Komunikaty PR

Słuchaj Eski Trójmiasto i wygraj bon do CH Osowa

2021-02-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Do pobrania docx ( 0.33 MB )

Co należy zrobić, aby wziąć udział w zabawie? To bardzo proste. Konkurs polega na zrozumieniu sensu zdania, wypowiadanego przez prowadzącego. Podczas odczytywania hasła, prezenter ma na sobie maseczkę, która utrudnia wypowiedź. Każdy zwycięzca konkursu ,,Maseczka”, trwającego od poniedziałku do piątku, zgarnie zestaw bonów o wartości 300 złotych do wykorzystania w restauracjach oraz sklepach Centrum Handlowego Osowa.

To nie koniec niespodzianek – oprócz bonów podarunkowych, laureaci otrzymają pyszne, zdrowe miody. Wyjątkowy dodatek, pochodzi prosto z powstałej 4 lata temu osowskiej pasieki znajdującej się przy centrum handlowym. Inicjatywa założenia pasieki wpisuje się w działania na rzecz ochrony tych pożytecznych owadów oraz przywrócenie bioróżnorodności w regionie. Pszczoły jako gatunek są zagrożone wyginięciem, głównie z powodu stosowania pestycydów przez rolników. W miastach nie używa się oprysków na masową skalę, dlatego też Centrum Handlowe Osowa, dysponując doskonałymi warunkami dla pszczół, przyłączyło się do projektu. Pszczele rodziny mieszkają na górce pod lasem za parkingiem bocznym centrum handlowego. Do dyspozycji mają pięć uli. Produkują zdrowy, oryginalny miejski miód! Z racji bliskości ogródków działkowych i Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, z którym graniczy centrum, pozyskano miód wielokwiatowy.

Konkurs startuje 22 lutego i potrwa do 26 lutego 2021. 

Więcej informacji można znaleźć na www.chosowa.pl a regulamin konkursu znajduje się na stronie www.eska.pl/konkursy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.