Salon Medicine ponownie otwarty w Atrium Copernicus
Oryginalny, elektryzujący i indywidualny – to najlepiej odwzorowuje styl marki odzieżowej Medicine, ponownie dostępnej dla torunian w Atrium Copernicus. Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – został powiększony, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem również w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom salon Kodano Optyk.
Z oferty sklepu Medicine mieszkańcy Torunia mogą korzystać już od soboty, 26 marca. Odnowiony salon Medicine jest jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i prezentującą szeroką ofertą produktową. Nowy lokal o powierzchni blisko 650 m kw. przyciąga pięknym wystrojem i szeroką gamą produktów. Oferuje kolekcje odzieży w oryginalnych kolorach, zróżnicowanych fasonach i fakturach . W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, klienci znajdą też wiosenne edycje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.
Medicine jest polską firmą odzieżową, przeznaczoną dla osób, które lubią nowoczesny, casualowy styl ubioru. To marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jej ubrania powstają we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą wyjątkowe, limitowane kolekcje.
Sklep znajduje się obok strefy restauracyjnej, przy głównym wejściu do centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu H&M i restauracji KFC.
Znaczącą metamorfozę przechodzi także salon optyczny Kodano Optyk. Już wkrótce otworzy się w nowej, większej lokalizacji (120 m kw), znajdującej się w sąsiedztwie drogerii Rossmann i sklepu Ochnik. Powiększony lokal pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.
Więcej informacji: www.atrium-copernicus.pl.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.