Komunikaty PR

Ruszyła wielka loteria Klarny z okazji Black Friday

2024-11-30  |  11:00
Biuro prasowe

Klarna wystartowała z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w popularnych sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia i jest prowadzona przez agencję Smolar.

Loteria Klarny potrwa do 15 grudnia, zaś losowanie finałowe, podczas którego zostaną przyznane nagrody główne, zaplanowano na 20 stycznia 2025 roku.

Wśród głównych nagród znajduje się 10 voucherów na wakacje o wartości 10 tys. zł każdy, które można wykorzystać na rezerwacje w biurze podróży Rainbow. Dodatkowo, do wygrania są 400 voucherów o wartości 200 zł każdy na zakupy w sklepach internetowych takich jak Zalando, eobuwie, Sizeer czy Reserved. Co godzinę losowane są także podwójne bilety do sieci kin Cinema City. 

Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupów oraz transakcji z Klarną na kwotę minimum 150 zł i skorzystać z jednej z dwóch dostępnych opcji płatności: „Zapłać za 30 dni” lub „Zapłać teraz”. Następnie konieczne jest zarejestrowanie transakcji za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej loteriaklarna.pl. Udział w losowaniu nagród głównych wymaga dokonania płatności za zarejestrowany zakup.

Loteria Klarny wspierana jest kampanią OOH w Warszawie, kampanią TV z dedykowanym spotem oraz kampanią w digitalu. Ta ostatnia obejmuje płatne działania w kanałach Meta (Facebook oraz Instagram), serwisach VOD grupy Polsat oraz TVN, a także retail mediach partnerów loterii. Jej organizatorem jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.