Smak nadchodzących Świąt – nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee
Nadchodzi najbardziej wyczekiwany okres w roku, a wraz z nim nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee! Aby już teraz rozsmakować się w klimacie świąt warto skosztować przepysznych nowości z oferty kawiarni. Wrapy z kurczakiem zagrodowym oraz serem camembert, pobudzające kawy deserowe, rozgrzewające herbaty czy rozpływające się w ustach ciasta – te propozycje z pewnością umilą wszystkim oczekiwanie na święta.
Ciepło pysznych chwil
Wraz z nową Kampanią Świąteczną menu Costa Coffee powiększyło się o dwie wyjątkowe nowości z kategorii food. Klienci będą mogli spróbować Wrapa z Kurczakiem Zagrodowym - czyli pełnoziarnistej tortilli z kurczakiem, miksem kasz i szpinakiem. W ofercie znajdziemy także opcję bezmięsną – Wrap z serem Camembert, w którym smak sera z północy Francji zestawiony został z miksem kasz, lekko słodkim burakiem i szpinakiem oraz pełnoziarnistą tortillą. Obie propozycje to idealny pomysł na pożywny lunch.
Energia na słodko
Do menu Costa Coffee od listopada powróciły także bestsellerowe świąteczne smaki napojów, ale na wypróbowanie czekają także pyszne nowości. Twix Latte to słodka, karmelowo-czekoladowa propozycja na zimowe dni, która powstała przy współpracy z marką Mars. Inspiracją do powstania napoju był batonik Twix który pojawia się w formie syropu oraz ciasteczka, a całość wieńczy bita śmietana z sosem czekoladowym. W tym sezonie do oferty powracają także ulubione napoje Klientów, czyli Piernikowa Latte, która w szklance zamyka aromat bożonarodzeniowych wypieków czy intensywnie karmelowa Toffenut Latte. We wszystkich kawach, które w standardzie posiadają bitą śmietanę Klienci mogą bezpłatnie zamienić ją na jej wegański odpowiednik – Vege krem, czyli roślinną alternatywę dla śmietanki Flora Plant od firmy Upfield. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego, w jej składzie znajdziemy białka soczewicy oraz oleje roślinne, a jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. W świątecznej ofercie Costa Coffee znajdzie się również coś dla tych, którzy preferują inne rozgrzewające napoje – Herbata Premium z iście zimowym połączeniem miodu, rozmarynu, imbiru i cytrusów, oraz bardziej korzenna opcja z miodem, kurkumą, imbirem, cytryną i laską cynamonu.
Słodkie chwile
Nic nie komponuje się tak dobrze jak kubek gorącej kawy oraz rozpływające się w ustach słodkości. W nowym menu Costa Coffee znajdziemy aż 4 propozycje nowych, pysznych ciast. Tort pomarańczowo-makowy zaskoczy wszystkich doskonale komponującym się smakiem kremowego mascarpone z lekką nutą cytrusów. Świetnym wyborem będzie także dobrze znany, klasyczny, czekoladowy tort W-Z przełożony kremem śmietanowym. Warto spróbować także Ciasta Słony Karmel z prażonymi orzechami nerkowca oraz Ciastka o smaku migdałowym z masą marcepanową. Słodkie wypieki z menu kawiarni mogą zagościć na stole Klientów, podczas dowolnej uroczystości, ponieważ dostępne są również do zakupu w całości.
Smaki na wyciągnięcie ręki
Wszystkie wyjątkowe smaki z nowego menu, jak i uwielbiane klasyki są teraz dostępne w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dostawą poprzez Costa Delivery.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.