Salon Emanuel Berg w nowej, większej lokalizacji w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Po 15 latach od otwarcia oryginalnego salonu, Emanuel Berg zmienił swoją lokalizację w Galerii Handlowej Klif. Klienci do dyspozycji mają 220-metrowy salon, który znajduje się na parterze galerii, vis-à-vis salonu Empik. Nowością są usługi krawieckie dostępne w salonie Emanuel Berg.
Emanuel Berg to marka z 30-letnim doświadczeniem w szyciu na miarę koszul i garniturów. Markę w 1989 założył Jarosław Berg-Szychułda. Oprócz autorskich kolekcji koszul męskich, bluzek damskich i sezonowych dodatków, w butiku można znaleźć także kolekcje ubrań od marek takich jak Parajumpers, Herno, Seductive, czy Crockett & Jones.
- Oferta salonu bardzo się rozszerzyła, porównując ją do czasów kiedy otwieraliśmy pierwszy butik w Gdyni, 15 lat temu - powiedziała Petra Szychułda, właścicielka Emanuel Berg. - Koncepcja pierwszego lokalu przewidywała w asortymencie tylko koszule, bluzki i akcesoria. Nasi klienci jednak szybko polubili styl Emanuel Berg i pewien lifestyle, który się z tym stylem wiąże, a to wymagało poszerzenia naszej oferty. Do bluzek i koszul doszły spodnie, potem garnitury, kurtki, płaszcze, kaszmirowe swetry i oferta miarowa (made-to-measure). Dzisiaj można się ubrać w Emanuel Berg na każdą okazję!
Marka Emanuel Berg powiększyła swój salon o 140 m2. W nowej lokalizacji znalazło się miejsce nie tylko na asortyment butiku, ale także przestrzeń dla klientów: osobna strefa dla pań i panów. Klienci mogą usiąść i wypić kawę. Dostępna jest również strefa dla klienta szyjącego na miarę MTM Lounge, z osobną przymierzalnią. Przy wejściu do salonu znajduje się punkt krawiecki, gdzie krawcowa wykonuje przeróbki.
- Rozwój naszych najemców, to także rozwój Galerii Klif, dlatego cieszę się, że Emanuel Berg zdecydował się na większy salon - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. - Dzięki zmianie lokalizacji, marka może więcej zaoferować klientom. Dodatkowo mogą oni teraz zrobić zakupy w jeszcze bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach.
***
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.