Sieć Kontigo jeszcze bliżej klientek

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchomiła w marcu akcję „Kobiety Kobietom”. W jej ramach marka chce jeszcze mocniej łączyć swoje klientki i angażować je w aktywności mające na celu dbanie o relacje, wzajemne wsparcie oraz inspirowanie się. Przedsięwzięcie uwzględnia trzy główne filary: specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet, wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety oraz akcję CSR na rzecz Centrum Praw Kobiet.
Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. – Kobieta znajduje się w samym centrum zainteresowania Kontigo i jest wpisana w DNA naszej marki, stąd też od początku naszej działalności staramy się doceniać nasze klientki i budować wśród nich poczucie własnej wartości. „Kobiety Kobietom w Kontigo” to kolejny krok, który ma na celu realne, codzienne wsparcie kobiet – nie tylko duchowe, ale też praktyczne – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Trzy filary dla Kobiet
Akcja „Kobiety Kobietom” została zaplanowana na marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet oraz celebracją siły kobiecości. Kontigo zaplanowało na ten czas trzy główne filary działań.
Pierwszy z nich dotyczy bezpośredniego świętowania Dnia Kobiet. W dniach 4-8 marca trwała promocja związana z uruchomioną niedawno „wySPĄ Kontigo”, czyli wirtualnym SPA na stronie Kontigo. W tym czasie obowiązywała promocja do 50 proc. na wszystkie kosmetyki z internetowego SPA. Dodatkowo w czasie trwania promocji, do każdego zakupu Kontigo dodawało kody rabatowe -25% na wszystkie rytuały SPA dla klientek Kontigo oraz ich przyjaciółek.
Ponadto w marcu Kontigo eksponuje w swoich kanałach komunikacji dostępne w tej sieci polskie marki kosmetyczne, stworzone przez wyjątkowe kobiety. Klientki sieci mogą poznać w tym miesiącu historie wybranych marek oraz ich twórczyń, a także skorzystać z promocji na prezentowane serie kosmetyków.
W drugiej połowie marca Kontigo rozpoczęła długofalową współpracę z Fundacją Centrum Praw Kobiet, której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. – Nasza pierwsza akcja na rzecz Centrum Praw Kobiet miała miejsce w listopadzie w zeszłym roku, kiedy przekazaliśmy Fundacji – w ramach symbolicznego wsparcia kobiet w trudnych dla nich chwilach – całość zysku z jednego dnia. Od tego czasu prowadziliśmy rozmowy na temat stałej współpracy. Jej pierwszą odsłoną jest akcja „Podziel się pięknem”, trwająca od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki mogą kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 5,99 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym Fundacji – dodaje Magdalena Dąbrowska z Kontigo.
Więcej informacji na temat aktywacji „Kobiety kobietom” można znaleźć na stronie www.kontigo.pl.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.