Komunikaty PR

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

2024-05-21  |  08:20
Biuro prasowe

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój odnowionej perfumerii zachwyca prostą elegancją. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 21 maja. Perfumeria Sephora mieści się w tym samym miejscu, na parterze galerii, w pobliżu sklepu Home&You.

 

Nowa odsłona lokalu z pewnością spodoba się stałym klientom Sephora. Jasne, estetyczne, przestronne wnętrza, otwarty plan, to wyróżniki zmodernizowanej perfumerii. Jej przestrzeń zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci. Lokal wyróżnia nowoczesna aranżacja wnętrz, nastawiona na funkcjonalność i komfort kupujących. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. wygodny automat Click&Colect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl. Poza szeroką ofertą produktową i bezpłatnymi poradami konsultantek, klientki mogą w salonie skorzystać z cyfrowego badania skóry. Z okazji otwarcia perfumerii zaplanowano dla gości wiele niespodzianek

 

– Wiosna zdecydowanie obfituje w nowości w ofercie usługowo-handlowej Focusa. Wielu najemców w ostatnich tygodniach otworzyło u nas swoje salony, a niektórzy z dotychczasowych zdecydowali się na remonty. Sephora jest przykładem kolejnej udanej metamorfozy lokalu naszego wieloletniego najemcy. Stali bywalcy perfumerii cenią sobie zakupy w niej za miłą, sprawną i pomocną obsługę przy wyborze odpowiednich produktów, a także za atrakcyjne ekspozycje i łatwy dostęp do kosmetyków, dlatego odnowione oraz ładniejsze wnętrza z pewnością wpłyną na ich pozytywne doświadczenia i komfort przebywania w salonie mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Sephora to najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce, a zarazem największa na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji, a od 1999 roku jest obecna na polskim rynku.

 

Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje bardzo szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Wśród nich znajdują się luksusowe marki, jak np. Dior, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne brandy dostępne wyłącznie w Sephora ( Benefit, Rare Beauty, Fenty Beauty by Rihanna, Tarte, Too Faced, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Glow Recipe, Ferragamo, Viktor & Rolf, Eisenberg. Ofertę wzbogaca przystępna cenowo marka własna, Sephora Collection, o szerokiej gamie produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz kąpieli.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Fanex prezentuje nowy sklep internetowy Biuro prasowe
2024-07-26 | 12:00

Fanex prezentuje nowy sklep internetowy

Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na celu
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.