Komunikaty PR

Sierpień miesiącem darmowej przesyłki dla osób 60+. Everli dla seniorów.

2020-08-05  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.02 MB )

Firma Everli (wcześniej Szopi) kolejny raz wprowadza darmową dostawę dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja ma na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort seniorów podczas zwiększającej się liczby zachorowań na koronawirusa. Z darmowej usługi można skorzystać, wpisując podczas składania zamówienia kod: BEZPIECZNI. Akcja rozpoczyna się 4 sierpnia i trwa do końca miesiąca.

- W tym roku po raz kolejny wprowadzamy darmową dostawę dla seniorów, ponieważ szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie osób starszych. Sytuacja sprzed kilku miesięcy pokazała, że takie rozwiązania są ważne i potrzebne. Warto zachować spokój, jednak tam, gdzie jest to możliwe – zostać w domu lub ograniczyć wychodzenie – i  tak, jak w przypadku zakupów, oddać tę część obowiązków personalnemu szoperowi, który zrobi oraz dostarczy zakupy tego samego dnia, nawet 1-2 godziny od zamówienia – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Everli w Polsce.

Model zakupów Everli polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dostępnej na Android lub iOS) lub strony pl.everli.com produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci mogą zrobić zakupy m.in z popularnych dyskontów takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Usługa jest dostępna obecnie w 15 miastach Polski (Warszawa i okolice oraz Piastów i Piaseczno, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Tychy, Bytom, całe Trójmiasto, Sosnowiec, Szczecin). W ramach akcji, osoby 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę.

Zamówienia realizują i dostarczają szoperzy – osoby przeszkolone, które osobiście wybierają najlepsze produkty, również świeże – warzywa, owoce, mięso, nabiał czy produkty mrożone. Jeżeli dany produkt nie znajduje się na półce, szoper kontaktuje się telefonicznie z klientem i proponuje produkt zastępczy. Dzięki specjalnej torbie, towary są dobrze zabezpieczone przed utratą temperatury. Następnie, zakupy są dostarczane pod wskazany adres, do samych drzwi, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Co ważne, już w trakcie składania zamówienia klienci określają godzinny przedział, w którym oczekują dostawy. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zakupów, które nigdy nie zostają bez nadzoru.

Akcja darmowej dostawy dla seniorów trwa do 31 sierpnia. Kod promocyjny aktywujący darmową dostawę to: BEZPIECZNI.

 

#          #          #

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 15 miastach Polski.

Kontakt dla prasy:
Bartosz Lewicki
Tel: 693 55 54 53
Mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.