Smak prawdziwych wędlin w Lidl Polska na Wielkanoc
Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół.
Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok – dostępną tylko w sklepach sieci. Pod marką klienci znajdą szeroki asortyment: wędlin, kiełbas (w plastrach i w całości), parówek, frankfurterek oraz konserw. Łącznie to ponad 100 produktów pod marką Pikok oraz kilkanaście artykułów Pikok Premium. Produkty zapakowane są w wygodne opakowania, dzięki którym nie tracą wyjątkowego smaku, a ich świeżość zachowana jest na dłużej.
Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych, Lidl Polska rozszerzył ofertę o tradycyjne produkty. Wśród artykułów marki Pikok klienci znajdą wędliny i kiełbasy o wyjątkowym smaku. Produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym, będą wprost idealne, aby poczęstować nimi gości przy wielkanocnym stole. W ofercie Lidl Polska znajdziemy m.in. boczek rolowany, karczek wiejski, schab wiejski oraz szynkę wiejską, które od poniedziałku, 27 marca, będą oferowane w jeszcze niższej cenie – 3,99 zł/ 100 g (zamiast 4,99 zł/ 100 g). Wędliny są bez dodatku fosforanów oraz glutaminianu monosodowego. Wśród produktów Pikok nie zabraknie także kiełbasy białej z szynki, która będzie świetnym dodatkiem do żurku. Kiełbasa dostępna jest na stałe w sklepach Lidla w niskiej, atrakcyjnej cenie – tylko 10,99 zł/ 500 g/ 1 opak.
O kampanii
Kampania „Pikok – smak prawdziwych wędlin” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do 8 kwietnia br.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.