Ruszyła loteria Lucky Cup – do wygrania ekspres do kawy czy…samochód elektryczny
Shell ogłosił start loterii „Lucky Cup”, w której klienci mogą wygrać m.in. zestawy do kawy, ekspresy, talony na wakacje czy samochód elektryczny. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy kupić dowolną kawę Shell Café i poprosić kasjera o zdrapkę na której znajdzie się informacja o nagrodzie. „Szczęśliwe losowanie” potrwa do 29 maja br.
Twój szczęśliwy kubek
Jak wynika z badań, 86 proc. miłośników kawy pije ją codziennie, z czego aż 80 proc. pije na mieście, w tym 41 proc. kupuje kawę na stacjach paliwowych[1]. Dzięki loterii Lucky Cup klienci kupujący kawę na stacjach Shell, mogą nie tylko delektować się smakiem aromatycznej Shell Café, ale również wygrać liczne nagrody. Warunkiem wzięcia udziału w loterii, która rozpoczęła się 28 lutego br. jest zakup dowolnego napoju kawowego i tym samym otrzymanie specjalnej zdrapki. Na zdrapce może być informacja o wygraniu nagrody instant, którą można natychmiastowo odebrać, lub o możliwości zarejestrowania się do gry o jedną z głównych wygranych. W puli nagród instant znajdują się: ziarna kawy Shell Café do zmielenia w kilogramowym opakowaniu, kubki termiczne, możliwość skorzystania z myjni, dowolna kawa 200 ml i punkty Shell ClubSmart (od 100 do 5000 punktów), natomiast w głównej loterii do wygrania są profesjonalne zestawy baristy, ekspresy do kawy czy talony wakacyjne o wartości 5000 zł. Ponadto na szczęśliwego zwycięzcę głównej nagrody czeka jedyny w swoim rodzaju nowoczesny samochód elektryczny MINI Cooper SE.
Shell Café – przystanek na wygraną
Koncept Shell Café dostępny jest na niemal każdej stacji Shell w Polsce. Marka swoim gościom oferuje dwie mieszanki kawowe: espresso i lungo, a także świeże croissanty, kanapki własnej marki, ale również wegetariańskie i wegańskie przekąski. Ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Alliance ™, a kawa jest serwowana przez profesjonalnych baristów. Zmodernizowane przyjazne i kawiarniane otoczenie zachęca do chwili odpoczynku podczas długiej podróży.
Wsparcie elektromobliności w Polsce
Shell oferuje też znacznie więcej niż możliwość wygrania elektrycznego samochodu. Poprzez swoje działanie wspiera klientów na ich drodze do zielonej transformacji, oferując stacje dużej mocy do ładowania pojazdów elektrycznych. Dzięki współpracy z IONITY, popularyzuje elektromobilność w Polsce, umożliwiając ułatwione podróżowanie samochodami napędzanymi zieloną energią, dzięki szybszemu ich ładowaniu. Shell planuje otwarcie kolejnych tego typu punktów – jak również własnych rozwiązań o standardowej mocy ładowania. Celem Shell globalnie jest by do 2025 roku było ich 500 tysięcy.
[1] Badanie SW Research na zlecenie Shell Polska, sierpień 2021 r.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.