Sierpień miesiącem darmowej przesyłki dla osób 60+. Everli dla seniorów.
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe@lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Firma Everli (wcześniej Szopi) kolejny raz wprowadza darmową dostawę dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja ma na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort seniorów podczas zwiększającej się liczby zachorowań na koronawirusa. Z darmowej usługi można skorzystać, wpisując podczas składania zamówienia kod: BEZPIECZNI. Akcja rozpoczyna się 4 sierpnia i trwa do końca miesiąca.
- W tym roku po raz kolejny wprowadzamy darmową dostawę dla seniorów, ponieważ szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie osób starszych. Sytuacja sprzed kilku miesięcy pokazała, że takie rozwiązania są ważne i potrzebne. Warto zachować spokój, jednak tam, gdzie jest to możliwe – zostać w domu lub ograniczyć wychodzenie – i tak, jak w przypadku zakupów, oddać tę część obowiązków personalnemu szoperowi, który zrobi oraz dostarczy zakupy tego samego dnia, nawet 1-2 godziny od zamówienia – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Everli w Polsce.
Model zakupów Everli polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dostępnej na Android lub iOS) lub strony pl.everli.com produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci mogą zrobić zakupy m.in z popularnych dyskontów takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Usługa jest dostępna obecnie w 15 miastach Polski (Warszawa i okolice oraz Piastów i Piaseczno, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Tychy, Bytom, całe Trójmiasto, Sosnowiec, Szczecin). W ramach akcji, osoby 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę.
Zamówienia realizują i dostarczają szoperzy – osoby przeszkolone, które osobiście wybierają najlepsze produkty, również świeże – warzywa, owoce, mięso, nabiał czy produkty mrożone. Jeżeli dany produkt nie znajduje się na półce, szoper kontaktuje się telefonicznie z klientem i proponuje produkt zastępczy. Dzięki specjalnej torbie, towary są dobrze zabezpieczone przed utratą temperatury. Następnie, zakupy są dostarczane pod wskazany adres, do samych drzwi, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Co ważne, już w trakcie składania zamówienia klienci określają godzinny przedział, w którym oczekują dostawy. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zakupów, które nigdy nie zostają bez nadzoru.
Akcja darmowej dostawy dla seniorów trwa do 31 sierpnia. Kod promocyjny aktywujący darmową dostawę to: BEZPIECZNI.
# # #
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 15 miastach Polski.
Kontakt dla prasy:
Bartosz Lewicki
Tel: 693 55 54 53
Mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.