Komunikaty PR

SHEIN Cloud Car: Moda dostępna dla wszystkich

2024-11-12  |  13:40
Biuro prasowe
Do pobrania Mat.pras. ( 0.03 MB )

SHEIN – globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle – zakończył trasę swojego mobilnego showroomu Cloud Car, który podróżował po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. SHEIN Cloud Car ruszył w podróż 21 października, zaczynając od Warszawy, a 6 listopada zakończył swoją trasę w Katowicach. W trakcie tej podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.

W ciągu kilku tygodni, SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living, oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.

„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego „on demand” opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” – wyjaśnia Jolanta Stryjczak, Dyrektor Public Relations SHEIN w Polsce.

Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.

Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.