Sinsay otworzył duży sklep w Atrium Plejada
W Atrium Plejada pojawił się sklep Sinsay. To znana lifestylowa marka odzieżowa oferująca najnowsze trendy w najlepszych cenach dla całej rodziny. W szerokiej ofercie sklepu klienci znajdą pełen asortyment, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki, a także elementy wyposażenia wnętrz. Wielkie otwarcie Sinsay w bytomskiej galerii zaplanowano na 3 lutego. Nowo otwierany lokal będzie jednym z największych salonów sieciówki w Polsce (o powierzchni ponad 1000 mkw.) oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.
Sinsay to nowoczesna marka modowa, prężnie rozwijająca się i słynąca z niskich cen oraz bogatego asortymentu odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i niemowląt. Szeroka oferta brandu dostosowywana jest do panujących w danym sezonie trendów modowych. W nowo otwartym sklepie na powierzchni 1100 mkw. znaleźć będzie można zarówno ubrania, obuwie, a także akcesoria galanteryjne, bieliznę i dodatki w postaci ozdób do włosów, okularów przeciwsłonecznych czy czapek, szalików oraz rękawiczek. Dodatkowo klientki będą mogły zakupić kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji, jak również zaopatrzyć się w stylowe dodatki wyposażenia do domu na dziale Sinsay DOM, prezentującym szeroki wybór akcesoriów do wnętrz, kuchni, łazienki czy też dekoracji. Lokal znajdować się będzie w sąsiedztwie sklepów z odzieżą Reserved i Cropp.
Z okazji otwarcia salonu w Atrium Plejada dla klientów zaplanowano w sobotę, 3 lutego, specjalne wydarzenie z muzyką mainstreamową, na którym o dobrą atmosferę zadba DJ. Dodatkowo w tym dniu subskrybenci newslettera Sinsay będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości – 20% na wybrane produkty w przypadku zakupów stacjonarnych. Natomiast osoby śledzące profil fejsbukowy Atrium Plejada, w dniach 31 stycznia-3 lutego, mogą wziąć udział w konkursie, odpowiadając na pytanie: „Co znalazło się na twojej liście zakupowej w Sinsay i dlaczego?” Na zwycięzców (autorów trzech najbardziej kreatywnych odpowiedzi) czekają karty podarunkowe do nowego salonu o wartości 100 zł.
- Do grona ulubionych sklepów w naszym centrum dołącza salon należący do polskiej marki odzieżowej Sinsay. Nowy lokal doskonale uzupełnia dotychczasowe portfolio Atrium Plejada, współtworząc tym samym idealne miejsce zakupów dla całej rodziny. Wysoka odwiedzalność galerii z racji zróżnicowanej oferty, atrakcyjna lokalizacja i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Plejada, które zadecydowały o wyborze tego miejsca na otwarcie kolejnego sklepu marki przez partnera -mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Sinsay to rodzima marka odzieżowa, należąca do rozpoznawalnej w branży fashion polskiej firmy odzieżowej LPP. Obecnie LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, która zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku. Obecnie pod jej szyldem w Europie działa ponad 950 salonów, z czego 400 w Polsce.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.