Salon Emanuel Berg w nowej, większej lokalizacji w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Po 15 latach od otwarcia oryginalnego salonu, Emanuel Berg zmienił swoją lokalizację w Galerii Handlowej Klif. Klienci do dyspozycji mają 220-metrowy salon, który znajduje się na parterze galerii, vis-à-vis salonu Empik. Nowością są usługi krawieckie dostępne w salonie Emanuel Berg.
Emanuel Berg to marka z 30-letnim doświadczeniem w szyciu na miarę koszul i garniturów. Markę w 1989 założył Jarosław Berg-Szychułda. Oprócz autorskich kolekcji koszul męskich, bluzek damskich i sezonowych dodatków, w butiku można znaleźć także kolekcje ubrań od marek takich jak Parajumpers, Herno, Seductive, czy Crockett & Jones.
- Oferta salonu bardzo się rozszerzyła, porównując ją do czasów kiedy otwieraliśmy pierwszy butik w Gdyni, 15 lat temu - powiedziała Petra Szychułda, właścicielka Emanuel Berg. - Koncepcja pierwszego lokalu przewidywała w asortymencie tylko koszule, bluzki i akcesoria. Nasi klienci jednak szybko polubili styl Emanuel Berg i pewien lifestyle, który się z tym stylem wiąże, a to wymagało poszerzenia naszej oferty. Do bluzek i koszul doszły spodnie, potem garnitury, kurtki, płaszcze, kaszmirowe swetry i oferta miarowa (made-to-measure). Dzisiaj można się ubrać w Emanuel Berg na każdą okazję!
Marka Emanuel Berg powiększyła swój salon o 140 m2. W nowej lokalizacji znalazło się miejsce nie tylko na asortyment butiku, ale także przestrzeń dla klientów: osobna strefa dla pań i panów. Klienci mogą usiąść i wypić kawę. Dostępna jest również strefa dla klienta szyjącego na miarę MTM Lounge, z osobną przymierzalnią. Przy wejściu do salonu znajduje się punkt krawiecki, gdzie krawcowa wykonuje przeróbki.
- Rozwój naszych najemców, to także rozwój Galerii Klif, dlatego cieszę się, że Emanuel Berg zdecydował się na większy salon - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. - Dzięki zmianie lokalizacji, marka może więcej zaoferować klientom. Dodatkowo mogą oni teraz zrobić zakupy w jeszcze bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach.
***
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.