Komunikaty PR

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente

2021-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu!

Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze półciężkiej zaprezentowała niezwykłą selekcję produktów. Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą.

Do Klubu Kultur Pako Lorente dołączył prawdziwy wojownik, mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz! Efektami współpracy dynamicznie rozwijającej się, polskiej marki odzieżowej i nowego ambasadora zostały wyjątkowe propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. Selekcja ubrań sygnowana nazwiskiem światowej sławy sportowca to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu. Wybrane produkty przywołują historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami. Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador. 

– Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny. Selekcja Selected by Jan Błachowicz to odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy stawiają na stylizacje eleganckie, mocne oraz nowoczesne, jednocześnie nie zapominając o komforcie i wygodzie, atutach niezwykle cenionych przez aktywnych mężczyzn – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.

– Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań. Z dumą dołączam do Klubu Kultur Pako Lorente – dodaje Jan Błachowicz, mistrz UFC w wadze półciężkiej.

W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wyselekcjonowane tak, by z łatwością tworzyły kompletne stylizacje świadomego, nieco zadziornego odbiorcy. Odbiorcy, który nie boi się podążać własnymi ścieżkami. Dokładnie tak, jak robi to słynny sportowiec, niebawem broniący tytułu mistrza UFC w wadze półciężkiej.

– Tworzymy ubrania, które mają inspirować do poszukiwania własnego stylu. Chcemy, aby mężczyźni wreszcie odważyli się wyrażać siebie za pomocą mody. Pełni pasji poszukujemy nowych rozwiązań i nieustannie inspirujemy naszych klientów. Ponad wszystko liczy się dla nas jakość produktów i ich nowoczesny design. Na nowo patrzymy również na sprawdzone kroje i modele, by zaskakiwać i z dumą wyprzedzać konkurencję – komentuje Izabela Charzasta, Product Manager marki Pako Lorente.

Pako Lorente to polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijająca się również w krajach nadbałtyckich. Współcześnie to już nie tylko tradycyjna linia garniturowa. W ofercie znajdują się także ubrania casualowe i streetwearowe. Propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente znajdziemy na stronie pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.