Ruszyła loteria Lucky Cup – do wygrania ekspres do kawy czy…samochód elektryczny
Shell ogłosił start loterii „Lucky Cup”, w której klienci mogą wygrać m.in. zestawy do kawy, ekspresy, talony na wakacje czy samochód elektryczny. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy kupić dowolną kawę Shell Café i poprosić kasjera o zdrapkę na której znajdzie się informacja o nagrodzie. „Szczęśliwe losowanie” potrwa do 29 maja br.
Twój szczęśliwy kubek
Jak wynika z badań, 86 proc. miłośników kawy pije ją codziennie, z czego aż 80 proc. pije na mieście, w tym 41 proc. kupuje kawę na stacjach paliwowych[1]. Dzięki loterii Lucky Cup klienci kupujący kawę na stacjach Shell, mogą nie tylko delektować się smakiem aromatycznej Shell Café, ale również wygrać liczne nagrody. Warunkiem wzięcia udziału w loterii, która rozpoczęła się 28 lutego br. jest zakup dowolnego napoju kawowego i tym samym otrzymanie specjalnej zdrapki. Na zdrapce może być informacja o wygraniu nagrody instant, którą można natychmiastowo odebrać, lub o możliwości zarejestrowania się do gry o jedną z głównych wygranych. W puli nagród instant znajdują się: ziarna kawy Shell Café do zmielenia w kilogramowym opakowaniu, kubki termiczne, możliwość skorzystania z myjni, dowolna kawa 200 ml i punkty Shell ClubSmart (od 100 do 5000 punktów), natomiast w głównej loterii do wygrania są profesjonalne zestawy baristy, ekspresy do kawy czy talony wakacyjne o wartości 5000 zł. Ponadto na szczęśliwego zwycięzcę głównej nagrody czeka jedyny w swoim rodzaju nowoczesny samochód elektryczny MINI Cooper SE.
Shell Café – przystanek na wygraną
Koncept Shell Café dostępny jest na niemal każdej stacji Shell w Polsce. Marka swoim gościom oferuje dwie mieszanki kawowe: espresso i lungo, a także świeże croissanty, kanapki własnej marki, ale również wegetariańskie i wegańskie przekąski. Ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Alliance ™, a kawa jest serwowana przez profesjonalnych baristów. Zmodernizowane przyjazne i kawiarniane otoczenie zachęca do chwili odpoczynku podczas długiej podróży.
Wsparcie elektromobliności w Polsce
Shell oferuje też znacznie więcej niż możliwość wygrania elektrycznego samochodu. Poprzez swoje działanie wspiera klientów na ich drodze do zielonej transformacji, oferując stacje dużej mocy do ładowania pojazdów elektrycznych. Dzięki współpracy z IONITY, popularyzuje elektromobilność w Polsce, umożliwiając ułatwione podróżowanie samochodami napędzanymi zieloną energią, dzięki szybszemu ich ładowaniu. Shell planuje otwarcie kolejnych tego typu punktów – jak również własnych rozwiązań o standardowej mocy ładowania. Celem Shell globalnie jest by do 2025 roku było ich 500 tysięcy.
[1] Badanie SW Research na zlecenie Shell Polska, sierpień 2021 r.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.