Komunikaty PR

Sieć dyskontów Netto otwiera sklep w Milanówku

2022-05-12  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

 

Nowy sklep Netto w Milanówku

Już od czwartku, 14 maja, mieszkańcy Milanówka mogą robić zakupy w nowopowstałym dyskoncie Netto. Sklep sieci Netto Polska otwiera się przy ul. Królewskiej 123a. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.

Wyjątkowe promocje

Na powitanie klientów Netto przygotowało specjalną ofertę. W dniach 12-14 maja wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. świeże owoce i ważywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 2,99 zł/1 kg – 47 proc. taniej – a także paprykę w cenie 7,99 zł za 1 kg. Promocje będą dotyczyć również mięsa: karkówka wieprzowa w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – za 9,69 zł (560 g), czy mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa w cenie 4,99 zł za 500 g. Obniżką objęte zostaną także takie produkty, jak łosoś atlantycki Port Netto, nabiał Miletto oraz czekolady Premieur. 

W dniach 12-14 maja promocja będzie dotyczyła również bogatej oferty non food. W ofercie znajdą się między innymi: hamak brazylijski z podłokietnikami (80 zł), żelazko parowe 2200 W (50 zł), dzbanek filtrujący z trzema wkładami (25 zł) oraz bawełniane ręczniki w trzech wymiarach (4, 8 lub 15 zł za sztukę).

Sobota pełna atrakcji

Z okazji otwarcia nowego sklepu, 14 maja (sobota) klienci będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Dla odwiedzających Netto z dziećmi sklep przewidział także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Tego dnia dostępna będzie także darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.

Netto w formacie 3.0

Nowy format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Wszystko po to, aby robienie zakupów było nie tylko łatwe, ale i komfortowe.

Więcej informacji o Netto na: 

·       stronie www: netto.pl,

·       profilu na Facebooku: Netto Polska.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Prosto z zagrody, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.