Komunikaty PR

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

2024-05-21  |  08:20
Biuro prasowe

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój odnowionej perfumerii zachwyca prostą elegancją. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 21 maja. Perfumeria Sephora mieści się w tym samym miejscu, na parterze galerii, w pobliżu sklepu Home&You.

 

Nowa odsłona lokalu z pewnością spodoba się stałym klientom Sephora. Jasne, estetyczne, przestronne wnętrza, otwarty plan, to wyróżniki zmodernizowanej perfumerii. Jej przestrzeń zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci. Lokal wyróżnia nowoczesna aranżacja wnętrz, nastawiona na funkcjonalność i komfort kupujących. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. wygodny automat Click&Colect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl. Poza szeroką ofertą produktową i bezpłatnymi poradami konsultantek, klientki mogą w salonie skorzystać z cyfrowego badania skóry. Z okazji otwarcia perfumerii zaplanowano dla gości wiele niespodzianek

 

– Wiosna zdecydowanie obfituje w nowości w ofercie usługowo-handlowej Focusa. Wielu najemców w ostatnich tygodniach otworzyło u nas swoje salony, a niektórzy z dotychczasowych zdecydowali się na remonty. Sephora jest przykładem kolejnej udanej metamorfozy lokalu naszego wieloletniego najemcy. Stali bywalcy perfumerii cenią sobie zakupy w niej za miłą, sprawną i pomocną obsługę przy wyborze odpowiednich produktów, a także za atrakcyjne ekspozycje i łatwy dostęp do kosmetyków, dlatego odnowione oraz ładniejsze wnętrza z pewnością wpłyną na ich pozytywne doświadczenia i komfort przebywania w salonie mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Sephora to najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce, a zarazem największa na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji, a od 1999 roku jest obecna na polskim rynku.

 

Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje bardzo szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Wśród nich znajdują się luksusowe marki, jak np. Dior, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne brandy dostępne wyłącznie w Sephora ( Benefit, Rare Beauty, Fenty Beauty by Rihanna, Tarte, Too Faced, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Glow Recipe, Ferragamo, Viktor & Rolf, Eisenberg. Ofertę wzbogaca przystępna cenowo marka własna, Sephora Collection, o szerokiej gamie produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz kąpieli.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.