Sezon okazji w sklepach już otwarty. Nowe Czyżyny kuszą promocjami
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Rabaty sięgające nawet minus 70 proc. z okazji Black Week, prezenty mikołajkowe za zakupy oraz konkursy. Koniec listopada przyniesie odwiedzającym Nowe Czyżyny w Krakowie całą masę okazji i atrakcji zakupowych.
Już 22 listopada w centrum handlowym wystartuje specjalna akcja, w której w zamian za dokonane w nim zakupy będzie można odebrać kalendarz adwentowy z popularnymi klockami. Aby go otrzymać, trzeba jednak wydać minimum 400 zł, a następnie zeskanować paragony przy pomocy aplikacji mobilnej Nowych Czyżyn, którą można pobrać z App Store lub Google Play.
W akcji nie biorą udziału paragony ze sklepu Carrefour. Poszczególne dowody zakupu muszą także opiewać na kwotę wyższą niż 30 zł. Akcja trwa do 30 listopada, a kalendarze adwentowe można odbierać codziennie w czasie jej trwania w punkcie obsługi, który działa od 12.00 do 19.00.
– Tym wydarzeniem otwieramy sezon świątecznych zakupów oraz rozdajemy pierwsze upominki mikołajkowe – mówi Anna Brzozowska i dodaje: – Przed nami bardzo intensywny sezon handlowy, który wypełnią kolejne akcje z prezentami, a przede wszystkim trwające tydzień promocje Black Week, w którym udział bierze większość sklepów naszego centrum handlowego.
To jednak nie koniec. Także w dniach od 22 do 30 listopada Nowe Czyżyny organizują konkurs, w którym do zdobycia są PlayStation 5 oraz dwie konsole Nintendo Switch. W jego ramach wystarczy wypełnić kupon, odpowiadając kreatywnie na pytanie. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone – informują przedstawiciele Nowych Czyżyn. Koniec listopada to także start sezonu Black Week.
Już od 25 listopada aż do 2 grudnia w Nowych Czyżynach będzie można znaleźć setki okazji cenowych, promocji i zniżek. Te ostatnie sięgną nawet minus 70%. Najwięcej okazji tradycyjnie znajdzie się w sklepach z ubraniami, butami, w drogeriach i perfumeriach, a także w sklepach z dodatkami do domu. Nie ominą one także restauracji i kawiarni, punktów usługowych oraz sklepów spożywczych.
– W tym roku „czarne” promocje dostępne będą w sklepach Nowych Czyżyn przez tydzień, chociaż niektóre marki już kuszą niemałymi zniżkami. Dla kupujących to okazja, aby kupić wcześniej upatrzone rzeczy, teraz dostępne w niższej cenie lub już sięgnąć po pierwsze prezenty świąteczne. Tym bardziej, że największe zniżki znajdziemy właśnie w sklepach, w których najczęściej kupujemy upominki na Mikołaja i gwiazdkę – mówi Anna Brzozowska.
Klarna czy Google – gdzie Polacy szukają swoich ulubionych produktów?
Toruńskie centra handlowe opanują „czarne promocje”. Ceny w dół nawet o -75%
Weź udział w loterii i odjedź z Manufaktury nowym Seatem Arona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.