Sieć Kontigo jeszcze bliżej klientek

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchomiła w marcu akcję „Kobiety Kobietom”. W jej ramach marka chce jeszcze mocniej łączyć swoje klientki i angażować je w aktywności mające na celu dbanie o relacje, wzajemne wsparcie oraz inspirowanie się. Przedsięwzięcie uwzględnia trzy główne filary: specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet, wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety oraz akcję CSR na rzecz Centrum Praw Kobiet.
Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. – Kobieta znajduje się w samym centrum zainteresowania Kontigo i jest wpisana w DNA naszej marki, stąd też od początku naszej działalności staramy się doceniać nasze klientki i budować wśród nich poczucie własnej wartości. „Kobiety Kobietom w Kontigo” to kolejny krok, który ma na celu realne, codzienne wsparcie kobiet – nie tylko duchowe, ale też praktyczne – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Trzy filary dla Kobiet
Akcja „Kobiety Kobietom” została zaplanowana na marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet oraz celebracją siły kobiecości. Kontigo zaplanowało na ten czas trzy główne filary działań.
Pierwszy z nich dotyczy bezpośredniego świętowania Dnia Kobiet. W dniach 4-8 marca trwała promocja związana z uruchomioną niedawno „wySPĄ Kontigo”, czyli wirtualnym SPA na stronie Kontigo. W tym czasie obowiązywała promocja do 50 proc. na wszystkie kosmetyki z internetowego SPA. Dodatkowo w czasie trwania promocji, do każdego zakupu Kontigo dodawało kody rabatowe -25% na wszystkie rytuały SPA dla klientek Kontigo oraz ich przyjaciółek.
Ponadto w marcu Kontigo eksponuje w swoich kanałach komunikacji dostępne w tej sieci polskie marki kosmetyczne, stworzone przez wyjątkowe kobiety. Klientki sieci mogą poznać w tym miesiącu historie wybranych marek oraz ich twórczyń, a także skorzystać z promocji na prezentowane serie kosmetyków.
W drugiej połowie marca Kontigo rozpoczęła długofalową współpracę z Fundacją Centrum Praw Kobiet, której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. – Nasza pierwsza akcja na rzecz Centrum Praw Kobiet miała miejsce w listopadzie w zeszłym roku, kiedy przekazaliśmy Fundacji – w ramach symbolicznego wsparcia kobiet w trudnych dla nich chwilach – całość zysku z jednego dnia. Od tego czasu prowadziliśmy rozmowy na temat stałej współpracy. Jej pierwszą odsłoną jest akcja „Podziel się pięknem”, trwająca od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki mogą kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 5,99 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym Fundacji – dodaje Magdalena Dąbrowska z Kontigo.
Więcej informacji na temat aktywacji „Kobiety kobietom” można znaleźć na stronie www.kontigo.pl.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.