Komunikaty PR

Sierpień miesiącem darmowej przesyłki dla osób 60+. Everli dla seniorów.

2020-08-05  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.02 MB )

Firma Everli (wcześniej Szopi) kolejny raz wprowadza darmową dostawę dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja ma na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort seniorów podczas zwiększającej się liczby zachorowań na koronawirusa. Z darmowej usługi można skorzystać, wpisując podczas składania zamówienia kod: BEZPIECZNI. Akcja rozpoczyna się 4 sierpnia i trwa do końca miesiąca.

- W tym roku po raz kolejny wprowadzamy darmową dostawę dla seniorów, ponieważ szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie osób starszych. Sytuacja sprzed kilku miesięcy pokazała, że takie rozwiązania są ważne i potrzebne. Warto zachować spokój, jednak tam, gdzie jest to możliwe – zostać w domu lub ograniczyć wychodzenie – i  tak, jak w przypadku zakupów, oddać tę część obowiązków personalnemu szoperowi, który zrobi oraz dostarczy zakupy tego samego dnia, nawet 1-2 godziny od zamówienia – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Everli w Polsce.

Model zakupów Everli polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej (dostępnej na Android lub iOS) lub strony pl.everli.com produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci mogą zrobić zakupy m.in z popularnych dyskontów takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Usługa jest dostępna obecnie w 15 miastach Polski (Warszawa i okolice oraz Piastów i Piaseczno, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice, Tychy, Bytom, całe Trójmiasto, Sosnowiec, Szczecin). W ramach akcji, osoby 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę.

Zamówienia realizują i dostarczają szoperzy – osoby przeszkolone, które osobiście wybierają najlepsze produkty, również świeże – warzywa, owoce, mięso, nabiał czy produkty mrożone. Jeżeli dany produkt nie znajduje się na półce, szoper kontaktuje się telefonicznie z klientem i proponuje produkt zastępczy. Dzięki specjalnej torbie, towary są dobrze zabezpieczone przed utratą temperatury. Następnie, zakupy są dostarczane pod wskazany adres, do samych drzwi, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Co ważne, już w trakcie składania zamówienia klienci określają godzinny przedział, w którym oczekują dostawy. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zakupów, które nigdy nie zostają bez nadzoru.

Akcja darmowej dostawy dla seniorów trwa do 31 sierpnia. Kod promocyjny aktywujący darmową dostawę to: BEZPIECZNI.

 

#          #          #

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 15 miastach Polski.

Kontakt dla prasy:
Bartosz Lewicki
Tel: 693 55 54 53
Mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.