Ruszyła loteria Lucky Cup – do wygrania ekspres do kawy czy…samochód elektryczny
Shell ogłosił start loterii „Lucky Cup”, w której klienci mogą wygrać m.in. zestawy do kawy, ekspresy, talony na wakacje czy samochód elektryczny. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy kupić dowolną kawę Shell Café i poprosić kasjera o zdrapkę na której znajdzie się informacja o nagrodzie. „Szczęśliwe losowanie” potrwa do 29 maja br.
Twój szczęśliwy kubek
Jak wynika z badań, 86 proc. miłośników kawy pije ją codziennie, z czego aż 80 proc. pije na mieście, w tym 41 proc. kupuje kawę na stacjach paliwowych[1]. Dzięki loterii Lucky Cup klienci kupujący kawę na stacjach Shell, mogą nie tylko delektować się smakiem aromatycznej Shell Café, ale również wygrać liczne nagrody. Warunkiem wzięcia udziału w loterii, która rozpoczęła się 28 lutego br. jest zakup dowolnego napoju kawowego i tym samym otrzymanie specjalnej zdrapki. Na zdrapce może być informacja o wygraniu nagrody instant, którą można natychmiastowo odebrać, lub o możliwości zarejestrowania się do gry o jedną z głównych wygranych. W puli nagród instant znajdują się: ziarna kawy Shell Café do zmielenia w kilogramowym opakowaniu, kubki termiczne, możliwość skorzystania z myjni, dowolna kawa 200 ml i punkty Shell ClubSmart (od 100 do 5000 punktów), natomiast w głównej loterii do wygrania są profesjonalne zestawy baristy, ekspresy do kawy czy talony wakacyjne o wartości 5000 zł. Ponadto na szczęśliwego zwycięzcę głównej nagrody czeka jedyny w swoim rodzaju nowoczesny samochód elektryczny MINI Cooper SE.
Shell Café – przystanek na wygraną
Koncept Shell Café dostępny jest na niemal każdej stacji Shell w Polsce. Marka swoim gościom oferuje dwie mieszanki kawowe: espresso i lungo, a także świeże croissanty, kanapki własnej marki, ale również wegetariańskie i wegańskie przekąski. Ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Alliance ™, a kawa jest serwowana przez profesjonalnych baristów. Zmodernizowane przyjazne i kawiarniane otoczenie zachęca do chwili odpoczynku podczas długiej podróży.
Wsparcie elektromobliności w Polsce
Shell oferuje też znacznie więcej niż możliwość wygrania elektrycznego samochodu. Poprzez swoje działanie wspiera klientów na ich drodze do zielonej transformacji, oferując stacje dużej mocy do ładowania pojazdów elektrycznych. Dzięki współpracy z IONITY, popularyzuje elektromobilność w Polsce, umożliwiając ułatwione podróżowanie samochodami napędzanymi zieloną energią, dzięki szybszemu ich ładowaniu. Shell planuje otwarcie kolejnych tego typu punktów – jak również własnych rozwiązań o standardowej mocy ładowania. Celem Shell globalnie jest by do 2025 roku było ich 500 tysięcy.
[1] Badanie SW Research na zlecenie Shell Polska, sierpień 2021 r.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.