Komunikaty PR

Salon Emanuel Berg w nowej, większej lokalizacji w Galerii Klif w Gdyni

2020-12-01  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania e_berg ( 11.8 MB )

Po 15 latach od otwarcia oryginalnego salonu, Emanuel Berg zmienił swoją lokalizację w Galerii Handlowej Klif. Klienci do dyspozycji mają 220-metrowy salon, który znajduje się na parterze galerii, vis-à-vis salonu Empik. Nowością są usługi krawieckie dostępne w salonie Emanuel Berg.

Emanuel Berg to marka z 30-letnim doświadczeniem w szyciu na miarę koszul i garniturów. Markę w 1989 założył Jarosław Berg-Szychułda. Oprócz autorskich kolekcji koszul męskich, bluzek damskich i sezonowych dodatków, w butiku można znaleźć także kolekcje ubrań od marek takich jak Parajumpers, Herno, Seductive, czy Crockett & Jones.

- Oferta salonu bardzo się rozszerzyła, porównując ją do czasów kiedy otwieraliśmy pierwszy butik w Gdyni, 15 lat temu - powiedziała Petra Szychułda, właścicielka Emanuel Berg. - Koncepcja pierwszego lokalu przewidywała w asortymencie tylko koszule, bluzki i akcesoria. Nasi klienci jednak szybko polubili styl Emanuel Berg i pewien lifestyle, który się z tym stylem wiąże, a to wymagało poszerzenia naszej oferty. Do bluzek i koszul doszły spodnie, potem garnitury, kurtki, płaszcze, kaszmirowe swetry i oferta miarowa (made-to-measure). Dzisiaj można się ubrać w Emanuel Berg na każdą okazję!

Marka Emanuel Berg powiększyła swój salon o 140 m2. W nowej lokalizacji znalazło się miejsce nie tylko na asortyment butiku, ale także przestrzeń dla klientów: osobna strefa dla pań i panów. Klienci mogą usiąść i wypić kawę. Dostępna jest również strefa dla klienta szyjącego na miarę MTM Lounge, z osobną przymierzalnią. Przy wejściu do salonu znajduje się punkt krawiecki, gdzie krawcowa wykonuje przeróbki. 

- Rozwój naszych najemców, to także rozwój Galerii Klif, dlatego cieszę się, że Emanuel Berg zdecydował się na większy salon - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. - Dzięki zmianie lokalizacji, marka może więcej zaoferować klientom. Dodatkowo mogą oni teraz zrobić zakupy w jeszcze bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach.

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.