Komunikaty PR

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente

2021-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu!

Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze półciężkiej zaprezentowała niezwykłą selekcję produktów. Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą.

Do Klubu Kultur Pako Lorente dołączył prawdziwy wojownik, mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz! Efektami współpracy dynamicznie rozwijającej się, polskiej marki odzieżowej i nowego ambasadora zostały wyjątkowe propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. Selekcja ubrań sygnowana nazwiskiem światowej sławy sportowca to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu. Wybrane produkty przywołują historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami. Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador. 

– Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny. Selekcja Selected by Jan Błachowicz to odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy stawiają na stylizacje eleganckie, mocne oraz nowoczesne, jednocześnie nie zapominając o komforcie i wygodzie, atutach niezwykle cenionych przez aktywnych mężczyzn – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.

– Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań. Z dumą dołączam do Klubu Kultur Pako Lorente – dodaje Jan Błachowicz, mistrz UFC w wadze półciężkiej.

W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wyselekcjonowane tak, by z łatwością tworzyły kompletne stylizacje świadomego, nieco zadziornego odbiorcy. Odbiorcy, który nie boi się podążać własnymi ścieżkami. Dokładnie tak, jak robi to słynny sportowiec, niebawem broniący tytułu mistrza UFC w wadze półciężkiej.

– Tworzymy ubrania, które mają inspirować do poszukiwania własnego stylu. Chcemy, aby mężczyźni wreszcie odważyli się wyrażać siebie za pomocą mody. Pełni pasji poszukujemy nowych rozwiązań i nieustannie inspirujemy naszych klientów. Ponad wszystko liczy się dla nas jakość produktów i ich nowoczesny design. Na nowo patrzymy również na sprawdzone kroje i modele, by zaskakiwać i z dumą wyprzedzać konkurencję – komentuje Izabela Charzasta, Product Manager marki Pako Lorente.

Pako Lorente to polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijająca się również w krajach nadbałtyckich. Współcześnie to już nie tylko tradycyjna linia garniturowa. W ofercie znajdują się także ubrania casualowe i streetwearowe. Propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente znajdziemy na stronie pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.