Sinsay otworzył duży sklep w Atrium Plejada
W Atrium Plejada pojawił się sklep Sinsay. To znana lifestylowa marka odzieżowa oferująca najnowsze trendy w najlepszych cenach dla całej rodziny. W szerokiej ofercie sklepu klienci znajdą pełen asortyment, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki, a także elementy wyposażenia wnętrz. Wielkie otwarcie Sinsay w bytomskiej galerii zaplanowano na 3 lutego. Nowo otwierany lokal będzie jednym z największych salonów sieciówki w Polsce (o powierzchni ponad 1000 mkw.) oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.
Sinsay to nowoczesna marka modowa, prężnie rozwijająca się i słynąca z niskich cen oraz bogatego asortymentu odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i niemowląt. Szeroka oferta brandu dostosowywana jest do panujących w danym sezonie trendów modowych. W nowo otwartym sklepie na powierzchni 1100 mkw. znaleźć będzie można zarówno ubrania, obuwie, a także akcesoria galanteryjne, bieliznę i dodatki w postaci ozdób do włosów, okularów przeciwsłonecznych czy czapek, szalików oraz rękawiczek. Dodatkowo klientki będą mogły zakupić kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji, jak również zaopatrzyć się w stylowe dodatki wyposażenia do domu na dziale Sinsay DOM, prezentującym szeroki wybór akcesoriów do wnętrz, kuchni, łazienki czy też dekoracji. Lokal znajdować się będzie w sąsiedztwie sklepów z odzieżą Reserved i Cropp.
Z okazji otwarcia salonu w Atrium Plejada dla klientów zaplanowano w sobotę, 3 lutego, specjalne wydarzenie z muzyką mainstreamową, na którym o dobrą atmosferę zadba DJ. Dodatkowo w tym dniu subskrybenci newslettera Sinsay będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości – 20% na wybrane produkty w przypadku zakupów stacjonarnych. Natomiast osoby śledzące profil fejsbukowy Atrium Plejada, w dniach 31 stycznia-3 lutego, mogą wziąć udział w konkursie, odpowiadając na pytanie: „Co znalazło się na twojej liście zakupowej w Sinsay i dlaczego?” Na zwycięzców (autorów trzech najbardziej kreatywnych odpowiedzi) czekają karty podarunkowe do nowego salonu o wartości 100 zł.
- Do grona ulubionych sklepów w naszym centrum dołącza salon należący do polskiej marki odzieżowej Sinsay. Nowy lokal doskonale uzupełnia dotychczasowe portfolio Atrium Plejada, współtworząc tym samym idealne miejsce zakupów dla całej rodziny. Wysoka odwiedzalność galerii z racji zróżnicowanej oferty, atrakcyjna lokalizacja i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Plejada, które zadecydowały o wyborze tego miejsca na otwarcie kolejnego sklepu marki przez partnera -mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Sinsay to rodzima marka odzieżowa, należąca do rozpoznawalnej w branży fashion polskiej firmy odzieżowej LPP. Obecnie LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, która zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku. Obecnie pod jej szyldem w Europie działa ponad 950 salonów, z czego 400 w Polsce.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.