Komunikaty PR

Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji

2021-06-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Gotowi na powrót energii w trakcie podróży? 

Promocja potrwa dwa miesiące – od początku czerwca do końca lipca. Napoje będą dostępne w pojemnościach 250 oraz 500 ml. W ramach tej samej pojemności, wersje smakowe można kupować wymiennie, mając tym samym okazję do spróbowania dwóch różnych smaków. Kupując promocyjne napoje o pojemności 0,5 l. klient dostanie dodatkowo 50 punktów Shell ClubSmart za każdy produkt (łącznie z przecenionym).  

– Zbliżają się wakacje. Ze względu na obecną sytuację większość z nas pewnie będzie podróżować samochodem po Polsce, dlatego chcemy umilić i ułatwić klientom tę podróż. Nasze stacje są miejscem, w którym można nie tylko zatankować auto, ale również posilić się, odpocząć i nabrać siły. Dodatkowy zastrzyk energii daje kawa, ale klientom, którzy w gorącym, letnim okresie będą szukać ochłody oferujemy promocję na napój energetyczny, który dodatkowo zawiera w sobie witaminy. Jesteśmy przekonani, że każdy z naszych klientów znajdzie w tej ofercie produkt odpowiadający jego gustowi smakowemu – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.  

Oferta do wyczerpania zapasów będzie dostępna na wybranych stacjach Shell. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.shell.pl. 

A jeśli o tankowaniu mowa… 

Cały czas we wtorki i czwartki można skorzystać z akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach we wtorki kierowcy zatankują paliwo Shell V-Power w cenie paliwa podstawowego, a w czwartek z promocji skorzystają użytkownicy silników diesla. Paliwo Shell V-Power zawiera w sobie wzmocnioną formułę DYNAFLEX, która pomaga poprawić moc silnika, a także zwiększyć wydajność paliwa. Shell V-Power jest jedynym paliwem rekomendowanym przez Scuderia Ferrari.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.