Komunikaty PR

Sieć handlowa Netto wystartowała z nową kampanią lojalnościową

2020-01-31  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund.

Netto już po raz kolejny przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy program lojalnościowy. W zamian za zakupy w sklepach tej sieci handlowej, od 20 stycznia do 28 marca 2020 roku, klienci otrzymają nawet do 70 proc. zniżki na wybrane produkty z kolekcji duńskiej marki Ellehammer. Każdy wydatek w wysokości 25 zł jest premiowany jedną naklejką. Aby skorzystać z promocji, należy zebrać 10 naklejek.

W ofercie dostępne są dwie walizki, plecak, torba na laptop, torba na ramię, kosmetyczki oraz etui na dokumenty. Cała kolekcja doskonale sprawdzi się podczas bliższych czy dalszych wyjazdów. Produkty Ellehammer są inspirowane pracami znanego duńskiego wynalazcy Jacoba Ellehammera i łączą w sobie skandynawski design, wytrzymałość oraz wysoką jakość.

To już kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w trzech podobnych akcjach i zakupić w promocyjnych cenach produkty renomowanych producentów – garnki i noże marki Thomas by Rosethal Group oraz kieliszki Schott Zwiesel. Poprzednie programy cieszyły się wielkim zainteresowaniem klientów.

Netto jako oficjalny partner regionalny Borussi Dortmund, w filmiku promującym akcję lojalnościową nie tylko zachęca do wyjazdów na mecze drużyny piłkarskiej i do kibicowania jej podczas rozgrywek. Przede wszystkim, w ramach współpracy nawiązanej w lipcu 2019 r., sieć wraz z klubem BVB, a także Fundacją Akademia Łukasza Piszczka, wspierają rozwój młodych sportowców oraz budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma się stać kuźnią piłkarskich talentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.