Komunikaty PR

Sieć Kontigo jeszcze bliżej klientek

2021-03-31  |  20:53
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchomiła w marcu akcję „Kobiety Kobietom”. W jej ramach marka chce jeszcze mocniej łączyć swoje klientki i angażować je w aktywności mające na celu dbanie o relacje, wzajemne wsparcie oraz inspirowanie się. Przedsięwzięcie uwzględnia trzy główne filary: specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet, wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety oraz akcję CSR na rzecz Centrum Praw Kobiet.

Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. – Kobieta znajduje się w samym centrum zainteresowania Kontigo i jest wpisana w DNA naszej marki, stąd też od początku naszej działalności staramy się doceniać nasze klientki i budować wśród nich poczucie własnej wartości. „Kobiety Kobietom w Kontigo” to kolejny krok, który ma na celu realne, codzienne wsparcie kobiet – nie tylko duchowe, ale też praktyczne – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.

Trzy filary dla Kobiet

Akcja „Kobiety Kobietom” została zaplanowana na marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet oraz celebracją siły kobiecości. Kontigo zaplanowało na ten czas trzy główne filary działań.

Pierwszy z nich dotyczy bezpośredniego świętowania Dnia Kobiet. W dniach 4-8 marca trwała promocja związana z uruchomioną niedawno „wySPĄ Kontigo”, czyli wirtualnym SPA na stronie Kontigo. W tym czasie obowiązywała promocja do 50 proc. na wszystkie kosmetyki z internetowego SPA. Dodatkowo w czasie trwania promocji, do każdego zakupu Kontigo dodawało kody rabatowe -25% na wszystkie rytuały SPA dla klientek Kontigo oraz ich przyjaciółek.

Ponadto w marcu Kontigo eksponuje w swoich kanałach komunikacji dostępne w tej sieci polskie marki kosmetyczne, stworzone przez wyjątkowe kobiety. Klientki sieci mogą poznać w tym miesiącu historie wybranych marek oraz ich twórczyń, a także skorzystać z promocji na prezentowane serie kosmetyków.

W drugiej połowie marca Kontigo rozpoczęła długofalową współpracę z Fundacją Centrum Praw Kobiet,  której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. – Nasza pierwsza akcja na rzecz Centrum Praw Kobiet miała miejsce w listopadzie w zeszłym roku, kiedy przekazaliśmy Fundacji – w ramach symbolicznego wsparcia kobiet w trudnych dla nich chwilach – całość zysku z jednego dnia. Od tego czasu prowadziliśmy rozmowy na temat stałej współpracy. Jej pierwszą odsłoną jest akcja „Podziel się pięknem”, trwająca od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki mogą kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 5,99 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym Fundacji – dodaje Magdalena Dąbrowska z Kontigo.

Więcej informacji na temat aktywacji „Kobiety kobietom” można znaleźć na stronie www.kontigo.pl.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.