Komunikaty PR

Ruszyły ogródki letnie. Dwa nowe są w Magnolia Park

2021-05-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Absolutna nowość w Magnolia Park. Już działają dwa letnie ogródki, w których można zjeść posiłki z kilkunastu restauracji i kawiarni działających w centrum.

Letnie ogródki przygotowane przez Magnolia Park znajdują się bezpośrednio za restauracją Pasibus oraz na parkingu za restauracją McDonald’s. Można w nich zjeść posiłek kupiony w restauracjach działających w centrum. A jest ich aż prawie 20 m.in. Burger King, Kuchnia Marché, Express Oriental, KFC, McDonald’s, Ohh! Sushi & Grill, Salad Story, Summer Taste, Subway i Pasibus. – Nowo otwarte ogródki są funkcjonalnym uzupełnieniem naszej bogatej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Wybór jest naprawdę duży, dlatego mamy nadzieję, że ogródki będą pełne smaków i smakoszy. Wszyscy tęsknimy za jedzeniem posiłków przy stolikach. Dzięki ogródkom zewnętrznym jest to możliwe już teraz. Cieszymy się także z tego, że już niedługo spotkamy się również w naszej wewnętrznej strefie restauracyjnej – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Ogródki są otwarte między godziną 9.00 a 21.00. Dodatkowo własny ogródek uruchomiła restauracja Pizza Hut. Znajduje się on na piętrze, od strony ulicy Legnickiej.

W ogródkach letnich obowiązują specjalne zasady bezpieczeństwa. Stoliki, przy których można usiąść, by zjeść posiłek, są oznaczone, do tego wymagany jest dystans społeczny. Wszystko to by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w trakcie spożywania posiłków w strefach ogródków. – Serdecznie zapraszamy i jednocześnie prosimy o przestrzeganie zasad korzystania z ogródków. Najważniejsze to zachowanie półtorametrowego dystansu społecznego oraz korzystanie wyłącznie z oznaczonych stolików, które są dezynfekowane na bieżąco – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Zapewniamy, że w ogródkach przestrzegamy wszystkich przepisów i zaleceń sanitarnych, więc odwiedzanie ich jest bezpieczne – dodaje.

Bezpieczne zakupy i wydarzenia

Magnolia Park działa już prawie w pełni. Otwarte są wszystkie sklepy, w tym dwa nowe: Homla i Dante. Już wkrótce ruszy kino Helios. Ponadto po wznowieniu działalności w większej skali Magnolia Park zorganizowała wydarzenie edukacyjne poświęcone pszczołom. Wystawa fotografii, która jest jego częścią, trwa do końca maja.

W centrum niezmiennie obowiązują podstawowe zasady bezpieczeństwa: dystans, maseczki i dezynfekcja rąk. Bezpłatne maseczki i rękawiczki są do odbioru w Punkcie Informacyjnym. Pojemniki z płynem do dezynfekcji są rozmieszczone w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.