Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój odnowionej perfumerii zachwyca prostą elegancją. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 21 maja. Perfumeria Sephora mieści się w tym samym miejscu, na parterze galerii, w pobliżu sklepu Home&You.
Nowa odsłona lokalu z pewnością spodoba się stałym klientom Sephora. Jasne, estetyczne, przestronne wnętrza, otwarty plan, to wyróżniki zmodernizowanej perfumerii. Jej przestrzeń zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci. Lokal wyróżnia nowoczesna aranżacja wnętrz, nastawiona na funkcjonalność i komfort kupujących. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. wygodny automat Click&Colect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl. Poza szeroką ofertą produktową i bezpłatnymi poradami konsultantek, klientki mogą w salonie skorzystać z cyfrowego badania skóry. Z okazji otwarcia perfumerii zaplanowano dla gości wiele niespodzianek
– Wiosna zdecydowanie obfituje w nowości w ofercie usługowo-handlowej Focusa. Wielu najemców w ostatnich tygodniach otworzyło u nas swoje salony, a niektórzy z dotychczasowych zdecydowali się na remonty. Sephora jest przykładem kolejnej udanej metamorfozy lokalu naszego wieloletniego najemcy. Stali bywalcy perfumerii cenią sobie zakupy w niej za miłą, sprawną i pomocną obsługę przy wyborze odpowiednich produktów, a także za atrakcyjne ekspozycje i łatwy dostęp do kosmetyków, dlatego odnowione oraz ładniejsze wnętrza z pewnością wpłyną na ich pozytywne doświadczenia i komfort przebywania w salonie – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Sephora to najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce, a zarazem największa na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji, a od 1999 roku jest obecna na polskim rynku.
Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje bardzo szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Wśród nich znajdują się luksusowe marki, jak np. Dior, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne brandy dostępne wyłącznie w Sephora ( Benefit, Rare Beauty, Fenty Beauty by Rihanna, Tarte, Too Faced, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Glow Recipe, Ferragamo, Viktor & Rolf, Eisenberg. Ofertę wzbogaca przystępna cenowo marka własna, Sephora Collection, o szerokiej gamie produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz kąpieli.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.