Komunikaty PR

Sieć handlowa Netto wystartowała z nową kampanią lojalnościową

2020-01-31  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund.

Netto już po raz kolejny przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy program lojalnościowy. W zamian za zakupy w sklepach tej sieci handlowej, od 20 stycznia do 28 marca 2020 roku, klienci otrzymają nawet do 70 proc. zniżki na wybrane produkty z kolekcji duńskiej marki Ellehammer. Każdy wydatek w wysokości 25 zł jest premiowany jedną naklejką. Aby skorzystać z promocji, należy zebrać 10 naklejek.

W ofercie dostępne są dwie walizki, plecak, torba na laptop, torba na ramię, kosmetyczki oraz etui na dokumenty. Cała kolekcja doskonale sprawdzi się podczas bliższych czy dalszych wyjazdów. Produkty Ellehammer są inspirowane pracami znanego duńskiego wynalazcy Jacoba Ellehammera i łączą w sobie skandynawski design, wytrzymałość oraz wysoką jakość.

To już kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w trzech podobnych akcjach i zakupić w promocyjnych cenach produkty renomowanych producentów – garnki i noże marki Thomas by Rosethal Group oraz kieliszki Schott Zwiesel. Poprzednie programy cieszyły się wielkim zainteresowaniem klientów.

Netto jako oficjalny partner regionalny Borussi Dortmund, w filmiku promującym akcję lojalnościową nie tylko zachęca do wyjazdów na mecze drużyny piłkarskiej i do kibicowania jej podczas rozgrywek. Przede wszystkim, w ramach współpracy nawiązanej w lipcu 2019 r., sieć wraz z klubem BVB, a także Fundacją Akademia Łukasza Piszczka, wspierają rozwój młodych sportowców oraz budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma się stać kuźnią piłkarskich talentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.