Sezon okazji w sklepach już otwarty. Nowe Czyżyny kuszą promocjami

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Rabaty sięgające nawet minus 70 proc. z okazji Black Week, prezenty mikołajkowe za zakupy oraz konkursy. Koniec listopada przyniesie odwiedzającym Nowe Czyżyny w Krakowie całą masę okazji i atrakcji zakupowych.
Już 22 listopada w centrum handlowym wystartuje specjalna akcja, w której w zamian za dokonane w nim zakupy będzie można odebrać kalendarz adwentowy z popularnymi klockami. Aby go otrzymać, trzeba jednak wydać minimum 400 zł, a następnie zeskanować paragony przy pomocy aplikacji mobilnej Nowych Czyżyn, którą można pobrać z App Store lub Google Play.
W akcji nie biorą udziału paragony ze sklepu Carrefour. Poszczególne dowody zakupu muszą także opiewać na kwotę wyższą niż 30 zł. Akcja trwa do 30 listopada, a kalendarze adwentowe można odbierać codziennie w czasie jej trwania w punkcie obsługi, który działa od 12.00 do 19.00.
– Tym wydarzeniem otwieramy sezon świątecznych zakupów oraz rozdajemy pierwsze upominki mikołajkowe – mówi Anna Brzozowska i dodaje: – Przed nami bardzo intensywny sezon handlowy, który wypełnią kolejne akcje z prezentami, a przede wszystkim trwające tydzień promocje Black Week, w którym udział bierze większość sklepów naszego centrum handlowego.
To jednak nie koniec. Także w dniach od 22 do 30 listopada Nowe Czyżyny organizują konkurs, w którym do zdobycia są PlayStation 5 oraz dwie konsole Nintendo Switch. W jego ramach wystarczy wypełnić kupon, odpowiadając kreatywnie na pytanie. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone – informują przedstawiciele Nowych Czyżyn. Koniec listopada to także start sezonu Black Week.
Już od 25 listopada aż do 2 grudnia w Nowych Czyżynach będzie można znaleźć setki okazji cenowych, promocji i zniżek. Te ostatnie sięgną nawet minus 70%. Najwięcej okazji tradycyjnie znajdzie się w sklepach z ubraniami, butami, w drogeriach i perfumeriach, a także w sklepach z dodatkami do domu. Nie ominą one także restauracji i kawiarni, punktów usługowych oraz sklepów spożywczych.
– W tym roku „czarne” promocje dostępne będą w sklepach Nowych Czyżyn przez tydzień, chociaż niektóre marki już kuszą niemałymi zniżkami. Dla kupujących to okazja, aby kupić wcześniej upatrzone rzeczy, teraz dostępne w niższej cenie lub już sięgnąć po pierwsze prezenty świąteczne. Tym bardziej, że największe zniżki znajdziemy właśnie w sklepach, w których najczęściej kupujemy upominki na Mikołaja i gwiazdkę – mówi Anna Brzozowska.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.