Sieć dyskontów Netto otwiera sklep w Milanówku

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl
Nowy sklep Netto w Milanówku
Już od czwartku, 14 maja, mieszkańcy Milanówka mogą robić zakupy w nowopowstałym dyskoncie Netto. Sklep sieci Netto Polska otwiera się przy ul. Królewskiej 123a. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.
Wyjątkowe promocje
Na powitanie klientów Netto przygotowało specjalną ofertę. W dniach 12-14 maja wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. świeże owoce i ważywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 2,99 zł/1 kg – 47 proc. taniej – a także paprykę w cenie 7,99 zł za 1 kg. Promocje będą dotyczyć również mięsa: karkówka wieprzowa w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – za 9,69 zł (560 g), czy mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa w cenie 4,99 zł za 500 g. Obniżką objęte zostaną także takie produkty, jak łosoś atlantycki Port Netto, nabiał Miletto oraz czekolady Premieur.
W dniach 12-14 maja promocja będzie dotyczyła również bogatej oferty non food. W ofercie znajdą się między innymi: hamak brazylijski z podłokietnikami (80 zł), żelazko parowe 2200 W (50 zł), dzbanek filtrujący z trzema wkładami (25 zł) oraz bawełniane ręczniki w trzech wymiarach (4, 8 lub 15 zł za sztukę).
Sobota pełna atrakcji
Z okazji otwarcia nowego sklepu, 14 maja (sobota) klienci będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Dla odwiedzających Netto z dziećmi sklep przewidział także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Tego dnia dostępna będzie także darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.
Netto w formacie 3.0
Nowy format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Wszystko po to, aby robienie zakupów było nie tylko łatwe, ale i komfortowe.
Więcej informacji o Netto na:
· stronie www: netto.pl,
· profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Prosto z zagrody, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.