Komunikaty PR

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

2024-05-21  |  08:20
Biuro prasowe

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój odnowionej perfumerii zachwyca prostą elegancją. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 21 maja. Perfumeria Sephora mieści się w tym samym miejscu, na parterze galerii, w pobliżu sklepu Home&You.

 

Nowa odsłona lokalu z pewnością spodoba się stałym klientom Sephora. Jasne, estetyczne, przestronne wnętrza, otwarty plan, to wyróżniki zmodernizowanej perfumerii. Jej przestrzeń zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci. Lokal wyróżnia nowoczesna aranżacja wnętrz, nastawiona na funkcjonalność i komfort kupujących. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. wygodny automat Click&Colect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl. Poza szeroką ofertą produktową i bezpłatnymi poradami konsultantek, klientki mogą w salonie skorzystać z cyfrowego badania skóry. Z okazji otwarcia perfumerii zaplanowano dla gości wiele niespodzianek

 

– Wiosna zdecydowanie obfituje w nowości w ofercie usługowo-handlowej Focusa. Wielu najemców w ostatnich tygodniach otworzyło u nas swoje salony, a niektórzy z dotychczasowych zdecydowali się na remonty. Sephora jest przykładem kolejnej udanej metamorfozy lokalu naszego wieloletniego najemcy. Stali bywalcy perfumerii cenią sobie zakupy w niej za miłą, sprawną i pomocną obsługę przy wyborze odpowiednich produktów, a także za atrakcyjne ekspozycje i łatwy dostęp do kosmetyków, dlatego odnowione oraz ładniejsze wnętrza z pewnością wpłyną na ich pozytywne doświadczenia i komfort przebywania w salonie mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Sephora to najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce, a zarazem największa na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji, a od 1999 roku jest obecna na polskim rynku.

 

Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje bardzo szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Wśród nich znajdują się luksusowe marki, jak np. Dior, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne brandy dostępne wyłącznie w Sephora ( Benefit, Rare Beauty, Fenty Beauty by Rihanna, Tarte, Too Faced, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Glow Recipe, Ferragamo, Viktor & Rolf, Eisenberg. Ofertę wzbogaca przystępna cenowo marka własna, Sephora Collection, o szerokiej gamie produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz kąpieli.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.