Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente
Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente – mistrzowski styl, który wygrywa w każdym starciu!
Marka Pako Lorente w ramach współpracy ze słynnym mistrzem UFC w wadze półciężkiej zaprezentowała niezwykłą selekcję produktów. Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą.
Do Klubu Kultur Pako Lorente dołączył prawdziwy wojownik, mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz! Efektami współpracy dynamicznie rozwijającej się, polskiej marki odzieżowej i nowego ambasadora zostały wyjątkowe propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. Selekcja ubrań sygnowana nazwiskiem światowej sławy sportowca to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu. Wybrane produkty przywołują historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami. Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador.
– Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny. Selekcja Selected by Jan Błachowicz to odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy stawiają na stylizacje eleganckie, mocne oraz nowoczesne, jednocześnie nie zapominając o komforcie i wygodzie, atutach niezwykle cenionych przez aktywnych mężczyzn – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.
– Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań. Z dumą dołączam do Klubu Kultur Pako Lorente – dodaje Jan Błachowicz, mistrz UFC w wadze półciężkiej.
W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wyselekcjonowane tak, by z łatwością tworzyły kompletne stylizacje świadomego, nieco zadziornego odbiorcy. Odbiorcy, który nie boi się podążać własnymi ścieżkami. Dokładnie tak, jak robi to słynny sportowiec, niebawem broniący tytułu mistrza UFC w wadze półciężkiej.
– Tworzymy ubrania, które mają inspirować do poszukiwania własnego stylu. Chcemy, aby mężczyźni wreszcie odważyli się wyrażać siebie za pomocą mody. Pełni pasji poszukujemy nowych rozwiązań i nieustannie inspirujemy naszych klientów. Ponad wszystko liczy się dla nas jakość produktów i ich nowoczesny design. Na nowo patrzymy również na sprawdzone kroje i modele, by zaskakiwać i z dumą wyprzedzać konkurencję – komentuje Izabela Charzasta, Product Manager marki Pako Lorente.
Pako Lorente to polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijająca się również w krajach nadbałtyckich. Współcześnie to już nie tylko tradycyjna linia garniturowa. W ofercie znajdują się także ubrania casualowe i streetwearowe. Propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente znajdziemy na stronie pakolorente.com.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.