Komunikaty PR

Ruszyła letnia loteria Owocowe Smaki Orbit®!

2023-07-13  |  09:00
Biuro prasowe

Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit®,  ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit®”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z  zapasem bezcukrowych gum do żucia Orbit®. 

Według badań młode pokolenie, szczególnie przedstawiciele generacji Z lubią eksperymentować, w tym testować nowe smaki [1]. Oprócz dobrze znanych miętowych gum, marka Orbit® ma w swoim portfolio wiele ciekawych owocowych propozycji takich jak  Orbit® Blueberry, Orbit® Lemon Lime, Orbit® Watermelon, Orbit® Apple, czy Orbit® Strawberry, a loteria konsumencka jest idealną okazją to spróbowania różnych smaków.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić przynajmniej jedno opakowanie gumy do żucia Orbit® o smaku owocowym, zarejestrować paragon stronie konkursowej: www.owocowesmakiorbit.pl za pomocą elektronicznego formularza oraz zagłosować na ulubiony smak. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 10 oddzielnych paragonów i tym samym uzyskać 10 dodatkowych losów. 

Rozlosowanych zostanie aż 8 voucherów o wartości 10 000 zł do wykorzystania na zakup wymarzonych wakacji w biurze turystycznym Rainbow. Przyznane zostanie także 2 000 nagród II stopnia – rocznych zapasów bezcukrowych gum do żucia Orbit®. Losowanie nagród będzie się odbywać raz w tygodniu w okresie od 10 lipca do 28 sierpnia 2023 r. W każdym z nich wyłoniony zostanie zwycięzca jednej nagrody I stopnia oraz 250 zwycięzców nagród II stopnia. Regulamin loterii znajduje się na stronie: www.owocowesmakiorbit.pl.

Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna. Jej aktywacje zobaczymy w Digitalu, Social Mediach oraz na profilach znanych influencerów. Wykorzystane zostanie również ponad 900 nośników OOH i prawie 500 nośników Digital OOH w 10 miastach. Informacje na temat loterii znajdą się również na 900 rowerach miejskich, a także na 147 nośnikach w 45 letnich kurortach.

 


[1] Kantar Consulting 2018

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.