Smart Kid Belt – najlepszy rodzinny prezent na Gwiazdkę
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który pragniemy spędzić w rodzinnym gronie, zdrowi, otoczeni miłością, życzliwością i bliskimi osobami. Żyjemy w czasach, gdy nasze poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone, a jutro niepewne, więc momenty spędzone razem mają dla każdego ogromną wartość. Tym, co łączy rodzinę, są dzieci, więc dbając o nie, by były zdrowe i szczęśliwe, automatycznie dbamy też o całą rodzinę. Dlatego warto pod choinkę kupić prezent, który zapewni całej rodzinie tak teraz potrzebne poczucie bezpieczeństwa.
Tegoroczne Święta będą trudne, gdyż z wieloma członkami rodziny nie spotkamy się osobiście, tylko połączymy telefonicznie lub online. Każdy jednak wierzy, że pandemia niedługo minie i wrócimy do normalności. Warto więc pomyśleć o prezencie, który sprawi radość i przysłuży się całej rodzinie, nie tylko w czasie Świat, ale i po Świętach.
Smart Kid Belt to polski wynalazek, którym zachwycił się cały świat i który z powodzeniem może być używany zamiast fotelika samochodowego lub jako jego alternatywa. To rewolucyjny adapter do pasów dla starszych dzieci, który w testach bezpieczeństwa rekomendowanych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych. Posiada wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany do przewozu dzieci o wadze od 15 kg.
Smart Kid Belt ma wiele zastosowań. Przydaje się szczególnie w przypadku wielodzietnych rodzin, których nie stać na drogie foteliki samochodowe. Przy trójce dzieci, rodzice są wręcz zmuszeni do kupna większego samochodu, gdyż w przeciętnym aucie trzy foteliki nie mieszczą się na tylnym siedzeniu. Kupując Smart Kid Belt w rekomendowanej cenie 99,00 PLN, odciążają budżet domowy i zapewniają dzieciom najlepsze bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Mogą one siedzieć bezpiecznie na swoich miejscach, przypięte jedynie Smart Kid Belt.
- Smart Kid Belt jest jest bardzo przydatny także w wielu innych sytuacjach: w przypadku przewozu dziecka taksówką, autokarem, gdy trzeba przewieźć lub odwieźć do domu kolegę lub koleżankę dziecka, lub gdy niania musi odebrać nasze pociechy i zawieźć na zajęcia dodatkowe. Smart Kid Belt świetnie sprawdza się także jako prezent dla dziadków, by nie kupować kolejnego fotelika w rodzinie. Co więcej, montaż Smart Kid Belt jest łatwy i szybki i poradzi sobie z nim osoba w każdym wieku - mówi Krzysztof Markowski, V-ce Prezes Smart Kid SA.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.