Komunikaty PR

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente

2021-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu!

Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze półciężkiej zaprezentowała niezwykłą selekcję produktów. Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą.

Do Klubu Kultur Pako Lorente dołączył prawdziwy wojownik, mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz! Efektami współpracy dynamicznie rozwijającej się, polskiej marki odzieżowej i nowego ambasadora zostały wyjątkowe propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. Selekcja ubrań sygnowana nazwiskiem światowej sławy sportowca to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu. Wybrane produkty przywołują historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami. Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador. 

– Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny. Selekcja Selected by Jan Błachowicz to odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy stawiają na stylizacje eleganckie, mocne oraz nowoczesne, jednocześnie nie zapominając o komforcie i wygodzie, atutach niezwykle cenionych przez aktywnych mężczyzn – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.

– Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań. Z dumą dołączam do Klubu Kultur Pako Lorente – dodaje Jan Błachowicz, mistrz UFC w wadze półciężkiej.

W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wyselekcjonowane tak, by z łatwością tworzyły kompletne stylizacje świadomego, nieco zadziornego odbiorcy. Odbiorcy, który nie boi się podążać własnymi ścieżkami. Dokładnie tak, jak robi to słynny sportowiec, niebawem broniący tytułu mistrza UFC w wadze półciężkiej.

– Tworzymy ubrania, które mają inspirować do poszukiwania własnego stylu. Chcemy, aby mężczyźni wreszcie odważyli się wyrażać siebie za pomocą mody. Pełni pasji poszukujemy nowych rozwiązań i nieustannie inspirujemy naszych klientów. Ponad wszystko liczy się dla nas jakość produktów i ich nowoczesny design. Na nowo patrzymy również na sprawdzone kroje i modele, by zaskakiwać i z dumą wyprzedzać konkurencję – komentuje Izabela Charzasta, Product Manager marki Pako Lorente.

Pako Lorente to polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijająca się również w krajach nadbałtyckich. Współcześnie to już nie tylko tradycyjna linia garniturowa. W ofercie znajdują się także ubrania casualowe i streetwearowe. Propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente znajdziemy na stronie pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.