Słuchaj Eski Trójmiasto i wygraj bon do CH Osowa

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Co należy zrobić, aby wziąć udział w zabawie? To bardzo proste. Konkurs polega na zrozumieniu sensu zdania, wypowiadanego przez prowadzącego. Podczas odczytywania hasła, prezenter ma na sobie maseczkę, która utrudnia wypowiedź. Każdy zwycięzca konkursu ,,Maseczka”, trwającego od poniedziałku do piątku, zgarnie zestaw bonów o wartości 300 złotych do wykorzystania w restauracjach oraz sklepach Centrum Handlowego Osowa.
To nie koniec niespodzianek – oprócz bonów podarunkowych, laureaci otrzymają pyszne, zdrowe miody. Wyjątkowy dodatek, pochodzi prosto z powstałej 4 lata temu osowskiej pasieki znajdującej się przy centrum handlowym. Inicjatywa założenia pasieki wpisuje się w działania na rzecz ochrony tych pożytecznych owadów oraz przywrócenie bioróżnorodności w regionie. Pszczoły jako gatunek są zagrożone wyginięciem, głównie z powodu stosowania pestycydów przez rolników. W miastach nie używa się oprysków na masową skalę, dlatego też Centrum Handlowe Osowa, dysponując doskonałymi warunkami dla pszczół, przyłączyło się do projektu. Pszczele rodziny mieszkają na górce pod lasem za parkingiem bocznym centrum handlowego. Do dyspozycji mają pięć uli. Produkują zdrowy, oryginalny miejski miód! Z racji bliskości ogródków działkowych i Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, z którym graniczy centrum, pozyskano miód wielokwiatowy.
Konkurs startuje 22 lutego i potrwa do 26 lutego 2021.
Więcej informacji można znaleźć na www.chosowa.pl a regulamin konkursu znajduje się na stronie www.eska.pl/konkursy

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.