Komunikaty PR

Smakowita promocja w Centrum Korona

2021-06-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W Centrum Korona rusza pyszna promocja! Wszyscy klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 9-12 czerwca będą mogli odebrać voucher do restauracji znajdujących się na terenie galerii o wartości nawet 20 zł! W ramach akcji wsparcie otrzymają również okoliczne ośrodki pomocy społecznej oraz wrocławskie fundacje.

W dniach 9-12 czerwca na klientów Centrum Korona będzie czekać atrakcyjna promocja. Osoby, które zrobią zakupy w sklepach galerii za minimum 50 zł (lub min. 100 zł w przypadku hipermarketu), będą mogły wymienić paragon na voucher o wartości 15 zł do wykorzystania w strefie food court, a przy rejestracji dwóch paragonów - na voucher o wartości aż 20 zł. Promocja ma zachęcić mieszkańców do odwiedzenia centrum z bliską osobą, z którą miło spędzą czas w strefie restauracyjnej.

„Cieszymy się, że restauracje w naszej galerii są znów w pełni otwarte dla klientów. Z tej okazji przygotowaliśmy dla odwiedzających atrakcyjną promocję, która jeszcze bardziej umili czas spędzany w strefie food court, a dodatkowo wesprze okoliczne ośrodki pomocy społecznej i fundacje” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

W ramach promocji każdy klient będzie mógł dodatkowo przekazać 5 zł lub więcej ze swojego vouchera na rzecz okolicznych ośrodków pomocy społecznej oraz wrocławskich fundacji. Każdą przekazaną kwotę z voucherów (do maksymalnie 500 zł) Centrum Korona dofinansuje o kolejne 5 zł, a wszystkie uzbierane środki zostaną przeznaczone na zakup ciepłych posiłków dla podopiecznych Schroniska św. Brata Alberta dla Kobiet i Matek z Dziećmi, Fundacji Antoni oraz Misji Dworcowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.