Sieć handlowa Netto wystartowała z nową kampanią lojalnościową
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund.
Netto już po raz kolejny przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy program lojalnościowy. W zamian za zakupy w sklepach tej sieci handlowej, od 20 stycznia do 28 marca 2020 roku, klienci otrzymają nawet do 70 proc. zniżki na wybrane produkty z kolekcji duńskiej marki Ellehammer. Każdy wydatek w wysokości 25 zł jest premiowany jedną naklejką. Aby skorzystać z promocji, należy zebrać 10 naklejek.
W ofercie dostępne są dwie walizki, plecak, torba na laptop, torba na ramię, kosmetyczki oraz etui na dokumenty. Cała kolekcja doskonale sprawdzi się podczas bliższych czy dalszych wyjazdów. Produkty Ellehammer są inspirowane pracami znanego duńskiego wynalazcy Jacoba Ellehammera i łączą w sobie skandynawski design, wytrzymałość oraz wysoką jakość.
To już kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w trzech podobnych akcjach i zakupić w promocyjnych cenach produkty renomowanych producentów – garnki i noże marki Thomas by Rosethal Group oraz kieliszki Schott Zwiesel. Poprzednie programy cieszyły się wielkim zainteresowaniem klientów.
Netto jako oficjalny partner regionalny Borussi Dortmund, w filmiku promującym akcję lojalnościową nie tylko zachęca do wyjazdów na mecze drużyny piłkarskiej i do kibicowania jej podczas rozgrywek. Przede wszystkim, w ramach współpracy nawiązanej w lipcu 2019 r., sieć wraz z klubem BVB, a także Fundacją Akademia Łukasza Piszczka, wspierają rozwój młodych sportowców oraz budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma się stać kuźnią piłkarskich talentów.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.