Komunikaty PR

Salon Medicine ponownie otwarty w Atrium Copernicus

2022-03-30  |  16:35
Biuro prasowe

Oryginalny, elektryzujący i indywidualny – to najlepiej odwzorowuje styl marki odzieżowej Medicine, ponownie dostępnej dla torunian w Atrium Copernicus.  Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – został powiększony, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem również w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom salon Kodano Optyk.

 

Z oferty sklepu Medicine mieszkańcy Torunia mogą korzystać już od soboty, 26 marca. Odnowiony salon Medicine jest jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i prezentującą szeroką ofertą produktową. Nowy lokal o powierzchni blisko 650 m kw. przyciąga pięknym wystrojem i szeroką gamą produktów. Oferuje kolekcje odzieży w oryginalnych kolorach, zróżnicowanych fasonach i fakturach . W  ofercie, obok stałej linii ubrań basic, klienci znajdą też wiosenne edycje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.

 

Medicine jest polską firmą odzieżową, przeznaczoną dla osób, które lubią nowoczesny, casualowy styl ubioru. To marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jej ubrania powstają we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą wyjątkowe, limitowane kolekcje.

 

Sklep znajduje się obok strefy restauracyjnej, przy głównym wejściu do centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu H&M i restauracji KFC.

 

Znaczącą metamorfozę przechodzi także salon optyczny Kodano Optyk. Już wkrótce otworzy się w nowej, większej lokalizacji (120 m kw), znajdującej się w sąsiedztwie drogerii Rossmann i sklepu Ochnik. Powiększony lokal pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

 

Więcej informacji: www.atrium-copernicus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.