wskaźników niedożywienia, z problemem tym wciąż boryka się wiele rodzin i ośrodków wychowawczych. Dlatego też, zapewnienie dzieciom ciepłego i zbilansowanego posiłku to ważne zadanie, jakiego na co dzień podejmują się pracownicy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W tych wysiłkach organizację wspiera jej wieloletni partner, Procter & Gamble, do którego należą znane marki codziennego użytku jak np. Ariel, Gillette, Pampers, Vizir i wiele innych. Dzięki zainicjowanemu w 2018 wspólnemu programowi P&G i Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, „Czyste Pomaganie”, podopieczni tej organizacji otrzymają jeszcze w tym roku 10 000 ciepłych i zbilansowanych posiłków.

– Akcja „Czyste pomaganie”, którą realizujemy wspólnie z Procter & Gamble jest jednym z programów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, które niesie pomoc dzieciom w trudnej sytuacji życiowej. Dostarczając dzieciom ciepłe posiłki, jesteśmy bliżej rozwiązania problemu, jakim jest niedożywienie dzieci. Cieszymy się, że możemy zrealizować kolejną edycję tego programu także dlatego, że wzmacnia nasz profilaktyczny Program Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie”, dając wychowawcom możliwość przekazywania dzieciom przy wspólnym stole dobrych wzorców oraz budowania więzi – mówi Aleksandra Granada Dyrektor Krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Wciąż potrzebna jest pomoc

Z badania CBOS „Obawy i oczekiwania Polaków” wynika, że obecnie 36 proc. ankietowanych obawia się pogorszenia swojej sytuacji materialnej. Wpływ na to ma wysoka inflacja i rosnące ceny żywności. Tymczasowi rodzice i opiekunowie w SOS Wioskach Dziecięcych podzielają te obawy, i wiele rodzin będzie potrzebowało wsparcia ze strony organizacji.

Partner akcji, Procter & Gamble od lat pomaga ludziom w trudnej sytuacji życiowej. Dzięki zaangażowaniu firmy w program „Czyste pomaganie” możliwe jest zainteresowanie nim szerokiego grona konsumentów, którzy włączają się w finansowanie posiłków dzieciom. P&G, zapewniając obiady podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce sprawia, że ich życie jest nieco lepsze na co dzień.  

– W działaniach Procter & Gamble na rzecz lokalnych społeczności i osób potrzebujących łączymy siły naszych marek takich jak Fairy, Ariel Lenor, Vizir, Swiffer czy Ambi Pur i wraz z nimi po raz kolejny już organizujemy akcję "Czyste Pomaganie".  W tym szczególnym czasie naszą uwagę skupiamy na dzieciach, które są podopiecznymi Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki akcji "Czyste Pomaganie" fundujemy posiłki, które pozwalają im zdrowo się rozwijać – mówi Justyna Rymkiewicz, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Procter & Gamble w Centralnej Europie.

Bycie dobrym jest łatwe

Akcja „Czyste pomaganie” organizowana jest po raz czwarty. Wysiłki firmy wspiera sieć sklepów Carrefour. Aby wziąć w niej udział i pomóc dzieciom w potrzebie, wystarczy od 20 do 31 grudnia br., kupić przynajmniej jeden produkt marki Fairy, Ariel, Lenor, Vizir, Swiffer lub Ambi Pur w sklepie partnera handlowego akcji. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia w całej Polsce. 

– Tak jak w przypadku poprzednich edycji akcji, mamy nadzieję, że włączy się w nią jak najwięcej konsumentów, abyśmy mogli razem zapełnić kolejne 10 000 talerzyków dla dzieci żyjących w trudnych warunkach – podsumowuje Justyna Rymkiewicz z Procter & Gamble.

Procter & Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie”. W Polsce działamy od 1984 roku, obecnie mamy pod opieką ponad 1800 dzieci. Jesteśmy częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages, obecnej w 137 krajach. 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.