Komunikaty PR

Sierpień miesiącem darmowej przesyłki dla osób 60+. Everli dla seniorów.

2020-08-05  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.02 MB )

Firma Everli (wcześniej Szopi) kolejny raz wprowadza darmową dostawę dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja ma na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort seniorów podczas zwiększającej się liczby zachorowań na koronawirusa. Z darmowej usługi można skorzystać, wpisując podczas składania zamówienia kod: BEZPIECZNI. Akcja rozpoczyna się 4 sierpnia i trwa do końca miesiąca.

- W tym roku po raz kolejny wprowadzamy darmową dostawę dla seniorów, ponieważ szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie osób starszych. Sytuacja sprzed kilku miesięcy pokazała, że takie rozwiązania są ważne i potrzebne. Warto zachować spokój, jednak tam, gdzie jest to możliwe – zostać w domu lub ograniczyć wychodzenie – i  tak, jak w przypadku zakupów, oddać tę część obowiązków personalnemu szoperowi, który zrobi oraz dostarczy zakupy tego samego dnia, nawet 1-2 godziny od zamówienia – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Everli w Polsce.

Model zakupów Everli polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dostępnej na Android lub iOS) lub strony pl.everli.com produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci mogą zrobić zakupy m.in z popularnych dyskontów takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Usługa jest dostępna obecnie w 15 miastach Polski (Warszawa i okolice oraz Piastów i Piaseczno, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Tychy, Bytom, całe Trójmiasto, Sosnowiec, Szczecin). W ramach akcji, osoby 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę.

Zamówienia realizują i dostarczają szoperzy – osoby przeszkolone, które osobiście wybierają najlepsze produkty, również świeże – warzywa, owoce, mięso, nabiał czy produkty mrożone. Jeżeli dany produkt nie znajduje się na półce, szoper kontaktuje się telefonicznie z klientem i proponuje produkt zastępczy. Dzięki specjalnej torbie, towary są dobrze zabezpieczone przed utratą temperatury. Następnie, zakupy są dostarczane pod wskazany adres, do samych drzwi, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Co ważne, już w trakcie składania zamówienia klienci określają godzinny przedział, w którym oczekują dostawy. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zakupów, które nigdy nie zostają bez nadzoru.

Akcja darmowej dostawy dla seniorów trwa do 31 sierpnia. Kod promocyjny aktywujący darmową dostawę to: BEZPIECZNI.

 

#          #          #

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 15 miastach Polski.

Kontakt dla prasy:
Bartosz Lewicki
Tel: 693 55 54 53
Mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.