Sieć dyskontów Netto otwiera sklep w Milanówku
Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl
Nowy sklep Netto w Milanówku
Już od czwartku, 14 maja, mieszkańcy Milanówka mogą robić zakupy w nowopowstałym dyskoncie Netto. Sklep sieci Netto Polska otwiera się przy ul. Królewskiej 123a. Standardowo sklep będzie czynny w godzinach 6:00-22:00.
Wyjątkowe promocje
Na powitanie klientów Netto przygotowało specjalną ofertę. W dniach 12-14 maja wybrane produkty będzie można zakupić w obniżonych cenach. Promocje obejmą np. świeże owoce i ważywa z Zieleniaka Netto, jak np. banany w cenie 2,99 zł/1 kg – 47 proc. taniej – a także paprykę w cenie 7,99 zł za 1 kg. Promocje będą dotyczyć również mięsa: karkówka wieprzowa w plastrach Sztuka Mięsa – marki własnej Netto – za 9,69 zł (560 g), czy mięso mielone wieprzowe z szynki Sztuka Mięsa w cenie 4,99 zł za 500 g. Obniżką objęte zostaną także takie produkty, jak łosoś atlantycki Port Netto, nabiał Miletto oraz czekolady Premieur.
W dniach 12-14 maja promocja będzie dotyczyła również bogatej oferty non food. W ofercie znajdą się między innymi: hamak brazylijski z podłokietnikami (80 zł), żelazko parowe 2200 W (50 zł), dzbanek filtrujący z trzema wkładami (25 zł) oraz bawełniane ręczniki w trzech wymiarach (4, 8 lub 15 zł za sztukę).
Sobota pełna atrakcji
Z okazji otwarcia nowego sklepu, 14 maja (sobota) klienci będą mogli skorzystać z szeregu atrakcji przygotowanych przez Netto. Już od godzin porannych chętni będą mogli zakręcić kołem fortuny i zdobyć wyjątkowe nagrody. Dla odwiedzających Netto z dziećmi sklep przewidział także konkursy i atrakcje dla najmłodszych. Tego dnia dostępna będzie także darmowa kawa i przekąski dla klientów sklepu. Wydarzeniu przez cały czas towarzyszyć będzie muzyka w tle. Warto zajrzeć do Netto tego dnia.
Netto w formacie 3.0
Nowy format dyskontu oznacza szereg rozwiązań, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które nie tylko zwiększą komfort klientów, ale i ułatwią oraz przyspieszą zakupy. Format 3.0 to także poszerzenie asortymentu warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu. Wszystko po to, aby robienie zakupów było nie tylko łatwe, ale i komfortowe.
Więcej informacji o Netto na:
· stronie www: netto.pl,
· profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Prosto z zagrody, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.