Sierpień miesiącem darmowej przesyłki dla osób 60+. Everli dla seniorów.
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Firma Everli (wcześniej Szopi) kolejny raz wprowadza darmową dostawę dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja ma na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort seniorów podczas zwiększającej się liczby zachorowań na koronawirusa. Z darmowej usługi można skorzystać, wpisując podczas składania zamówienia kod: BEZPIECZNI. Akcja rozpoczyna się 4 sierpnia i trwa do końca miesiąca.
- W tym roku po raz kolejny wprowadzamy darmową dostawę dla seniorów, ponieważ szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie osób starszych. Sytuacja sprzed kilku miesięcy pokazała, że takie rozwiązania są ważne i potrzebne. Warto zachować spokój, jednak tam, gdzie jest to możliwe – zostać w domu lub ograniczyć wychodzenie – i tak, jak w przypadku zakupów, oddać tę część obowiązków personalnemu szoperowi, który zrobi oraz dostarczy zakupy tego samego dnia, nawet 1-2 godziny od zamówienia – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Everli w Polsce.
Model zakupów Everli polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dostępnej na Android lub iOS) lub strony pl.everli.com produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci mogą zrobić zakupy m.in z popularnych dyskontów takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Usługa jest dostępna obecnie w 15 miastach Polski (Warszawa i okolice oraz Piastów i Piaseczno, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Tychy, Bytom, całe Trójmiasto, Sosnowiec, Szczecin). W ramach akcji, osoby 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę.
Zamówienia realizują i dostarczają szoperzy – osoby przeszkolone, które osobiście wybierają najlepsze produkty, również świeże – warzywa, owoce, mięso, nabiał czy produkty mrożone. Jeżeli dany produkt nie znajduje się na półce, szoper kontaktuje się telefonicznie z klientem i proponuje produkt zastępczy. Dzięki specjalnej torbie, towary są dobrze zabezpieczone przed utratą temperatury. Następnie, zakupy są dostarczane pod wskazany adres, do samych drzwi, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Co ważne, już w trakcie składania zamówienia klienci określają godzinny przedział, w którym oczekują dostawy. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zakupów, które nigdy nie zostają bez nadzoru.
Akcja darmowej dostawy dla seniorów trwa do 31 sierpnia. Kod promocyjny aktywujący darmową dostawę to: BEZPIECZNI.
# # #
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 15 miastach Polski.
Kontakt dla prasy:
Bartosz Lewicki
Tel: 693 55 54 53
Mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.