Sieć handlowa Netto wystartowała z nową kampanią lojalnościową
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund.
Netto już po raz kolejny przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy program lojalnościowy. W zamian za zakupy w sklepach tej sieci handlowej, od 20 stycznia do 28 marca 2020 roku, klienci otrzymają nawet do 70 proc. zniżki na wybrane produkty z kolekcji duńskiej marki Ellehammer. Każdy wydatek w wysokości 25 zł jest premiowany jedną naklejką. Aby skorzystać z promocji, należy zebrać 10 naklejek.
W ofercie dostępne są dwie walizki, plecak, torba na laptop, torba na ramię, kosmetyczki oraz etui na dokumenty. Cała kolekcja doskonale sprawdzi się podczas bliższych czy dalszych wyjazdów. Produkty Ellehammer są inspirowane pracami znanego duńskiego wynalazcy Jacoba Ellehammera i łączą w sobie skandynawski design, wytrzymałość oraz wysoką jakość.
To już kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w trzech podobnych akcjach i zakupić w promocyjnych cenach produkty renomowanych producentów – garnki i noże marki Thomas by Rosethal Group oraz kieliszki Schott Zwiesel. Poprzednie programy cieszyły się wielkim zainteresowaniem klientów.
Netto jako oficjalny partner regionalny Borussi Dortmund, w filmiku promującym akcję lojalnościową nie tylko zachęca do wyjazdów na mecze drużyny piłkarskiej i do kibicowania jej podczas rozgrywek. Przede wszystkim, w ramach współpracy nawiązanej w lipcu 2019 r., sieć wraz z klubem BVB, a także Fundacją Akademia Łukasza Piszczka, wspierają rozwój młodych sportowców oraz budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma się stać kuźnią piłkarskich talentów.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Damian Janikowski: Radosław Majdan to jest superkompan na wyprawy, na zakupy i megagość do pogadania
Były zapaśnik podkreśla, że udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” nie był dla niego szczególnie trudnym wyzwaniem, ponieważ wiele z konkurencji przypominało mu codzienne treningi. Mimo to Damian Janikowski nie czuł się pewnie, gdyż rywalizował z utalentowanymi sportowcami, takimi jak Adam Kszczot czy Jakub Rzeźniczak. Zauważył też, że Radosław Majdan, a prywatnie jego sąsiad, nie był groźnym przeciwnikiem, ale raczej świetnym towarzyszem wyprawy.
Zdrowie
Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający
Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.
Teatr
Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”
Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.