Salon Medicine ponownie otwarty w Atrium Copernicus
Oryginalny, elektryzujący i indywidualny – to najlepiej odwzorowuje styl marki odzieżowej Medicine, ponownie dostępnej dla torunian w Atrium Copernicus. Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – został powiększony, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem również w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom salon Kodano Optyk.
Z oferty sklepu Medicine mieszkańcy Torunia mogą korzystać już od soboty, 26 marca. Odnowiony salon Medicine jest jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i prezentującą szeroką ofertą produktową. Nowy lokal o powierzchni blisko 650 m kw. przyciąga pięknym wystrojem i szeroką gamą produktów. Oferuje kolekcje odzieży w oryginalnych kolorach, zróżnicowanych fasonach i fakturach . W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, klienci znajdą też wiosenne edycje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.
Medicine jest polską firmą odzieżową, przeznaczoną dla osób, które lubią nowoczesny, casualowy styl ubioru. To marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jej ubrania powstają we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą wyjątkowe, limitowane kolekcje.
Sklep znajduje się obok strefy restauracyjnej, przy głównym wejściu do centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu H&M i restauracji KFC.
Znaczącą metamorfozę przechodzi także salon optyczny Kodano Optyk. Już wkrótce otworzy się w nowej, większej lokalizacji (120 m kw), znajdującej się w sąsiedztwie drogerii Rossmann i sklepu Ochnik. Powiększony lokal pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.
Więcej informacji: www.atrium-copernicus.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.