Komunikaty PR

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente

2021-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu!

Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze półciężkiej zaprezentowała niezwykłą selekcję produktów. Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą.

Do Klubu Kultur Pako Lorente dołączył prawdziwy wojownik, mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz! Efektami współpracy dynamicznie rozwijającej się, polskiej marki odzieżowej i nowego ambasadora zostały wyjątkowe propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. Selekcja ubrań sygnowana nazwiskiem światowej sławy sportowca to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu. Wybrane produkty przywołują historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami. Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador. 

– Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny. Selekcja Selected by Jan Błachowicz to odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy stawiają na stylizacje eleganckie, mocne oraz nowoczesne, jednocześnie nie zapominając o komforcie i wygodzie, atutach niezwykle cenionych przez aktywnych mężczyzn – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.

– Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań. Z dumą dołączam do Klubu Kultur Pako Lorente – dodaje Jan Błachowicz, mistrz UFC w wadze półciężkiej.

W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wyselekcjonowane tak, by z łatwością tworzyły kompletne stylizacje świadomego, nieco zadziornego odbiorcy. Odbiorcy, który nie boi się podążać własnymi ścieżkami. Dokładnie tak, jak robi to słynny sportowiec, niebawem broniący tytułu mistrza UFC w wadze półciężkiej.

– Tworzymy ubrania, które mają inspirować do poszukiwania własnego stylu. Chcemy, aby mężczyźni wreszcie odważyli się wyrażać siebie za pomocą mody. Pełni pasji poszukujemy nowych rozwiązań i nieustannie inspirujemy naszych klientów. Ponad wszystko liczy się dla nas jakość produktów i ich nowoczesny design. Na nowo patrzymy również na sprawdzone kroje i modele, by zaskakiwać i z dumą wyprzedzać konkurencję – komentuje Izabela Charzasta, Product Manager marki Pako Lorente.

Pako Lorente to polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijająca się również w krajach nadbałtyckich. Współcześnie to już nie tylko tradycyjna linia garniturowa. W ofercie znajdują się także ubrania casualowe i streetwearowe. Propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente znajdziemy na stronie pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.